Czy filip "zasługuje" na określenie "kanalia" jako "niezamierzona konsekwencja"?

Data: 2018-08-05 15:19:49
Autor: Pajdak
Czy filip "zasługuje" na określenie "kanalia" jako "niezamierzona konsekwencja"?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+fngr8p06df-i850@wp.eu...
Ja zawsze jestem za sędziami poszerzającymi wolność słowa
_dla wszystkich_ stron ;-)

Poćwiczymy na tym "genialnym" wyroku prawo niezamierzonych konsekwencji?

https://nczas.com/2018/08/05/pania-minister-mozna-nazywac-sucza-sad-wydal-wyrok/
Panią minister można nazywać ,,suczą". Sąd wydał wyrok
05/08/2018

Sprawa 16-latki, która obraziła minister Annę Zalewską została
umorzona. Zdaniem sądu słowo, którego nastolatka użyła pod adresem
minister edukacji nie jest dość powszechne, zatem nie może być
rozpatrywane jako obelżywe. [...]

Niezawisły sąd uznał, że słowo "kanalie" uzyte przez J.Kaczyńskiego nie jest obraźliwe.  No i co kanalio?  ;-)))

CL

Data: 2018-08-05 09:29:26
Autor: Zenek Kapelinder
Czy filip "zasługuje" na określenie "kanalia" jako "niezamierzona konsekwencja"?
Jak uzyl wlasciwej nazwy dla tych ludzi to za co go karac?

Czy filip "zasługuje" na określenie "kanalia" jako "niezamierzona konsekwencja"?