Czy europosłowie PiS oddali już mandaty?

Data: 2017-05-19 13:26:27
Autor: Ciemny Lud
Czy europosłowie PiS oddali już mandaty?
Ta UE taka wredna, ten Tusk taki wredny, same pijaki, oszczymury opluwające PiS. Co ci PiS-owcy w tej Brukseli jeszcze robią?

CL

Data: 2017-05-19 16:04:51
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Ta UE taka wredna, ten Tusk taki wredny, same pijaki, oszczymury opluwające PiS. Co ci PiS-owcy w tej Brukseli jeszcze robią?

Stoją w kolejce z rodziną po kasę :DDD A Pinkley udaje że nie wie o co chodzi
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 17:05:20
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Czy europosłowie PiS oddali już mandaty?
to jest ciekawe pytanie...
normalnie na wolnym rynku to dostaje się pieniądze za swoją ciężką pracę (nie rozmawiajmy już o tym, że to gówno danina)...

a Ty powski buraku oczekujesz, że będą pokazywali fochy z dupy jak gronkiewicz waltz i tusk? jak robią swoje, czyli jebią popis/eu to na wypłatę zasłużyli!

Data: 2017-05-21 07:42:28
Autor: Lepudruk
Czy europosłowie PiS oddali już mandaty?
Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Śpiewka twoja znana i typowa dla PiS-owskich debili! Tusk i HGW zabraniają
patriotom z PiS zwrócenia brukselskich mandatów jako wyrazu sprzeciwu
przeciwko bezprawiu w UE!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-21 07:42:26
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
Ta UE taka wredna, ten Tusk taki wredny, same pijaki, oszczymury
opluwające PiS. Co ci PiS-owcy w tej Brukseli jeszcze robią?

CL

No właśnie! Po ulicach Brukseli spacerują uzbrojeni żołnierze, jeżdż
transportery z wojskiem. Przecież to "reżym"! Jak w takim kraju można żyć
pani premier! Na ich miejscu dawno bym się stamtąd wyniósł dają słuszny i
sprawiedliwy odpór dyktatorom z UE! Ale k...wa kasa trzyna! Pekunia nie
omlet! ;-))

--
Lepudruk

Czy europosłowie PiS oddali już mandaty?