Czy gdybym powiedział dziewczynie przed seksem, że jestem pilotem

Data: 2010-07-24 08:41:04
Autor: deal?
Czy gdybym powiedział dziewczynie przed seksem, że jestem pilotem
zwód nasz cieszy sę entym± na równi z milionerem:

Kaszur twierdzi, że tak wysoki wyrok w jego sprawie to przejaw rasizmu. - Czy gdybym powiedział dziewczynie przed seksem, że jestem pilotem albo milionerem, a potem dowiedziałaby się, że to kłamstwo, zostałbym oskarżony o gwałt? - pyta.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8172210,Jesli_jestes_Arabem__to_jestes_tez_gwalcicielem_oszustem.html

jk

Czy gdybym powiedział dziewczynie przed seksem, że jestem pilotem