Czy fa³szowano z³oto w sztabach?

Data: 2012-04-04 03:27:39
Autor: MH
Czy fa³szowano z³oto w sztabach?
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a):
Ciekawe informacje na temat tego jakoby w USA dosz³o na masowa skalê do fa³szowania z³ota.

====================

£ocipio³ze¶ cyco ?! Chiñcyki gupie niesom!! W ciula robic siem niedajom! A
gupie pismoki wciula walom, a Ty siem nato ³okrutnie podniecos. Gupi¶ cyco ??
Takie ciulstwo toby i Aborygany wy¶mio³y!!

MH

Data: 2012-04-04 10:49:00
Autor: sofu
Czy fa³szowano z³oto w sztabach?

U¿ytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jlgf3b$kmj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wcale siê nie podniecam. Mnie to wali czy im sprzedali z³oto czy gówno? Przedstawi³em to jako ciekawostkê.
A co do prawdziwo¶ci informacji, to ró¿ne sie rzeczy dziej± na ¶wiecie o których nie mamy pojêcia.
W tym wypadku nie mam zdania, choæ wydaje siê nieprawdopodobny proceder na tak du¿± skalê. Ale wiem z czytanych juz wiele lat temu publikacji, ¿e czê¶æ z³ota w sztabach jak i monetach
jakie posiadaj± ludzie to fa³szywki. Zdarza³o siê, ¿e na du¿a skalê handlowano np. sztabami z³ota jakoby maj±cych pochodziæ z banku III Rzeszy, które by³y fa³szowane.

sofu

Czy fa³szowano z³oto w sztabach?