Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?

Data: 2019-02-09 10:41:49
Autor: n
Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
No q...a mać bieganie do telefonu przy płatności za 2,60 zł sobie wymyślili :-((
Jak wyglada mozliwość rezygnacji z 3D-Secure w poszczególnych bankach? Lub choćby ustawienie limitu?
Ginie nam telefon lub wyładowuje się i z 3D-Secure jesteśmy ugotowani na twardo :-((

Data: 2019-02-09 03:31:46
Autor: Dawid Rutkowski
Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
Nie da się zrezygnować. Nie ma też limitów.
Jedyna możliwość to bank, który tego jeszcze nie ma.
Jedyny mi znany to bgż bnp paribas - debetówka do konta optymalnego (konto i karta darmowe) i kredytówka standard - tą można dostać z limitem do 4k na oświadczenie w "punkcie" w "galerii handlowej", i to od ręki wydają, więc możesz iść jeszcze dziś i od razu płacić - bezpłatna na rok.
Myślę, że w ciągu roku i tak wprowadzą 3DS.

Data: 2019-02-09 10:47:15
Autor: Dawid Rutkowski
Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
Hmm, nie wiem, czy jest takie promo (coś w tym stylu chyba kiedyś było, może teraz nowa edycja, ale ZTCP to wcale nie było tak łatwo o te 10%), ale m.in. "KK carrefour" oraz "KK OBI" to też jest bgż bnpp.
Oprócz tego są jeszcze "punkty" banku na tzw. "wyspach" w tzw. "galeriach handlowych" (na stronie banku trzeba poszukać właśnie "punktów", w przeciwieństwie do oddziałów, tam promo bezpłatności rocznej nie ma).
Ale nie wszędzie są takie same warunki. OIDP "punkty" i carrefour mają tą roczną darmowość, ale OBI nie ma.
KK carrefour można oczywiście wyrobić tylko w "centrum finansowym carrefour" czy jakoś tak - i trzeba szukać na stronie carrefour.
Ja brałem w "punkcie" z promo z walizką, choć zamiast walizki wziąłem hulajnogę.
Jeśliś z DC to mogę polecić panią Agnieszkę, obecnie na "wyspie" w KEN Center, przy leclercu na skrzyżowaniu KEN i Ciszewskiego.

Data: 2019-02-09 15:31:35
Autor: n
Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
Czy to ta sama, za którą za zakupy w Carrefour jest 10% zniżki?

-- -- -
bgż bnp paribas  i kredytówka standard - tą można dostać z limitem do 4k na oświadczenie w "punkcie" w "galerii handlowej", i to od ręki wydają, więc możesz iść jeszcze dziś i od razu płacić - bezpłatna na rok.

Data: 2019-02-10 22:00:05
Autor: MarcinF
W dniu 2019-02-09 o 10:41,  n pisze:
[...]

Celem jest chyba zniechęcanie do używania kart na rzecz innych (być może
tańszych dla banków metod płatności), inaczej wprowadziliby jakieś
mechanizmy oceny ryzyka i nie męczyliby klientów przy każdej płatności.

Data: 2019-02-15 16:55:05
Autor: Krystek
W dniu 2019-02-10 22:00, MarcinF pisze:
[...]

Na szczęście działa jedynie w punktach handlowych, które mają zainstalowane moduły kontroli 3D-Secure między bankiem a wystawcą karty. Plus - nie męczy SMS-ami do zatwierdzenia transakcji za 2,60. Minus - w takim sklepie mogą nas orżnąć na większą kasę z karty (np. AliExpress albo Amazon, gdy ktoś się dorwie do naszej karty). Najlepiej dodatkowo ustawić sobie limity transakcji w banku dla każdego kanału płatności. Wtedy bank odrzuci prośbę o obciążenie rachunku, gdy kwota będzie większa, niż założony limit. Dobre dla e-zakupów. Sam się tak kiedyś naciąłem, gdy zapomniałem o limicie i zastanawiałem się dlaczego nie przechodzi transakcja w e-sklepie. Za każdym razem wyskakiwał błąd w serwisie transakcyjnym.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?