Czy grozila nam wojna ?

Data: 2010-02-06 12:25:07
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?
Zastanawiajaca jest aktywnosc i rola Kaczyunskiego - prezydenta w konflikcie rosyjsko - gruzinskim .
Jak donosza media , swiat w czasie kiedy Kaczynski usilowal rozdawac karty na wschodzie  byl o krok od swiatowego konfliktu . Ameryka szykjowala sie do militarnego uderzenia na sily rosyjskie co niechybnie zaskutkowaloby wojna o jakiej , poki co pomarzyc tylko moga amerykanskie jastrzebie .
Te rewelacje opublikowal w ksiazce Ron Asmus . Tylko krok i zimna krew lub tchorzostwo amerykanksiego juniorbusha zapobiegly tragedfii w ktorej Polska przestalaby istniec !.
To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , jakby realizowal amerykanskie polecenia .

cyc

Data: 2010-02-06 12:35:07
Autor: matusm
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkjjio$966$1news.onet.pl...
[...]

Kaczynski podobnie jak jego poprzednicy Bierut,Jaruzelski,Walesa,Kwasniewski konfidenci KGB/SB robia to czego zarzada  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-06 13:25:25
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
cyc wrote:

[...]

Bo realizowoł...

Nieino łon realizuje...

Psypats siem ino nanasych inksych politykieruw - zaporem dutkuw i "pozycjem"
wtej polckiej BANANA-REPUBLIK nos tym psegranym Hamerykonom psedały...

A myślem, ze do wojny niechybnie by wuwcas dosło, ino AMIKOM dutkuw
brak...!!!

A świadome jus tego som, iz Swiat im FIGEMZMAKIEM wrazie takiego komfliktu
pokoze....

Data: 2010-02-06 14:53:08
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:hm2047-hd7.ln1server.linuxfan.de...
cyc wrote:

[...]

To , ze jestesmy jankeskimi marionetkami nie jest dla nikogo w tym dla mnie tajemnica . Problem jednak w tym do jakiego stopnia mozna sie zeszmacic bo my w amerykanskiej grze na swiatowym ruynku nie mamy zadnych interesow . Skad zatem ta gotowosc do poswiecen w realizowaniu jankeskich fanaberii ? .
Polakom bylo , jest i zawsze bedzie blizej do Rosji niz do jankesow i to nawet nie tylko dlatego , ze jestesmy slowianami ale dlatego , ze to sasiad z za miedzy z ktorym zycie w zgodzie  jest podstawa naszego byc albo nie byc !. Jankesi to narod sztuczny i predzej czy pozniej szalg go trafi , jest to tylo kwestia czasu . Powstal z awanturnikow i ludzi , dla ktorych najwieksza wartoscia w zyciu  byly tylko pieniadze i dla ktorych  reszta to tylko tlo i mydlenie oczu , nawet samemu sobie . To genetyczne awanturnictwo  widac do dzisiaj w poczynaniach politykow tego kraju .

cyc

Data: 2010-02-06 15:26:33
Autor: bolek
Czy grozila nam wojna ?

cyc wrote:

[...]

Zaraz jakiś grupowy jankeski dupowłazik zwymyśla Cie od komuchów,
czerwonych, czy tam SB-ków. Do nich nic nie dociera.
Nawet to, że w 45-tym to nie Ruscy nas zniewolili,
tylko jankesi olali.

bolek

Data: 2010-02-06 15:41:45
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

cyc wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -
bravo, jakie blyskotliwe tezy...hue hue hue, cyca leczyc a nie do klawiatury dopuszczac
awe

Data: 2010-02-06 18:29:47
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
awe wrote:

bravo, jakie blyskotliwe tezy...hue hue hue, cyca leczyc a nie do
klawiatury dopuszczac

AWEMARYNA, zajmij siem jus tym śmietnikiem, bo zapomogi niedostanies...!!!

Cheba wis łotym, ze wtym roku zapomogem ine te dostanom, wture reguralnie
pośmietnikach cosik wysukać sem mogom...

Tosiem "psekwalifikowanie zawodowe" nazywo i my SPOŁECIńCTWO nato dutki
dowomy...!

Data: 2010-02-06 21:36:50
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:6hk047-338.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie rozumiem co piszesz goralu z poronina. napisz pamietnik jak to byles dyrektorem w muzeum lenina....pare razy bylem tam z wycieczka - jezu ile bylo zabawy z tym leninem...
z drugiej strony bycie komuchem wsrod gorali to tak jak byc najwieksza scierka - wspolczuje
awe

Data: 2010-02-06 22:45:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
awe wrote:

nie rozumiem co piszesz goralu z poronina

Nierozumis, boś CIMNIOK ŁOKRUTNY...!

Data: 2010-02-07 00:25:13
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:eh3147-pv8.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

nie rozumiem co piszesz goralu z poronina

Nierozumis, boś CIMNIOK ŁOKRUTNY...!
-- -- -- -- -- -- --
nie rozumiem cieciu, podaj jakis slownik gorali z poronina - tych od lenina
awe

Data: 2010-02-06 15:56:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Czy grozila nam wojna ?

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
czerwonych, czy tam SB-ków. Do nich nic nie dociera.
Nawet to, że w 45-tym to nie Ruscy nas zniewolili,

   W 45-tym Jankesi nas zniewolili, a Ruscy wyzwolili, bidny bolusiu.

   AR

Data: 2010-02-06 18:21:51
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
Wlodzimierz Zabotynski wrote:

Zaraz jaki? grupowy jankeski dupow?azik zwymy?la Cie od komuchów,
czerwonych, czy tam SB-ków. Do nich nic nie dociera.
Nawet to, ?e w 45-tym to nie Ruscy nas zniewolili,
tylko jankesi olali.

bolek

   W 45-tym Jankesi nas zniewolili, a Ruscy wyzwolili, bidny bolusiu.

Musem tego BOLKALOKA pobronić, bo cheba go troseckem źle zrozumiołeś
- pseca łon niebeblo, ze Kacapy nos niewyzwoliły, ino ze AMIKI ło wpływu
strefem (z Polckom włoncnie) niewalcyły...

Moze iby walcyły, ino ZA CINKIEBOLKI wuwcas do Kacapuw były...

Data: 2010-02-06 17:04:49
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

cyc wrote:

[...]

A nich sobie tam pofolguja !. Tyle ich .
Dla jelopow moge byc nawet kosmita , czy kims takim . Przeciez ich opinia jest tyle samo warta ile oni sami , czyli nic .
Pozatym co madrego moga powiedziec pisowcy ? , no co ? .
Widzisz , to tak hermetyczny swiat , ze nawet wyliniale kaczory , choc usiluja orlom dorownac  z niego nie wyleca a co dopiero jakies zabotynskie , czy inne cienkie popierdywacze .

cyc

Data: 2010-02-06 17:53:51
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

cyc wrote:

[...]

oczywiscie cycu:-) no a teraz na lewatykwe biegiem...marsz
awe

Data: 2010-02-06 18:15:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
awe wrote:

oczywiscie cycu:-) no a teraz na lewatykwe biegiem...marsz

Noaty, AWEMARYNA - DO śMIETNIKA...!

- ito PRYNTKO, boci cosmacniejse konski powyzbirajom...!!!

PS - a roboty toty dłłłuuugo niedostanies....

Data: 2010-02-06 18:42:52
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:6nj047-338.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

oczywiscie cycu:-) no a teraz na lewatykwe biegiem...marsz

Noaty, AWEMARYNA - DO śMIETNIKA...!

- ito PRYNTKO, boci cosmacniejse konski powyzbirajom...!!!

PS - a roboty toty dłłłuuugo niedostanies....

Daj spokoj pisowskiemu geniuszowi . Czy waerto sie nim zajmowac ?
Ma to, to tylko jedno w odpowiedzi dla adwersarzy a mianowicie , " chory psychicznie " .
To musi byc u niego taki syndrom poszpitalny . Widac za dlugo trzymali go w kaftanie bezpieczenstwa .

cyc

Data: 2010-02-06 19:13:22
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?

awe wrote:

[...]

Dziwiem siem ino skond w Polcce tela tych GUPIELOKUW...?

Niedowno mysiem z MH smacnom łokowitkom uniego racyły, a psytym ten temat
łokrutnie dyskutowały...

Wysło nom, zeto straśnie wysoki łodsetek w Polcce tych psygłupawych,
azarazem ło wiegachnych aspiracyjach "niespełnionych" jest...

Ciebie CYCKUKLAPNINTY tes my łobgadywały - chebaś z południowej Polcki jest,
boi nasom beblaninem rozumis, ai naleciałości my wycuły...

Askoda, zesiem psyznać skond jeześ niechces, bo moze bymy ciem kiedysik z MH
na wspulnom dezymfekcjem zaprosiły - klawyś chop CYCKU...!!!

PS - ai jakosik Marynadomasażu bysiem znolozła...

Data: 2010-02-06 21:52:01
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

awe wrote:

[...]

ty napoleonie od polityki wschodniej;-))
awe

Data: 2010-02-06 13:25:42
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

[...]

facet postawil tezy ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia z roznych wzgledow, a ksiazka pewnie lepiej sie sprzedaje. jest kategoria czytelnikow ktorym bardzo bliski jest nurt fantastyki popularnonaukowej, lub pseudonaukowej
awe

Data: 2010-02-06 15:02:24
Autor: cytryna
Czy grozila nam wojna ?

> [...]
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , jakby > realizowal amerykanskie polecenia .

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Asmus to kumplacha umyślnego od Appelbaumów. To co nasmarował w książce to taka sama prawda jak to, że umyślny jest bratankiem gen. Sikorskiego. Drobny plankton polityczny żądny poklasku cycków, jadrysi, zbigów, lornów i innych podobnych. Biedni ludzie. --

Data: 2010-02-06 17:12:01
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6617.00000277.4b6d7670newsgate.onet.pl...

> [...]
> Polska przestalaby istniec !.
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , > jakby

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Moze jest i planktonem politycznym , moze i rzadnym poklasku ale czy mojego akuratnie ?.
Pewnie , jak zawsze , rowniez teraz sie mylisz .
To natomiast , czy juniior byl bliski wojny z Rosja a w konsekwencji z calym swiatem , nie jest wcale niemozliwe . Ten idiota byl zdolny do wszystkiego , rowniez do wojny w Rosja .Jednak wy bolszewicy nie jestescie w stanie ogarnac glupoty swoich idoli .......pewnie dlatego , ze wasza jest jeszcze wieksza .

cyc

Data: 2010-02-06 17:42:10
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Oho, pieknie, cyc siega po inwektywy.

A potem jak toto bedzie kwiczec ze wszyscy zli tylko łon jeden sprawiedliwy.

R.

Data: 2010-02-06 17:54:44
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkk654$u82$2news.onet.pl...
[...]

dom wariatow, czytam cyca i zastanawiam sie co to za choroba umyslowa.
awe

Data: 2010-02-06 17:59:00
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

R.

Data: 2010-02-06 18:25:49
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
raff wrote:

A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

Tego casu, myślem, łokrutnie wiela poświńcić nato cytanie byś musioł
RAFAŁELO.....

Data: 2010-02-07 00:49:39
Autor: Antenka
Czy grozila nam wojna ?
On 6 Lut, 19:25, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
raff wrote:
> A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

Tego casu, myślem, łokrutnie wiela poświńcić nato cytanie byś musioł
RAFAŁELO.....

Nie wymądrzaj się Polaku_fałszywy! Profesor  łod łowiec się odezwał!
Do łowczarni i to biegiem! Nooooo!

Antenka

"Polsak tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" -A.

Data: 2010-02-06 18:23:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
awe wrote:

dom wariatow, czytam cyca i zastanawiam sie co to za choroba umyslowa.
awe

SCHIMZOFRENIJO ciem dopadła...

Data: 2010-02-06 18:39:32
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

[...]

Po inwektywy powiadasz ? .
Widzisz synciu choc jestem katolikiem nie naleze do tych ktoprzy nastawiaja drugi policzek . Raz wymierzony mnie oddaje zazwyczaj podwojnie . Dla ludzi kulturalnych estm przykladem kultury , dla chamow znizam sie do ich poziomu bo inaczej najczesciej nie rozumieja . Mowiac o moich inwektywach nalezalo synku siegnac najpierw  do postu , na ktory odpowiedzialem . Pozatym moje " inwektywy " jak  nazywasz skromne przyznanie takim jak wy "tytulu" glupcow sa namiastka tego co wam pisowcom najczesciej przychodzi do glowy .
Przejawiles tu typowy dla ludzi tego ugrupowania sposob prezentowania swojej moralnosci . Wyzywajac od najgorszych , udzielacie upomnien tym , ktorzy w sposob nieporownywalnie lagodniejszy  od waszego chamstwa  usiluja sie jemu sprzeciwic  .
Caly obludny , chamowaty PiS . Wypisz wymaluj kaczo - klempowa retoryka .

cyc

Data: 2010-02-06 18:46:21
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Olac czy odpowiedziec ?    Olac ! ;)

R.

Data: 2010-02-07 09:23:48
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkk9tf$9s1$1news.onet.pl...
[...]

Nie dzi to bo aby odpowiedziec trzeba miec cos do powiedzenia a tacy jak wy w odpowiedzi macie w zanadrzu tylko czyjas " chorobe psychiczna " lub innego rodzaju "jazde " po adwersarzu . Kiedy intelektu nie staje , to i odpowiedz musi byc zadna .
Ze tez w tym pisie tak obrodzilo miernotami .
cyc

Data: 2010-02-07 13:23:33
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Przeciez ty po mnie pojechales. Za nic, za zwrocenie uwagi.

Wiec powiem ci tylko jedno - pierdolisz.

Jak to cyc zwykle.

R.

Data: 2010-02-06 18:49:20
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Ale widze ze ostatnio pracowales ze slownikiem ortograficznym. To dobrze o tobie swiadczy :)

Bo niedouczony doktór co robi bledy ortograficzne to o dupe roztrzasc taki doktór ;)

R.

Data: 2010-02-06 21:52:47
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkk4cn$prh$1news.onet.pl...

> [...]

> Polska przestalaby istniec !.
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , > jakby

[...]

napoleonie, tak tak;-))
awe

Czy grozila nam wojna ?