Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?

Data: 2011-08-02 14:45:54
Autor: Zennon
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?
Ja myślałem, że na cmentarzu, to się czapkę zdejmuje i w ciszy i zadumie wspomina się zmarłych, a nie gwiżdże. Ale może ABC lepiej wie jak oddaje się hołd zmarłym.

Zennon

Data: 2011-08-02 15:53:03
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Zennon napisał:
Ja myślałem, że na cmentarzu, to się czapkę zdejmuje i w ciszy i zadumie
wspomina się zmarłych, a nie gwiżdże. Ale może ABC lepiej wie jak oddaje
się hołd zmarłym.

Zennon

O! A na ten przykład psy, psy przepędza się z cmentarzy bo jako nierozumne zwierzęta srają tam gdzie stoją. Po prostu tak się robi i już, przepędza się bydlątka bo nie moją one swojego rozumu.

--
Sławek SWP

Data: 2011-08-02 16:26:04
Autor: stevep
Dnia 02-08-2011 o 15:53:03 Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  napisał(a):

Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Racja, to też na cmentarzu gwiżdżą tylko bydlęta pozbawione rozumu.

--
stevep

Data: 2011-08-02 14:48:40
Autor: obserwator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?

Ci Polacy ktorzy leza w grobach, a ktorzy zgineli w Powstaniu Warszawskim nie
tylko by gwizdali, gdyby w tej chwili zyli.

Data: 2011-08-02 17:03:01
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Ci Polacy ktorzy leza w grobach, a ktorzy zgineli w Powstaniu Warszawskim nie
tylko by gwizdali, gdyby w tej chwili zyli.

Oni to nie wiem, ale ich "wodzowie" przez którą zginęli oni i miasto -
niewątpliwie tak.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-02 15:11:14
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> [...]
> tylko by gwizdali, gdyby w tej chwili zyli.

Oni to nie wiem, ale ich "wodzowie" przez którą zginęli oni i miasto -

ci co przezyli, sa dumni ze brali udzial w Powstaniu Warszawskim.

Ponadto nie znasz historii Polski, wiec rozmowa z toba nie ma zadnego sensu.
Zostales wynarodowiony i to jak widac dosc skutecznie. --

Data: 2011-08-02 15:18:33
Autor: obserwator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?

A tak a propos umiejetnosci innych narodow, do pokazania swoich porazek
politycznych jako sukces, to najleprzym przykladem sa Niemcy i Francuzi.

Takich idiotow jak Tusk, Komorowski czy Sikorski - ktorzy oskarzaja publicznie
narod ktory reprezentuja i sie kajaja na arenie miedzynarodowej  przed byle
kim, to na siecie trudno znalezc.

Data: 2011-08-02 17:20:43
Autor: u2
W dniu 2011-08-02 17:18,  obserwator pisze:
Takich idiotow jak Tusk, Komorowski czy Sikorski - ktorzy oskarzaja publicznie
narod ktory reprezentuja i sie kajaja na arenie miedzynarodowej  przed byle
kim, to na siecie trudno znalezc.

Pamietaj jeszcze o Kwassie, ktory kajal sie w Jedwabnem.

Data: 2011-08-03 02:54:58
Autor: stevep
Dnia 02-08-2011 o 17:18:33  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Takich idiotów jak ty nawet w Tworkach trudno znaleźć.

--
stevep

Data: 2011-08-04 15:38:14
Autor: Slawek SWP
napisał(a):

[...]

W Tworkach jest szpital w którym leczą psychicznie chorych.
Myślisz, że w w tamtym szpitalu leczy się idiotyzm czy tylko tak pryskasz pianą z pyska...?

--
Sławek SWP

Data: 2011-08-02 17:27:25
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Ale ja nie piszę o tych co przeżyli.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-04 15:39:24
Autor: Slawek SWP

obserwator napisał:

[...]

Sugerujesz, że wiesz co myślą ci co nie żyją? Czy co...?

--
Sławek SWP

Data: 2011-08-03 02:53:51
Autor: stevep
Dnia 02-08-2011 o 16:48:40  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

Ci Polacy ktorzy leza w grobach, a ktorzy zgineli w Powstaniu  Warszawskim nie
tylko by gwizdali, gdyby w tej chwili zyli.

Pisowskie bydło dało obraz swojej kultury, ale jaki pan taki kram, bydlak  szefem i podwładne bydło.

--
stevep

Data: 2011-08-04 15:47:38
Autor: Slawek SWP
napisał(a):

[...]

Pewnie masz rację ale lepszy bydlak niż złodziej i morderca. Taki bydlak na przykład pewnie zlecił wyszukanie najemników złodzieja i mordercy i ich zgnoi po dojściu do władzy. Wiadomo... Góra z górą ma układ a podnóżki trzeba wykopać.

--
Sławek SWP
http://www.polskawalczaca.com/index.php

Data: 2011-08-04 13:55:12
Autor: obserwator
[...]

...wielka szkoda, ze Kaczynski nie jest wlasnie bydlakiem. Na ta cholote, aby ja pogonic skutecznie, potrzebny jest oddzial uzbrojonych
dobrze macho.

Data: 2011-08-04 13:56:46
Autor: obserwator
sorry : HOLOTE

Data: 2011-08-04 16:03:01
Autor: Leprechaun
sorry : HOLOTE

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1e8eu$blr$1inews.gazeta.pl...

...wielka szkoda, ze Kaczynski nie jest wlasnie bydlakiem.
Na ta cholote, aby ja pogonic skutecznie, potrzebny jest oddzial uzbrojonych
dobrze macho.

N-I-E-U-K!!!  ;)))

BomBel

Data: 2011-08-04 14:17:53
Autor: obserwator
sorry : HOLOTE
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a): (ciach belkot kacapskiej gnidy)

a tu fotka tego  ludzkiego gowna:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/ --

Data: 2011-08-04 16:49:09
Autor: Leprechaun
sorry : HOLOTE

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1e9mg$f70$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

(ciach belkot kacapskiej gnidy)

a tu fotka tego  ludzkiego gowna:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Wiesz co MATOLE! Obrażasz nieznanego ci człowieka. Postaram się do niego dotrzeć i namówić by ci zrobił koło tyłka, Bekniesz za to wszystko ty skurwysynu!

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-04 16:02:15
Autor: stevep
Dnia 04-08-2011 o 15:55:12  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ależ jest i dlatego gromadzi wszelkich bydlaków pod swoimi skrzydlami.

--
stevep

Data: 2011-08-04 14:15:03
Autor: obserwator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Ależ jest i dlatego gromadzi wszelkich bydlaków pod swoimi skrzydlami.

mantruj, mantruj .... bolszewicy i nazistowskie Niemcy tez te wasza mantre swietnie opanowaly. Postep jest, bo na razie jeszcze tacy jak ty nie strzelaja w potylice i nie wyrywaja paznokci...ale wszytko przed wami.

Data: 2011-08-04 16:33:27
Autor: stevep
Dnia 04-08-2011 o 16:15:03  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Tzn przed kim towarzyszu?

--
stevep

Data: 2011-08-04 14:35:26
Autor: obserwator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Tzn przed kim towarzyszu?

 spadaj, smierdzielu kacapski, --

Data: 2011-08-04 16:38:22
Autor: stevep
Dnia 04-08-2011 o 16:35:26  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Tzn przed kim towarzyszu?

 spadaj, smierdzielu kacapski,

Na drzewo pokręcony debilu.

--
stevep

Data: 2011-08-04 16:45:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1eane$i30$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Tzn przed kim towarzyszu?

spadaj, smierdzielu kacapski,

Kultury ci brak MATOLE! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-04 21:06:25
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vzo1d1d0v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Przed wami, ciulami.

R.

Data: 2011-08-05 02:17:38
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Wszytko towarzyszu debil.

--
stevep

Data: 2011-08-04 16:45:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1e9h7$ehf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, białoruski kacapie - http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-04 16:02:28
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1e8c0$b36$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na takich jak ty wystarczy mokra szmata!

BomBel

Data: 2011-08-04 16:01:12
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

A kto jest mordercą Wielki Inkwizytorze?

--
stevep

Data: 2011-08-16 12:41:50
Autor: Slawek SWP

http://pl.wikipedia.org/wiki/Morderca

Data: 2011-08-16 13:57:13
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

A gdzie ja się wypowiadałem o morderstwie kretynie?

--
stevep

Data: 2011-08-17 11:08:40
Autor: Slawek SWP
Użytkownik stevep napisał:
Dnia 16-08-2011 o 12:41:50 Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał(a):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Morderca

A gdzie ja się wypowiadałem o morderstwie kretynie?

Link, który ci podałem wskazuje na informacje o "morderstwie", istnieje wysoce prawdopodobna możliwość, że wśród nich znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie:

Data: 2011-08-17 12:11:04
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 11:08:40 Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  napisał(a):

Użytkownik stevep napisał:
[...]

W dupe se wsadź swój link kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-17 14:15:04
Autor: stevep

Użytkownik stevep napisał:
[...]

Spadaj idioto, nie weksluj wątku na wygodny ci temat, załóż własny wątek i  nie taki kretyn będzie mi dyktował na co mam odpowiadać.

--
stevep

Data: 2011-08-17 12:21:54
Autor: obsewator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):  załóż własny wątek i  nie taki kretyn będzie mi dyktował na co mam odpowiadać.

watek zalozyl zennon. Czy zennon to kolejny twoj nick na tej grupie, kacapku ?

Data: 2011-08-17 14:49:03
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 14:21:54  obsewator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

 załóż własny wątek i
nie taki kretyn będzie mi dyktował na co mam odpowiadać.

watek zalozyl zennon. Czy zennon to kolejny twoj nick na tej grupie,  kacapku ?

Spadaj kretynku.

--
stevep

Data: 2011-08-17 12:56:55
Autor: obserwator
Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Spadaj kretynku.

nie pluj sie kacapie,tylko odpowiedz na pytanie: czy watek ty zalozyles pod nickiem zennon?

Data: 2011-08-17 17:48:56
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 14:56:55  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Spadaj kretynku.

nie pluj sie kacapie,tylko odpowiedz na pytanie: czy watek ty zalozyles  pod
nickiem zennon?

Nie, tylko big brother olin kretynku.

--
stevep

Data: 2011-08-17 14:50:15
Autor: stevep
[...]

A przyznaje się big brother olin.

--
stevep

Czy gwizdanie wśród grobów, to nowy patriotyczny obyczaj PiSowców?