Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?

Data: 2010-11-28 02:42:48
Autor: u2
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?
... rzeczywiście nie wygląda najlepiej, podobnie jak większość polskich
polityków na świeczniku :

http://www.fakt.pl/Kaminski-lysy-bo-ciezko-chory-,artykuly,88945,1.html

Data: 2010-11-28 12:25:27
Autor: mastodont
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:16b6fd6d-f524-4df4-b82d-1a3a89686495o14g2000yqe.googlegroups.com...
.. rzeczywiście nie wygląda najlepiej, podobnie jak większość polskich
polityków na świeczniku :
http://www.fakt.pl/Kaminski-lysy-bo-ciezko-chory-,artykuly,88945,1.html

Jeśli tak jest rzeczywiście, to jakim podłym skurwysynem musi być twój konus, który darł łacha z łysiny Kamińskiego?

Data: 2010-11-28 12:38:23
Autor: dK

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:icte7c$olt$1news.onet.pl...
[...]

Sytuacja byłaby podobna do tej zdaje się z prezenterem Kamilem Durczokiem.
Ale to nawet już nie o to chodzi. Szczytem prymitywizmu jest jakiekolwiek odnoszenie się do wygladu drugiej osoby.
I nie ważne, czy chodzi o niedomytego murzyna, czy łysego polityka. Po prostu szczyt chamstwa,  prymitywizmu i brak elementarnej moralnosci.
A wszystkim dla których autorzy takich ocen są idolami to chwila do refleksji... czy naprawdę chcą się wpisywać w tak pojmowaną "kulturę".
Kamiński człowiek z nie mojej bajki, ale współczuje mu, że musi teraz targać się z tym szambem pseudoprawicy.

dK

Data: 2010-11-28 12:59:05
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf23f36$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ta samokrytyka w ocenie Pomiotu platfonskiego jest znamienna. Czemu dopiero teraz gdy z fizjonomii Kaczynskich nabijali cie POwcy?

Data: 2010-11-28 15:00:54
Autor: pluton
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?

ta samokrytyka w ocenie Pomiotu platfonskiego jest znamienna. Czemu
dopiero
teraz gdy z fizjonomii Kaczynskich nabijali cie POwcy?

Mowisz o kaszalocie czy o dupie z wšsami ?

Nullification

Data: 2010-11-28 18:56:38
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ictn9r$apb$1inews.gazeta.pl...

ta samokrytyka w ocenie Pomiotu platfonskiego jest znamienna. Czemu
dopiero
teraz gdy z fizjonomii Kaczynskich nabijali cie POwcy?

Mowisz o kaszalocie czy o dupie z wšsami ?

-- pozdrawiam
Nullification
Nie - miał na myśli "kartofle".
AZ

Data: 2010-11-28 14:09:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 12:25, mastodont pisze:

http://www.fakt.pl/Kaminski-lysy-bo-ciezko-chory-,artykuly,88945,1.html
Jeśli tak jest rzeczywiście, to jakim podłym skurwysynem musi być twój
konus, który darł łacha z łysiny Kamińskiego?

Jeżeli jest to  powinien poinformować o swojej chorobie opinię publiczną.

Data: 2010-11-28 15:10:51
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ictkam$gj3$1news.onet.pl...
[...]

A z jakiego powodu??
dK

Data: 2010-11-28 17:48:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 15:10, dK pisze:

[...]

Przyczyn jest parę, że wymienię choćby to że jego funkcja jest z nadania publicznego. Czy choćby po to  żeby uciąć kpiny innych z swojego nowego wyglądu.

Data: 2010-11-28 18:11:55
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icu16p$rl6$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma takiego wymogu prawnego. A jeśli nie jest chory, to nie prawa mieć fryzury takiej jaką chcę?
To jeszcze nie Iran, że owłosienie jest przedmiotem oceny moralnej. Jeśli więc Kaczyński kpi z czyjegoś wyglądu to ewentualnie poniża
swoją ofiarę w oczach godnych sobie, czyli nic nie znaczących z punktu moralnego niedorozwiniętych emocjonalnie delikwentów.

dK

Data: 2010-11-28 17:19:37
Autor: obserwator
dK <caria@wp.pl> napisał(a):
Nie ma takiego wymogu prawnego. A jeśli nie jest chory, to nie prawa mieć fryzury takiej jaką chcę?

Nie ma wymogu prawnego? Ale tak nakazuje przyzwoitosc, ze jesli jest ciezko
chorynto niech sie leczy, a nie bierze forsy pochodzacej z kieszeni podatnikow
za prace ktotej jako,chory czlowiek nie moze dobrze wykonywac.

[...]

Wieka szkoda, ze to nie Iran. Inaczej bys wowczas spiewal. Ale wszytko przed
toba jeszcze. I odpierdol sie od Kaczynskiego, kundlu.

Data: 2010-11-28 18:36:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 18:11, dK pisze:

[...]

Oczywiście że ma prawo ogolić głowę i nawet nie tłumaczyć sie z tego. Ale wobec tego niech przedmówca w tym wątku nie powołuje się na jego chorobę, o której nikt nie wie...
Gdyby ów poseł wyjaśnił przyczyny jakie motywowały jego postępowanie, wtedy nie byłoby miejsca na domysły, i jakieś aluzje. Ktoś zasugerował nawet że coś chwycił od od pewnego dyktatora w trakcie całowania go w rękę (inni nawet są przekonani że chodziło o seks oralny) i to właśnie od "złapanej" choroby Chilijskiej włosy mu wyszły.

Data: 2010-11-29 15:45:02
Autor: cirrus
[...]

Znasz sposób na ukrócenie  wypowiedzi kretynów o czyimś wyglądzie? Masz je nawet w tym wątku- zaznaczam, że Misio nie jest z mojej bajki.

--
stevep

Data: 2010-11-29 20:40:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-29 15:45, cirrus pisze:
[...]

Akurat takie sposoby mnie nie interesują - ja nigdy nie kpię z czyjegoś wyglądu.

Data: 2010-11-28 14:55:19
Autor: obserwator
mastodont <mastodont@op.pl.invalid> napisał(a):
Jeśli tak jest rzeczywiście, to jakim podłym skurwysynem musi być twój konus, który darł łacha z łysiny Kamińskiego?

Ciekawe kim jest w takim razie czlowiek, ktory nazywa kogos skurwysynem i konusem, tylko dlatego, ze zazartowal sobie z cudzej fryzury.

Temu czlowiekowi zapewne zupelnie nie przeszkadza fakt, ze tenze lysy buc -
Kamisnski

* potajemnie pertraktowal z ukrainska bezpieka, ktora jest na uslugach
ruskiego FSB.

* polazl do postubeckiej, polskojezycznej (wrogiej Polsce)-  TV i pirdo**il
jak zwykla szmata ludzka brednie przeciwko czlowiekowi, ktory jest
bezwzglednie szykanowany i przesladowany bo osmielil sie sprzeciwic ladactwu
ktore rzadzi Polska.

K****wa, czy was ktos w koncu namierzy i poobcina wam jaja bezrozumny pomiocie
zdrajcow pierdolonych?

Data: 2010-11-28 18:31:25
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ictqgn$kq3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawe kim jest w takim razie człowiek  który pisze:

niech zdycha jesli ciezko chory.

Temu czlowiekowi zapewne zupelnie nie przeszkadza fakt, ze tenze lysy buc -
Kamisnski ble, ble, ble........

Wali mnie moralność i poglądy Kamińskiego, bo dla mnie do glista sprzedajna i kalafiorem mi lata jego kariera polityczna.

K****wa, czy was ktos w koncu namierzy i poobcina wam jaja bezrozumny pomiocie
zdrajcow pierdolonych?

Chciałbyś, czerwony skurwysynku z Kaczki Dzierżyńskiego zrobić? Albo siebie?. Ni chuja. Mimo waszych SB-eckich powiązań i komunistycznych wizji przesłoniętych kato-narodowo-faszyzującym socjalizmem zostaniecie WYPIERDOLENI na śmietnik historii.

Data: 2010-11-28 17:39:37
Autor: obserwator
[...]

Ja jestem czerwonym skurwysynem? A kim ty jestes gnoju, akoro bronisz takiej gnidy jak Kaminski? Tatus byl sbekiem i tak pieknie cie wychowal na kurew bez
twarzy?
Ty sciero i glowno smierdzace, czujesz sie bezkarny bos sie schowal za
komputerem? Pamietaj, ze zbieramy wszytkie wasze adresy i przyjdziemy kiedys z toba
porozmawiac, bohaterze anonimowy:))

Data: 2010-11-28 19:26:54
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icu44p$mc4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytaj ze zrozumieniem socjalistyczny chujku. Czekam. A żeś chory, to ci odpuszczę.

P.S. Przepraszam innych grupowiczów,ale mam dość chamskich wpisów  durni takich jak razor, u2, ten obsrywator i inni. Jeśli sami taki język stosują - nie będę im dłużny, tylko wulgaryzmami po tych zakutych pałach. Kmiotu trzeba po kmiocemu.

Data: 2010-11-28 20:05:42
Autor: dK

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:icu6tm$gqn$1news.onet.pl...
[...]

Ale po kiego diabła im w ogóle odpisujesz. Te typy zachowują się jak ekshibicjoniści w bramie, czerpią satysfakcję że ktoś krzyczy na widok ich "intelektualnych" genitalii. Potraktuj to jako taki szambowaty trolling.

dK

Data: 2010-11-29 10:08:03
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf2a80e$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Otoz to !!! .
Pomijam oswiadczenie , ze " zbieramy wszystkie wasze adresy i przyjdziemy kiedys z toba porozmawiac " !!.
Nie wiem , czy nie nalezaloby tego zglosic do prokuratury . To wyrazne zastraszanie i  sygnal , ze faszystowskie bojowki w PiS- ie nie sa tylko plotka . Istnieja naprawde !.

cyc

Data: 2010-11-29 10:41:59
Autor: dK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:icvqhs$4lc$1news.onet.pl...

[...]

eee.. taktyka ratlerka..... im mniej może tym więcej szczeka :)
Ten akurat delikwent po tchórzowsku zdezerterował z kraju. Teraz pewnie uważa się za coś lepszego, taki polaczek Made in Canada,  i przyznał sobie misję pouczania nas tu co mamy robić, jak myśleć na kogo głosować.

dK

Data: 2010-11-29 14:04:57
Autor: obserwator
dK <caria@wp.pl> napisał(a):
eee.. taktyka ratlerka..... im mniej może tym więcej szczeka :)

Jestes nauczycielem i stajesz w jednym szeregu z kims takim jak cyc, ktory
prawdopodobnie jest nie tylko kompletnie bezrozumnym, fanatykiem i psychopata,
ale przede wszystkim antypolskim, platnym agentem wplywu na tej polskiej
grupie i notorycznie, bezpodstawnie obraza PiS i Kaczynskiego ?
Sieje tu nienawisc, bo oczekuje ze znowu pojawi sie jakis wariat, ktory ponownie zaatakuje Kaczynskiego?

A kurwa mac, co ci zlego zrobil PiS i Kaczynsk, ty pierdolony, bezmyslny
chuju, nauczycielu z bozej laski, ze sie zaczynasz stowarzyszac z psychopata
cycem?  Jaka ty mlodziez wychowasz, skoro sam jestes pozbawiony elementarynych zasad
etycznych i moralnych, umyslowo ograniczona kanalio?

Kaminski to zwykla falszywa szuja, a nie polityk. Na Kaczynskiego, ktory jest
szefem polskiej opozycji mozna nadawac i pojudzac, a o podlym tchorzu
Kaminskim nie mozna napisac co sie o takiej lajzie mysli?

Ten akurat delikwent po tchórzowsku zdezerterował z kraju. Teraz pewnie uważa się za coś lepszego, taki polaczek Made in Canada,  i przyznał sobie misję pouczania nas tu co mamy robić, jak myśleć na kogo głosować.

Tyle juz o mnie wiesz i jestes pewny ze zdezertowalem? A ty jak jedziesz  np. do innego kraju na wycieczke lub sluzbowo, to tez jestes dezerterem
polaczkiem?

A nie przyszlo ci do malej glowki, ze moge pisac przez inny serwer, bo
korzystam z prawa do anonimowosci, kiedy wchodze na grupe gdzie pisza rozni psychopaci? Zastanawiam kim moze byc facet ktory chce uczyc polska mlodziez, ktoremu nie przeszkadzaja piszacy na tej grupie totalitarysci i zwolennicy partii
zalozonej przez antypolskie sluzby, a szef tej partii Tusk, chodzi na pasku
wszyskich wrogich Polsce panstw?

Ty zwykly kundel jestes i nalezy cie trzymac na duzy dystans od nauczania nie
tylko polskiej mlodziezy, ale generalnie kazdego mlodego pokolenia.

Data: 2010-11-29 15:10:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0bu9$mk9$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

[...]

Tabletki się ci skończyły? Koniecznie zaopatrz się w nową porcję.

Data: 2010-11-29 14:19:41
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Tabletki się ci skończyły? Koniecznie zaopatrz się w nową porcję.

Stara gatka, komuchow. Wymysl cos nowego komuszy matole.

Data: 2010-11-29 15:25:44
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0cpt$pha$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Tabletki się ci skończyły? Koniecznie zaopatrz się w nową porcję.
Stara gatka, komuchow. Wymysl cos nowego komuszy matole.

Nauczyciel? Ciekawe....Katowiczanin? Jeszcze lepiej. Na razie jesteś cymbał informatyczny.
Reszty nie komentuję. Po prostu zlewka. Widać zabolało, kmiocie. Miał rację dk że was trzeba olewać. Albo i nie. "Wy jesteście popierdoleni. Was trzeba leczyć"

Data: 2010-11-29 14:31:08
Autor: obserwator
> [...]

Reszty nie komentuję. Po prostu zlewka. Widać zabolało, kmiocie. Miał rację dk że was trzeba olewać. Albo i nie. "Wy jesteście popierdoleni. Was trzeba leczyć"

Ja tez potrafie korzystac z archiwum, ale jak widac jestes tak glupi iz nie
tylko nie potrafisz czytac tekstow i nie rozumiesz do kogo sa kierowane, ale masz slaba pamiec, albo nie wiesz co o sobie pisales w sieci.

I stul pusk, zaklamany chamie.

Data: 2010-11-29 15:33:32
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0dfc$ru5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pamiętam, pamiętam. I nadal wiem co pisze. A teraz won, komuszo-sbecki ciulu :)
a z Tobą.....aaaaa, nie chce mi się................
Pa, smarku!

Data: 2010-11-29 14:45:08
Autor: obserwator
[...]

Jak widac nie tylko nie pamietasz co piszesz w sieci, bo jestes prymitywny i
glupi, ale nie rozumiesz co oznacza okreslenie *komuch i sbek*.

Skoro atakujesz bezpodstawnie partie opozycyjna, mimo, ze jest to partia
legalna w systemie demokratycznym i bezkrytycznie popierasz partie zalozona
przez byle komunistyczne sluzby oraz wlasnie SB i WSI ( nawiasem mowiac
prosowieckie), to komuchem i esbucem mozesz byc tylko i wylacznie ty, a nie ja. Ja jestem zwolennikiem partii opozycyjnej, ktora jest PiS.

Ponadto w tym watku stajesz po stronie kogos takiego jak cyc, ktory jest
ewidentnym antypolskim prowokatorem, totalitarysta i zwolennikiem obcych Polsce sluzb. W kazdym normalnym kraju, ten facet juz by siedzial za kratkami,
za antypanstwowe prowokacje jakie urzadza na tej grupie. W kazdym normalnym
kraju, takie dzialania antypanstwowe sa karalne.

Pa, smarku!

Ciezki przypadku debilizmu, moj wiek tez juz znasz?

Miej odrobine ambicji i spierdalaj, pokim dobry.

Data: 2010-11-29 15:55:19
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0e9k$164$1inews.gazeta.pl...
[...]

Doskonale rozumiem. Takich właśnie zacietrzewionych idiotów SB wsadzało nam do cel, by prowokować.  Jesteś tak bliski swoją charakterystyką do tych pachołków, że czuję jakby się czas cofnął.

[...]

Nie martw się, twe oszołomstwa da się wyleczyć.
A komunistyczno-socjalistyczno-narodowo-katolickie idiotyzmy które ona głosi, już wzbudzają śmiech politowania, mój ty REPUBLIKANINIE.

[...]

Nie wiem czy staję po stronie cyca, wiem natomiast że ma bardziej od Ciebie poukładane w głowie.
Właśnie Ci się marzy Łubianka, Dzierżyński lub minimum Różański.

Pa, smarku!
Ciezki przypadku debilizmu, moj wiek tez juz znasz?
Miej odrobine ambicji i spierdalaj, pokim dobry.

Znam.
A co mi zrobisz?

Data: 2010-11-29 15:35:43
Autor: obserwator
[...]

Nic. Kompletnie nic nie rozumiesz. Zacietrzewiony jestes ewidentnie ty, skoro
popierasz PO i kogos takiego jak Kaminski, ktory w perfidny sposob zdradzil
Kaczynskiego. Jaki czlonek partii opozycyjnej lezie do postubeckich mediow i zaczyna nadawac na szefa partii opozycyjnej, na ktora w tych masmediach trwa
nagonka juz od paru lat?
Ktory przyzwoity polityk, ktory mysli o spoleczenstwie ktore go wybralo,
sprzymierza sie z partia ma ktorej ciazy podejrzenie iz ma jakis udzial w
katastrofie smolenskiej, a w ktorej zginal prezydent panstwa i prawie cala opozycja? Ktory przyzwoity polityk, zaczyna wchodzic w kontakty z partia ,
ktora oddala sledztwo w rece panstwa, ktore przez 50 lat okupowalo Polske?

To moze zrobic tylko zdrajca i ostatnia szuja.
Nie martw się, twe oszołomstwa da się wyleczyć.
A komunistyczno-socjalistyczno-narodowo-katolickie idiotyzmy które ona głosi, już wzbudzają śmiech politowania, mój ty REPUBLIKANINIE.

Ty chlopie popukaj sie w glowe, bo piszesz kompletnie idiotyzmy.
K**wa, wez no chlopie zobacz jak dzialaj partie opozycyjne w panstwach
demokratycznych i nie pierdol mi tu o oszolomstwie. Partia opozycyjna nie ma w/g ciebie prawa glosic swoich pogladow, bo nazywa
sie jej czlonkow oszolomami?  Nie ma prawa sie nawet bronic przed demagogia
ktora serwuje np, na tej grupie taki psychol jak cyc? Chory jestes? Czy tylko tak ci wyprano slaba glowe?
Nie wiem czy staję po stronie cyca, wiem natomiast że ma bardziej od Ciebie poukładane w głowie.
Właśnie Ci się marzy Łubianka, Dzierżyński lub minimum Różański.
 No, ja pierdole. Chlopie jesli cyc ma dobrze poukladane w glowie, to o czym z toba rozmawiac?:))

Tak? A biale myszki tez widzisz?

A co mi zrobisz?

Jak cie spotkam to sie przekonasz.

Data: 2010-11-29 17:00:50
Autor: u2
W dniu 2010-11-29 16:35,  obserwator pisze:
> [...]
 No, ja pierdole. Chlopie jesli cyc ma dobrze poukladane w glowie, to o czym z toba rozmawiac?:))

Mastodont pojechał po bandzie :)

Na całego :)

Data: 2010-11-29 18:02:23
Autor: cyc
[...]

Wystarczy !! juz osiagnales to co chciales .
Jestes juz postrzegany jak faszystwowski polglowek  . Dalsza eskalacja takich jak dotad zachowan zmieni Twoj wizerunek na pacjenta psychiatrycznego szpitala !.
Oszalaes naprawde ? .
Nie umiesz ludzkim jezykiem mowic ? . Nie wymagam unikania ciezkich slow bo tacy jak Ty bez nich sie juz nie obejda ale czy musza to byc te najgorsze jakie zna jezyk polski ? .

cyc

Data: 2010-11-29 17:16:25
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Wystarczy przejrzec archiwum tej grupy, aby sie przekonac jakim jezykiem
*normalnosci* ty operujesz.

Ostatni raz cie ostrzegam, jesli nie zaniechasz tej demagogicznej nienawistnej
retoryki, to tego pozalujesz. Na podstawie lektury twoich postow w archiwum, wyraznie widac, ze to toba powinien sie zajac nie tylko psychiatra.

Jesli bedziesz nadal bezpodstawnie ublizal opozycji i Kaczynskiemu - to zrobie to co ci obiecalem. Nie naduzywaj wiec mojej ciepliwosci.

Jesli jestes chory psychicznie to podejmij leczenie dobrowolnie, jesli nie
chcesz aby zrobiono to z urzedu.

Data: 2010-11-29 14:21:20
Autor: mastodont
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf37571$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po tego diabła mu odpisuje, że od długiego czasu TOLERUJEMY i zbywamy wzruszeniem ramion te wszystkie bzdety które produkuje Kaczyński & Company, co później znajduje odbicie wśród zapyziałych kmiotków na tym forum.
A ja uważam że poziom tego oszołomstwa zaczyna być NIEBEZPIECZNY.
Małego krzykliwego Hitlera też zbywano wzruszaniem ramion i pobłażano, nie biorąc poważnie.
A potem wiadomo jak było. Im durniejsza demagogia, tym większe kałmuki przełykają je jak gąski (lub kaczki) tłuste kąski. Zważ, kto tu na grupie najwięcej grozi, ubliża, odgraża się i rzuca mięsem. Mam zamiar od czasu do czasu zepsuć to dobre samopoczucie tym niedokształconym tłukom.

Data: 2010-11-29 14:17:29
Autor: obserwator
[...]

Ty katowiczanin, mozgu juz nie masz bo co go wyprali slascy separatysci?
Spierdalaj wiec do rajchu, jak ci sie polska opozycja nie podoba.

Chate sprzedales? Wiec problemow chyba nie masz, aby zamieszkac wsrod szwabow?

Data: 2010-11-29 17:57:50
Autor: cyc
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:id09cm$pv2

................<

[...]

Trafiles w sedno !.
"Malego hitlerka tez zbywano wzruszeniem ramion i poblazano " .
Eskalacje faszystowskich zachowan widac niemal na codzien . Kazdy przynosi nowe wiadomosci na ten temat i doswiadczenia . Lekcewazenie ich dodaje pewnosci , ze maja sile a to staje sie grozne .
Faszystowsie zapedy trzeba juz w zalazku tepic bo nagle moze pokazac sie , ze mamy reke po lokcie w nocniku wypelnionym ekstrementami .

cyc

Data: 2010-11-29 14:28:10
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie wiem , czy nie nalezaloby tego zglosic do prokuratury . To wyrazne zastraszanie i  sygnal , ze faszystowskie bojowki w PiS- ie nie sa tylko plotka . Istnieja naprawde !.

Alez prosze cie bardzo, zglaszaj do prokuratury:))

Ostani raz cie ostrzegam, jeszcze raz bedziesz tu podjudzal ludzi przeciwko
PiS i Kaczynskiemu, to ja ciebie zglosze nie tylko do prokuratury, ale
postaram sie abys nie mial prawa wstepu do krajow na ktore tu nadajesz. Tam niebezpieczni psychicznie, potencjalni terrorysci nie sa mile widziani.

Wystarczy przeslac tylko kopie twoich tekstow do ambasad, aby wszystko bylo
dla nich jasne kim jestes.

Data: 2010-11-29 15:30:49
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0d9q$r64$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Jaki Ty kurwa jesteś głupi....hahahahahaha

Data: 2010-11-29 14:35:28
Autor: obserwator
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?
mastodont <mastodont@op.pl.invalid> napisał(a):

Jaki Ty kurwa jesteś głupi....hahahahahaha

 Jeszcze tu jestes? Miales nie odpisywac. Spierdalaj gnoju i prowokatorze.

Data: 2010-11-29 15:39:18
Autor: mastodont
Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0dng$skd$1inews.gazeta.pl...
mastodont <mastodont@op.pl.invalid> napisał(a):
Jaki Ty kurwa jesteś głupi....hahahahahaha
Jeszcze tu jestes? Miales nie odpisywac. Spierdalaj gnoju i prowokatorze.

1 dzień i ok. 6 godzin zajęło Ci przemyślenie tematu, jak łatwo Cię wpuścić w maliny, idioto.
Pożołądkuj się jeszcze tutaj trochę, nie będę musiał zapuszczać sobie kabaretu.
2 dni rozrywki czytając ten wątek i Twoje zaślinione żądzą zemsty posty. Tak trzymaj!

Data: 2010-11-29 14:54:06
Autor: obserwator
[...]

W jakie maliny ty mnie wpusciles ? Pierdolisz caly czas od rzeczy i nie stac
cie na zadna logiczna riposte. Bos kompletny jelop, ktory nie ma zadnych zasad, umiejetnosci logicznego
myslenia oraz wnioskowania. Nie stac go nawet na odrobine konsekwencji i nadal
sie produkuje jak menel z pod budki z piwem, mimo ze wczesniej innych zachecal
aby na moje posty nie reagowac.
 Ponadto powtrzasz jak bezmylna papuga, to co ci w poskomuszych mediach
nawtykaja do malej glowki, bo niski intelekt nie pozwala na prawidlowa ocene
otaczajacej cie rzeczywistosci. Taka ludzka, ograniczona umyslowo szmata, ktorej nawet w dupe nie warto kopnac.

Data: 2010-11-29 15:35:46
Autor: Bogdan Idzikowski

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie cierpisz przypadkiem na uporczywe bóle głowy?

Data: 2010-11-29 16:22:15
Autor: obserwator
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Nie cierpisz przypadkiem na uporczywe bóle głowy?

A ty przypadkiem nie pracowalas przy przesluchaniach opozycji za komuny? Intelekt masz mniej wiecj na takim poziomie, jak ci
*fachowcy* od *manicure*.

Data: 2010-11-29 17:29:09
Autor: u2
W dniu 2010-11-29 17:22,  obserwator pisze:
Nie cierpisz przypadkiem na uporczywe bóle głowy?
A ty przypadkiem nie pracowalas przy przesluchaniach opozycji za komuny? Intelekt masz mniej wiecj na takim poziomie, jak ci
*fachowcy* od *manicure*.

To stary aparatczyk, który dorobił się w PRL-u.

Data: 2010-11-29 18:04:52
Autor: cyc

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Z chorymi ludzmi nie bede prowadzil pyskowki , idzi sie leczyc i radzilbym znalezc dobrego psychiatre .

CYC

Data: 2010-11-29 17:27:47
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Z chorymi ludzmi nie bede prowadzil pyskowki , idzi sie leczyc i radzilbym znalezc dobrego psychiatre .

wiec dlaczego nadal prowadzisz tylko psyskowki i zamieszczasz kolejne
demagogiczne i nienawistne teksty skoro uwazasz, ze osoby ktore nie zgadzaja
sie z twoja chora wyobraznia, powinni sie leczyc?

Nie kazdy rozumie co sie w twojej chorej glowce legnie, to trzeba leczyc, a
psychopate takiego jak ty, koniecznie odizolowac od normalnych ludzi, aby nie przyszedl mu do chorej glowki, taki pomysl - jak tego wariata co latal z nozem rzeznickim i strzelal do poslow w Lodzi. --

Data: 2010-11-29 18:09:54
Autor: cyc

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Idziesz do filtra miedzy pozostale glupie pisowskie kmioty .

cyc

Data: 2010-11-29 17:38:27
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Idziesz do filtra miedzy pozostale glupie pisowskie kmioty .

idioto, ty przeciez jestes kompletnie niekonsekwentny.  W archiwum tej grupy,
jest kilka twoich oswiadczen o rzekomym zaniechaniu pisania na tej grupie i co? I nic. Od lat tu zamieszczas te same, monotematyczne, nienawistene,
prowokacyjne posty pelne bledow ortograficznych, bez skaldu i ladu logicznego,
ociekajace zloscia i oszczerstwami pod adresem nawet tych osob ktore probuja z
toba rozmawiac w sposob zyczliwy.

Obiecujesz ze znikasz, a potem piszezs jakby nigdy nic pod innym nickiem i
uwazasz, ze tego uwazny obserwator tej grupy nie zauwaza. Moga nie zauwazac lemingi, ale nie osoby myslace.

Uwazam, ze jestes po prostu albo ciezko chory psychicznie, albo robisz to
celowo  - bo ktos ci za te antypolskie prowokacje po prostu placi.

Najwyzszy czas, aby sie twoja radosna tworczoscia na tej grupie wreszcie ktos
zainteresowal, szczegolnie kiedy twoim czytelnikiem moze byc ktos pokroju
wariata z nozem rzeznickim z Lodzi.

Data: 2010-11-29 15:15:53
Autor: obserwator
dK <caria@wp.pl> napisał(a):
Ale po kiego diabła im w ogóle odpisujesz. Te typy zachowują się jak ekshibicjoniści w bramie, czerpią satysfakcję że ktoś krzyczy na widok ich "intelektualnych" genitalii. Potraktuj to jako taki szambowaty trolling.

te fizyk- matematyk, ciekawe jak ty zaliczyles studia? Kompletne dno z ciebie.
Puknij sie w glowe, to ci pewnie echo odpowie.

To jest grupa dyskusyjna, matole, wiec trzymaj poziomm jak nie chcesz aby inni
sie do twojego poziomu znizali. I jeszcze raz ci napisze, bos widze wyjatkowo tepy: w systemie demokratycznym,
partia opozycyjna jest po to, aby krytykowala partie aktualnie rzadzaca.

Ja jako zwolennik parti PiS (w tej chwili opozycyjnej) - uwazazam, ze Kaminski
to wyjatkowo falszywa szuja, ktora nigdy nie powinna sie w PiS znalezc. Pisze o tym publicznie, bo nie boje sie glosic swojego zdania.

Jesli tobie sie podoba ktos taki jak Kaminski, to znaczy zes taki sam jak on.
Czyli nic nie warte zero. Wczesniej napisalem troche na temat mojego zdania o roli partii opozycyjnej w
panstwie demokratycznym, ale widze, ze ty jak kazdy zwolennik PO, jestes po
prostu wyjatkowo glupi i nie rozumiesz co pisze czlowiek ktory ma inne zdanie anizeli ty. To swiadczy takze o tym, ze w swojej umyslowej tepocie, nie zdajesz sobie
sprawy z tego, ze jestes przedmiotem indoktrynacji ludzi, ktorzy daza do
zaprowadzenia rzadow totalitarnych. Jesli nie zdajesz sobie sprawy z tego czym sa rzady totalitarne, to wez kup
sobie jakis porzadny podrecznik historii i sprobuj poczytac cos na ten temat,
a nie pierdol tu po proznicy i nie oczerniaj partii opozycyjnej durniu, bo dopoki taka partia istnieje, nawet takim idiotom jak ty, pozwala sie na
wypisywanie przeroznych bredni np. w sieci.

Jak takie ciemniaki prowincjalne jak ty, zniszcza partie opozycyjna, to sami w
koncu stana sie ofiara swoich dzialan. Tak bylo juz w przeszlosci i tak bedzie i teraz, jesli tego prostego faktu
zwolennicy PO, nie beda chcieli pojac.

Tak, ze albo normalna, merytoryczna dyskusja - bez demagogii i urzadzania
nagonek na PiS, albo morda w kubel.

I ostrzegam, przed ublizaniem Kaczynskiemu.

Data: 2010-11-29 18:20:42
Autor: mastodont
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id0g39$6pm$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

I ostrzegam, przed ublizaniem Kaczynskiemu.

Eeee! Kaczyński! Gnypku! Ja sobie robię z Ciebie GRUBĄ nieprzyzwoitość.
 tutaj obsrywatora zatrzęsło......

Data: 2010-11-29 18:06:03
Autor: obserwator
> [...]

> I ostrzegam, przed ublizaniem Kaczynskiemu.

Eeee! Kaczyński! Gnypku! Ja sobie robię z Ciebie GRUBĄ nieprzyzwoitość.

no, doprawdy swietne...zreszta poziom intelektu i poczucia humoru taki, jak na
typowego zwolennika PO przystalo. W glowie kapusta, a butach siano w reku
plastikowy penis.

Data: 2010-11-29 18:44:26
Autor: dK

dK <caria@wp.pl> napisał(a):

I ostrzegam, przed ublizaniem Kaczynskiemu.

Eeee! Kaczyński! Gnypku! Ja sobie robię z Ciebie GRUBĄ nieprzyzwoitość.
tutaj obsrywatora zatrzęsło......

Aż mu się kapiszony w kieszeni odbezpieczyły :)))
dK

Data: 2010-11-29 18:02:55
Autor: obserwator
dK <caria@wp.pl> napisał(a):
Aż mu się kapiszony w kieszeni odbezpieczyły :)))

Kapiszonami sie jeszcze zajmujesz nauczycielu fizyki-matematyki?

Jak na matematyka -fizyka, to widze, ze wyzyn intelektu raczej nigdy juz nie
osiagniesz. Nieprawdopodobne dno z ciebie. Pochodzisz z patologicznj rodziny?

Data: 2010-11-28 20:33:37
Autor: pluton
[...]

To juz wiemy dlaczego wariat zrobil go swoim najblizszym wspolpracownikiem.

Nullification

Data: 2010-11-29 15:46:16
Autor: cirrus
[...]

Ale pokręcony bełkot.

--
stevep

Data: 2010-11-28 14:59:18
Autor: obserwator
Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... rzeczywi=B6cie nie wygl=B1da najlepiej, podobnie jak wi=EAkszo=B6=E6 pol=
skich
polityk=F3w na =B6wieczniku :

Data: 2010-11-29 15:48:04
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ictqo6$ldg$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

A co z deklaracją łódzką?

--
stevep

Data: 2010-11-29 16:58:44
Autor: u2
W dniu 2010-11-28 15:59,  obserwator pisze:
 niech zdycha jesli ciezko chory.

Jeśli chory to pewnie ledwie dycha. W dodatku duża tusza to gwarantowane
problemy z oddychaniem.

Data: 2010-11-29 16:04:58
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-11-28 15:59,  obserwator pisze:
>  niech zdycha jesli ciezko chory.

Jeśli chory to pewnie ledwie dycha. W dodatku duża tusza to gwarantowane
problemy z oddychaniem.

Kaczynski cos wspominal, ze lubi dostatnie zycie i generalnie zyc ponad stan.
Latwo wiec takiego wieprza kupic.

Data: 2010-11-29 17:18:13
Autor: u2
W dniu 2010-11-29 17:04,  obserwator pisze:
[...]

Kaczka również lubił dobrze podjeść. Ogólnie większość polskich
polityków wygląda tragicznie, choć należy ich mierzyć inną miarą :
kompetencji i doświadczenia.

Data: 2010-11-29 16:24:01
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Kaczka również lubił dobrze podjeść. Ogólnie większość polskich
polityków wygląda tragicznie, choć należy ich mierzyć inną miarą :
kompetencji i doświadczenia.

Moze kaczka tak, ale Prezes Kaczynski je normalnie.

Data: 2010-11-29 17:30:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-29 17:24, obserwator pisze:
Moze kaczka tak, ale Prezes Kaczynski je normalnie.

Jego ś.p. brat wspominał w wywiadzie, że Jaro uwielbia jeść.

Data: 2010-11-28 18:55:42
Autor: Kaczysta
[...]

Jest chory - cierip na chorobę grzybiczą skóry głowy zwanej łysieniem plackowatym.
AZ

Czy europoseł Kamiński łysy bo chory ?