Czy gdzies w sieci znajde soft dla benq siemens S68?

Data: 2009-05-09 14:21:33
Autor: topek
Czy gdzies w sieci znajde soft dla benq siemens S68?
Witam,
googlalem z 15 minut i nie udalo mi sie znalezc softu dla siemensa S68
sterownika do kabla laczacego telefon z komputerem
softu do synchronizacji kontaktow.

Pomoze ktos?
DZiekuje :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-09 18:59:17
Autor: Dominik & Monika
topek pisze:

googlalem z 15 minut i nie udalo mi sie znalezc softu dla siemensa S68
sterownika do kabla laczacego telefon z komputerem

Jaki kabel? Jeśli DCA-140, to jest np. to:
http://drivers.softpedia.com/progDownload/Benq-Siemens-Data-Cable-USB-DCA-140-DCA-540-105-Download-16764.html

--
Pozdrowienia,
Dominik & Co (z domku)

Data: 2009-05-11 00:50:50
Autor: AL
topek pisze:
[...]

podaj adres - to przesle Ci zawartosc plytki z softem (tym oryginalnym z fona, bo tam wszystko jest czego szukasz)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-21 08:42:17
Autor: topek
On 11 Maj, 00:50, AL <a...@skads.tam> wrote:
topek pisze:

> [...]

podaj adres - to przesle Ci zawartosc plytki z softem (tym oryginalnym z
fona, bo tam wszystko jest czego szukasz)

Witaj,
a moglbys wstawic obraz tej plyty gdzies?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Czy gdzies w sieci znajde soft dla benq siemens S68?