Czy grozi nam plaga antykomorów?

Data: 2011-05-20 14:33:52
Autor: Hans Kloss
Czy grozi nam plaga antykomorów?
Plon z dzisiejszego dnia:
http://antykomor.pinger.pl/
http://kontrowersje.net/antykomor.html

Tegoście chcieli paltfonsy? No to o zryjcie ;)
J-23

Data: 2011-05-20 23:37:21
Autor: Lorn
Czy grozi nam plaga antykomorów?
Grozi nam plaga *zestresowanej* ? Młodzieży wszech-PiS`owskiej http://www.youtube.com/watch?v=T39mgPUEKBc

Republikańska? uhm...

:>

Data: 2011-05-20 14:42:30
Autor: Hans Kloss
On 20 Maj, 23:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Grozi nam plaga *zestresowanej* ? Młodzieży wszech-PiS`owskiej
http://www.youtube.com/watch?v=T39mgPUEKBc
 Etam, to było dużo lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=opaZfCCDfmY
A potem finał z marychą czy inną amfą w tle.... tuskodoństwo w pełnej
krasie ;)
J-23

Data: 2011-05-20 23:56:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-20 23:42, Hans Kloss pisze:
A potem finał z marychą czy inną amfą w tle....

Patrioci Jarusiowi podobno mają już zarzuty handlu narkotykami... Nie znam szczegółów, ale podobno już kilku złapali kiboli na handlu...

Data: 2011-05-20 15:21:18
Autor: Hans Kloss
On 20 Maj, 23:56, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-20 23:42, Hans Kloss pisze:

> A potem finał z marychą czy inną amfą w tle....

[...]podobno [...]. Nie znam szczegółów, ale podobno [...]

U platfonsów tak wszystko- jedna baba drugiej babie...podobno... nie
znam szczegółów ale..
A ja wiem NA PEWNO ze platfonski "senator" piesiewicz wciągał ubrany w
sukienkę jak pedał. Wiem NA PEWNO ze platfonski "poseł" Atamańczuk
handlował  i wciągał. Wiem NA PEWNO ze platfonski kandydat na radnego
Chełmecki najpierw kurwował na wizji a potem został złapany na
wciąganiu. I wiem NA PEWNO że żadnemu z ww platfonsów włos za to z
głowy nie spadł.
J-23

Data: 2011-05-21 01:38:16
Autor: Lorn
Czy grozi nam plaga antykomorów?
W dniu 2011-05-21 00:21, Hans Kloss pisze:
U platfonsów tak wszystko-

Bynajmniej... U PiS`owców coś, niby, ale co?, wiem, nie powiem, coś mi grozi, nie pojadę, choroba psychiczna postępuję, ogólna paranoja itd. :> Kotoś was źle złożył, chyba kosmici :-p

Data: 2011-05-21 07:18:14
Autor: pluton
[...]

O ile mi wiadomo, to wciąganie nie jest karalne. wariat tez wciagal
podczas kampanii wyborczej, co sam przyznal.
Dlaczego miały by im spadac wlosy ?

Nullification

Data: 2011-05-21 00:00:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 23:56, Lorn pisze:
[...]

Podobno handluje na stadionach. Ale nie ma chetnych bo Donek klijentow
mu przepedzil.

Data: 2011-05-20 23:39:37
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 23:33, Hans Kloss pisze:
Plon z dzisiejszego dnia:
http://antykomor.pinger.pl/
http://kontrowersje.net/antykomor.html

Tegoście chcieli paltfonsy? No to o zryjcie ;)
J-23

Oj wywrotowcy, abwera sie nimi zajmie :)

"Strona jest biedna materialnie, domena "kosztowała" 0 złotych w hołdzie
taniemu państwu. Jest biedna wizerunkowo i intelektualnie, by uwypuklić
bogactwo bohatera strony. Na tej stronie byle komu niewolno komentować i
niczego dorysowywać, ani też śpiewać. Ta strona szanuje organa
konstytucyjne. Chamów, kiboli, moherów, prawdziwych Polaków, faszystów,
antysemitów, bydło i pozostały elektorat, który nie szanuje Pana
Bronisława, zapraszam do ciemnogrodu, wizytówka powyżej. Słusznie
zamknięto antykomor.pl, ponieważ Nasz Pan Prezydent zasługuje na
antykomor.eu (antykomor.ru już zajęte). Zasługuje Nasz Pan Prezydent na
nowy żyrandol i elitarny szacunek. Znani i lubiani, mędrcy europejscy,
eksperci, autorytety, składają legendzie opozycji, prezydentowi
Bronisławowi Komorowskiemu i Jego esbeckim teściom, najszczersze wyrazy!"

Data: 2011-05-21 12:15:20
Autor: wekon
"Hans Kloss"  wrote in message news:714fcbd0-9417-4c31-bfac-0c4fed02febck16g2000yqm.googlegroups.com...

Plon z dzisiejszego dnia:
http://antykomor.pinger.pl/
http://kontrowersje.net/antykomor.html

Tegoście chcieli paltfonsy? No to o zryjcie ;)
J-23

-- -- -- -- -- -- --

niech żyje internet!

wekon

Data: 2011-05-21 14:12:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4dd790ba$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopaczki w piaskownicy. Żenujące.

Data: 2011-05-21 05:54:18
Autor: Hans Kloss
On 21 Maj, 14:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Chłopaczki w piaskownicy. Żenujące.

Ano żenujące. Ich "żarty"  z prezydenta Kaczyńskiego były ą i ę, jak
najbardziej na miejscu i w dobrym tonie. Jak ktoś sobie z nich w
identyczny sposób "żaruje" to nagle traca poczucie humoru i szczują na
niego swoją policję polityczną. Wyborcy im za to wystawia rachunek już
tej jesieni i oby był to rachunek jak najbardziej słony.
J-23

Data: 2011-05-21 18:49:10
Autor: pluton
[...]

Bo widzisz - znaj proporcje mocium panie. Pierdzident tysionclecia
był pajacem i blaznem, wiec zartowanie sobie z niego bylo jak
najbardziej na miejscu.
A rachunek będzie taki slony, ze sie posikasz.

Nullification

Data: 2011-05-21 12:01:57
Autor: Hans Kloss
On 21 Maj, 18:49, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Bo widzisz - znaj proporcje mocium panie. Pierdzident tysionclecia
był pajacem i blaznem, wiec zartowanie sobie z niego bylo jak
najbardziej na miejscu.
Pajacami i błaznami są ryzy tuskodonek i debilnięty znawca
dysortografii i bigosowania niejaki  komoruski. A popierająca ich
swołocz jest ludzkim bydłem,  odpadkami niegodnymi miana człowieka.
Amen.
A rachunek będą także płaciły także takie smiecie jak ty i  prorokuję
że niejeden z was będzie  sikał po własnych nogach w czasie jego
płacenia.
J-23

Czy grozi nam plaga antykomorów?