Czy grozila nam wojna ?

Data: 2010-02-06 13:25:42
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkjjio$966$1news.onet.pl...
Zastanawiajaca jest aktywnosc i rola Kaczyunskiego - prezydenta w konflikcie rosyjsko - gruzinskim .
Jak donosza media , swiat w czasie kiedy Kaczynski usilowal rozdawac karty na wschodzie  byl o krok od swiatowego konfliktu . Ameryka szykjowala sie do militarnego uderzenia na sily rosyjskie co niechybnie zaskutkowaloby wojna o jakiej , poki co pomarzyc tylko moga amerykanskie jastrzebie .
Te rewelacje opublikowal w ksiazce Ron Asmus . Tylko krok i zimna krew lub tchorzostwo amerykanksiego juniorbusha zapobiegly tragedfii w ktorej Polska przestalaby istniec !.
To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , jakby realizowal amerykanskie polecenia .

cyc
-- -- -- -- -- -- -
facet postawil tezy ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia z roznych wzgledow, a ksiazka pewnie lepiej sie sprzedaje. jest kategoria czytelnikow ktorym bardzo bliski jest nurt fantastyki popularnonaukowej, lub pseudonaukowej
awe

Data: 2010-02-06 15:02:24
Autor: cytryna
Czy grozila nam wojna ?

> [...]
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , jakby > realizowal amerykanskie polecenia .

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Asmus to kumplacha umyślnego od Appelbaumów. To co nasmarował w książce to taka sama prawda jak to, że umyślny jest bratankiem gen. Sikorskiego. Drobny plankton polityczny żądny poklasku cycków, jadrysi, zbigów, lornów i innych podobnych. Biedni ludzie. --

Data: 2010-02-06 17:12:01
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6617.00000277.4b6d7670newsgate.onet.pl...

> [...]
> Polska przestalaby istniec !.
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , > jakby

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Moze jest i planktonem politycznym , moze i rzadnym poklasku ale czy mojego akuratnie ?.
Pewnie , jak zawsze , rowniez teraz sie mylisz .
To natomiast , czy juniior byl bliski wojny z Rosja a w konsekwencji z calym swiatem , nie jest wcale niemozliwe . Ten idiota byl zdolny do wszystkiego , rowniez do wojny w Rosja .Jednak wy bolszewicy nie jestescie w stanie ogarnac glupoty swoich idoli .......pewnie dlatego , ze wasza jest jeszcze wieksza .

cyc

Data: 2010-02-06 17:42:10
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Oho, pieknie, cyc siega po inwektywy.

A potem jak toto bedzie kwiczec ze wszyscy zli tylko łon jeden sprawiedliwy.

R.

Data: 2010-02-06 17:54:44
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkk654$u82$2news.onet.pl...
[...]

dom wariatow, czytam cyca i zastanawiam sie co to za choroba umyslowa.
awe

Data: 2010-02-06 17:59:00
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

R.

Data: 2010-02-06 18:25:49
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
raff wrote:

A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

Tego casu, myślem, łokrutnie wiela poświńcić nato cytanie byś musioł
RAFAŁELO.....

Data: 2010-02-07 00:49:39
Autor: Antenka
Czy grozila nam wojna ?
On 6 Lut, 19:25, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
raff wrote:
> A ja nie czytam bo i tak wiem co powie. Szkoda czasu na bzdziny.

Tego casu, myślem, łokrutnie wiela poświńcić nato cytanie byś musioł
RAFAŁELO.....

Nie wymądrzaj się Polaku_fałszywy! Profesor  łod łowiec się odezwał!
Do łowczarni i to biegiem! Nooooo!

Antenka

"Polsak tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" -A.

Data: 2010-02-06 18:23:54
Autor: Polok_prawdziwy
Czy grozila nam wojna ?
awe wrote:

dom wariatow, czytam cyca i zastanawiam sie co to za choroba umyslowa.
awe

SCHIMZOFRENIJO ciem dopadła...

Data: 2010-02-06 18:39:32
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

[...]

Po inwektywy powiadasz ? .
Widzisz synciu choc jestem katolikiem nie naleze do tych ktoprzy nastawiaja drugi policzek . Raz wymierzony mnie oddaje zazwyczaj podwojnie . Dla ludzi kulturalnych estm przykladem kultury , dla chamow znizam sie do ich poziomu bo inaczej najczesciej nie rozumieja . Mowiac o moich inwektywach nalezalo synku siegnac najpierw  do postu , na ktory odpowiedzialem . Pozatym moje " inwektywy " jak  nazywasz skromne przyznanie takim jak wy "tytulu" glupcow sa namiastka tego co wam pisowcom najczesciej przychodzi do glowy .
Przejawiles tu typowy dla ludzi tego ugrupowania sposob prezentowania swojej moralnosci . Wyzywajac od najgorszych , udzielacie upomnien tym , ktorzy w sposob nieporownywalnie lagodniejszy  od waszego chamstwa  usiluja sie jemu sprzeciwic  .
Caly obludny , chamowaty PiS . Wypisz wymaluj kaczo - klempowa retoryka .

cyc

Data: 2010-02-06 18:46:21
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Olac czy odpowiedziec ?    Olac ! ;)

R.

Data: 2010-02-07 09:23:48
Autor: cyc
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hkk9tf$9s1$1news.onet.pl...
[...]

Nie dzi to bo aby odpowiedziec trzeba miec cos do powiedzenia a tacy jak wy w odpowiedzi macie w zanadrzu tylko czyjas " chorobe psychiczna " lub innego rodzaju "jazde " po adwersarzu . Kiedy intelektu nie staje , to i odpowiedz musi byc zadna .
Ze tez w tym pisie tak obrodzilo miernotami .
cyc

Data: 2010-02-07 13:23:33
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Przeciez ty po mnie pojechales. Za nic, za zwrocenie uwagi.

Wiec powiem ci tylko jedno - pierdolisz.

Jak to cyc zwykle.

R.

Data: 2010-02-06 18:49:20
Autor: raff
Czy grozila nam wojna ?
[...]

Ale widze ze ostatnio pracowales ze slownikiem ortograficznym. To dobrze o tobie swiadczy :)

Bo niedouczony doktór co robi bledy ortograficzne to o dupe roztrzasc taki doktór ;)

R.

Data: 2010-02-06 21:52:47
Autor: awe
Czy grozila nam wojna ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkk4cn$prh$1news.onet.pl...

> [...]

> Polska przestalaby istniec !.
> To sie nazywa robienie przez prezydenta polityki a robil ja taka , > jakby

[...]

napoleonie, tak tak;-))
awe

Czy grozila nam wojna ?