Czy grozi nam plaga antykomorów?

Data: 2011-05-20 23:37:21
Autor: Lorn
Czy grozi nam plaga antykomorów?
Grozi nam plaga *zestresowanej* ? Młodzieży wszech-PiS`owskiej http://www.youtube.com/watch?v=T39mgPUEKBc

Republikańska? uhm...

:>

Data: 2011-05-20 14:42:30
Autor: Hans Kloss
On 20 Maj, 23:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Grozi nam plaga *zestresowanej* ? Młodzieży wszech-PiS`owskiej
http://www.youtube.com/watch?v=T39mgPUEKBc
 Etam, to było dużo lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=opaZfCCDfmY
A potem finał z marych± czy inn± amf± w tle.... tuskodoństwo w pełnej
krasie ;)
J-23

Data: 2011-05-20 23:56:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-20 23:42, Hans Kloss pisze:
A potem finał z marych± czy inn± amf± w tle....

Patrioci Jarusiowi podobno maj± już zarzuty handlu narkotykami... Nie znam szczegółów, ale podobno już kilku złapali kiboli na handlu...

Data: 2011-05-20 15:21:18
Autor: Hans Kloss
On 20 Maj, 23:56, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-20 23:42, Hans Kloss pisze:

> A potem finał z marych± czy inn± amf± w tle....

[...]podobno [...]. Nie znam szczegółów, ale podobno [...]

U platfonsów tak wszystko- jedna baba drugiej babie...podobno... nie
znam szczegółów ale..
A ja wiem NA PEWNO ze platfonski "senator" piesiewicz wci±gał ubrany w
sukienkę jak pedał. Wiem NA PEWNO ze platfonski "poseł" Atamańczuk
handlował  i wci±gał. Wiem NA PEWNO ze platfonski kandydat na radnego
Chełmecki najpierw kurwował na wizji a potem został złapany na
wci±ganiu. I wiem NA PEWNO że żadnemu z ww platfonsów włos za to z
głowy nie spadł.
J-23

Data: 2011-05-21 01:38:16
Autor: Lorn
Czy grozi nam plaga antykomorów?
W dniu 2011-05-21 00:21, Hans Kloss pisze:
U platfonsów tak wszystko-

Bynajmniej... U PiS`owców co¶, niby, ale co?, wiem, nie powiem, co¶ mi grozi, nie pojadę, choroba psychiczna postępuję, ogólna paranoja itd. :> Koto¶ was Ľle złożył, chyba kosmici :-p

Data: 2011-05-21 07:18:14
Autor: pluton
[...]

O ile mi wiadomo, to wci±ganie nie jest karalne. wariat tez wciagal
podczas kampanii wyborczej, co sam przyznal.
Dlaczego miały by im spadac wlosy ?

Nullification

Data: 2011-05-21 00:00:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 23:56, Lorn pisze:
[...]

Podobno handluje na stadionach. Ale nie ma chetnych bo Donek klijentow
mu przepedzil.

Czy grozi nam plaga antykomorów?