Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?

Data: 2009-08-31 08:34:28
Autor: Henry(k)
Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?
Dnia Mon, 31 Aug 2009 00:03:25 +0200, Robbo napisał(a):

Ostatnio robiłem trochę zdjęć w lesie.
W jednej ze scen, przeszkadzała mi gałąź
leżąca na ziemi. I tu zastanowiłem się,
czy moje zdjęcie będzie prawdziwe, jeśli
tę gałąź przesunę tak, aby nie wchodziła w kadr.

A myślisz że potem oglądacza będzie interesowało że ta gałąź leżała tam, a nie tu? Będziesz o tym pamiętał za 5 lat? Co by było gdyby tę gałąź przesunął ktoś inny
wcześniej?

Pozdrawiam,
                    Henry

Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?