Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?

Data: 2009-09-05 12:35:07
Autor: kris
Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?
Użytkownik "Robbo" <przykre@ale.nie.mam> napisał w wiadomości news:h7eti9$jmo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,

Ostatnio robiłem trochę zdjęć w lesie.
W jednej ze scen, przeszkadzała mi gałąź
leżąca na ziemi. I tu zastanowiłem się,
czy moje zdjęcie będzie prawdziwe, jeśli
tę gałąź przesunę tak, aby nie wchodziła w kadr.
Pozdrawiam

oczywiscie ze nie bedzie niestety prawdziwe,
jesli tematem zdjec sa naturalnie lezace galezie

Krzysztof Remlinger
fotografia: www.fotoempiria.com

Czy fotograf może ingerować w fotografowaną scenę?