Czy i jak prostowac tarcze ?

Data: 2010-10-25 15:29:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy i jak prostowac tarcze ?
Po dzwonie w rower przez samochód mam m.in. delikatnie wykrzywion± tarczę 160 mm Shim. Hone centerlock.
Akurat nówka sztuka nie¶migana była :-(
Minimalnie zwichrowana jest teraz, przez co trudno wyregulować ustawienie hamulca (tylko jeden zacisk ma).
Jaki¶ pomysł/patent na prostowanie tarczy?
Z narzędzi to mam przykładowo młotki gumowe i aluminiowe.
Ale prasy hydraulicznej nie mam ;-)

Data: 2010-10-25 17:39:45
Autor: solar
Czy i jak prostowac tarcze ?
W dniu 2010-10-25 15:29, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Francuz, wyczucie i cierpliwo¶ć. Łapiesz za wygięty fragment i odginasz. Z czuciem i po malutku. Lepiej 3 razy doginać niż raz przegi±ć.

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Józef Piłsudski

Data: 2010-10-25 17:59:19
Autor: Wooyek
Czy i jak prostowac tarcze ?
> [...]

Francuz, wyczucie i cierpliwo¶ć. Łapiesz za wygięty fragment i
odginasz. Z czuciem i po malutku. Lepiej 3 razy doginać niż raz przegi±ć.

Ano. Można też zastosować wersję lepsz± z dwoma francuzami lub wersję wypas z trzema ;)

Data: 2010-10-25 18:11:48
Autor: kml
Czy i jak prostowac tarcze ?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia49gq$cq7$1inews.gazeta.pl...
Ano. Można też zastosować wersję lepsz± z dwoma francuzami lub wersję wypas z trzema ;)

Wypas to narzędzie dedykowane http://velo.com.pl/produkty/?m=11&pk=%&id=2969 za jedyne 72,80 PLN ;)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-26 19:30:40
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy i jak prostowac tarcze ?
A jakie¶ domowe sposoby encyklopedia szafa pianino ??

-- -- -

Data: 2010-10-26 15:19:05
Autor: Mancer
Czy i jak prostowac tarcze ?
On 26 PaĽ, 19:30, ±ćęłń󶼿 <antys...@interia.pl> wrote:
A jakie¶ domowe sposoby encyklopedia szafa pianino ??

Daj jej trochę czasu. Sama wyjdzie na prost± :)

Data: 2010-10-27 14:25:41
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy i jak prostowac tarcze ?
Encyklopedia czy szafa?