Czy facet może mieć problemy prawne za coś takiego?

Data: 2010-10-20 07:06:05
Autor: OLO
Czy facet może mieć problemy prawne za coś takiego?
http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6

Ciekawe... Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak. --

Data: 2010-10-20 00:23:30
Autor: WS
On 20 Paź, 09:06, "OLO" <pienknymar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6

Ciekawe...
Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

pomijajac to, ze to zwykla spamerska sciema zapewne...

WS

PS. full mozna zobaczyc bez rozsylania po znajomych ;)
http://www.flowerhide.com/browse.php?u=Oi8vbm93YWhpc3RvcmlhLmFxLnBsL3ZpcnJhbC8%2FaWQ9NHU3b3BxNg%3D%3D&b=13&f=norefer

Data: 2010-10-20 07:46:32
Autor: Z P.
WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał(a):
On 20 Pa=BC, 09:06, "OLO" <pienknymar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

pomijajac to, ze to zwykla spamerska sciema zapewne...

WS

PS. full mozna zobaczyc bez rozsylania po znajomych ;)
http://www.flowerhide.com/browse.php?u=3DOi8vbm93YWhpc3RvcmlhLmFxLnBsL3Zpcn=
JhbC8%2FaWQ9NHU3b3BxNg%3D%3D&b=3D13&f=3Dnorefer

fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone. co
moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

Data: 2010-10-20 03:10:27
Autor: witek
On 10/20/2010 2:46 AM, Z P. wrote:
fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone. co
moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

KC to raczej nie :)

raz, moze dostac za zainstalowanie "podsluchu" bez zapisania sie do ABW i CBS i opłacenia składek członkowskich.

dwa za rozpowszechnienie tego wideo.

pare lat, zapewne w zawiasach.

Data: 2010-10-20 17:05:34
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Z P." <pienknymarian@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9m6on$4pa$1inews.gazeta.pl...

> [...]
fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone. co
moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

Nie wiem, co jest na tych zdjęciach, co ich nie widać. Jesli chodzi o to, co widać, to w grę może wchodzić naruszenie ochrony wizerunku (brak zgody kobiety na publikację wizerunku), które można dochodzić na drodze cywilnej oraz ewentualnie pomówienie (art. 212 kk) ścigane z oskarżenia prywatnego. Z notki wynika, że mogło dojść do podglądu, zdjęcia mogą zawierać pornografię itd, no ale trudno to stwierdzić, ale zaproponowany skrót nie otwiera się.

Data: 2010-10-20 15:06:03
Autor: witek
On 10/20/2010 10:05 AM, Robert Tomasik wrote:
ale zaproponowany skrót nie otwiera się.

a co? chciałoby się pooglądać?

Data: 2010-10-20 23:07:57
Autor: robertcb
> [...]

Nie wiem, co jest na tych zdjęciach, co ich nie widać. Jesli chodzi o to, co widać, to w grę może wchodzić naruszenie ochrony wizerunku (brak zgody kobiety na publikację wizerunku), które można dochodzić na drodze cywilnej oraz ewentualnie pomówienie (art. 212 kk) ścigane z oskarżenia prywatnego.

Zdjęcie skopiowane z zagranicznych stronek:

http://tinyurl.com/2fflf4h
http://tinyurl.com/2f5jzcz

Data: 2010-10-20 10:44:17
Autor: Michał Gut
Czy facet może mieć problemy prawne za coś takiego?
zwykla sciema
pincet tego bylo na sieci w roznych wersjach

Data: 2010-10-20 11:21:53
Autor: robertcb
Czy facet może mieć probl emy prawne za coś takiego?
http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6

Ciekawe... Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

ściema.
 ta laska jest na zagranicznych serwisach dla dorosłych...

Data: 2010-10-20 12:06:21
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-20 09:06, OLO pisze:
http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6

Ciekawe...
Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

Nikt nic nie złamał bo to kit jest. Jak ktoś ma
coś pod deklem to zajarzy w 20 sekund.

Tomy M.

Czy facet może mieć problemy prawne za coś takiego?