Czy i kiedy powstanie praca...

Data: 2014-05-01 12:31:01
Autor: Marek Wisniewski
Czy i kiedy powstanie praca...
....magisterska lub doktorska, w ktorej porowna sie sile sprzeciwu przeciwko osadzeniu Trynkiewicza ( po odsiedzeniu wyroku - jako bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu  bez wyroku, Pana Kluski, ktoremu niczgo zlego nie udowodniono ?

Data: 2014-05-01 22:54:16
Autor: Robert Tomasik
Czy i kiedy powstanie praca...
Uzytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:63296199-cabd-49b7-bea5-58a80237059cgooglegroups.com...
[...]

Wiesz, Pana KLUSKI nikt nigdy nie skazal. Byl faktycznie zatrzymany, ale na chwile. Nie ma zamiaru dyskutowac na temat zasadnosci jego zatrzymania - by uprzedzic pytanie.

Data: 2014-05-01 21:54:48
Autor: Budzik
Czy i kiedy powstanie praca...
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Wiesz, Pana KLUSKI nikt nigdy nie skazal. Byl faktycznie zatrzymany,
ale na chwile. Nie ma zamiaru dyskutowac na temat zasadnosci jego
zatrzymania - by uprzedzic pytanie.

Chyba nikt nie dyskutuje z zasadnościa... a raczej jej brakiem...
Tyle tylko ze jak zwykle "ot tak stało sie" a winnych brak...
Siła rozpędu... :(

Data: 2014-05-02 03:00:56
Autor: Robert Tomasik
Czy i kiedy powstanie praca...
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA320EAEED812budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

W tym konkretnym wypadku akurat nie :-)

Data: 2014-05-01 23:36:49
Autor: grzech
Czy i kiedy powstanie praca...
W dniu 2014-05-01 21:31, Marek Wisniewski pisze:
[...]

Na początek wyślij mu swojego dzieciaka do towarzystwa. Niech trochę z Trynkiewiczem  pomieszka. Na pewno będzie chłopu lĹźej siedzieć.

-- -

Data: 2014-05-02 01:52:19
Autor: Marek Wisniewski
Czy i kiedy powstanie praca...
W dniu czwartek, 1 maja 2014 23:36:49 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
> [...]

> bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila

> sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,

Na początek wyślij mu swojego dzieciaka do towarzystwa. Niech trochę z Trynkiewiczem  pomieszka. Na pewno będzie chłopu lżej siedzieć.

Chyba zle mnie zrozumiales...

Data: 2014-05-02 15:12:49
Autor: grzech
Czy i kiedy powstanie praca...
W dniu 2014-05-02 10:52, Marek Wisniewski pisze:
[...]

Raczej dobrze. Niedouczone osobniki jak gąbka chłoną hasła typu "stalinowski wyrok", "Kluska któremu nic nie udowodniono" itp. W rzeczywistości w Polsce w zamknięciu przebywają dziesiątki jeśli nie setki niewinnych osobników typu Trynkiewicz. Kluska bynajmniej nie był święty itp. Z twoich propagandowych bzdur wynika, że nigdy o tym nie słyszałeś.

Data: 2014-05-02 17:09:49
Autor: p47
Czy i kiedy powstanie praca...
On 2014-05-02 15:12, grzech wrote:
(....)

Chyba zle mnie zrozumiales...

Raczej dobrze. Niedouczone osobniki jak gąbka chłoną hasła typu
"stalinowski wyrok", "Kluska któremu nic nie udowodniono" itp. (....)  Kluska bynajmniej nie był
święty itp. Z twoich propagandowych bzdur wynika, że nigdy o tym nie
słyszałeś.

oto klasyczna insynuacja

Data: 2014-05-02 19:03:31
Autor: grzech
Czy i kiedy powstanie praca...
On 2014-05-02 15:12, grzech wrote:
(....)

[...]

Insynuacja czego?
Z mojego powyższego tekstu wypadła gdzieś informacja, że w Polsce przebywają w izolacji dziesiątki jeśli nie setki niewinnych osób, z tego samego powodu co Trynkiewicz tylko w znacznie gorszych warunkach.

-- -

Data: 2014-05-12 10:22:35
Autor: donek999bronek
Czy i kiedy powstanie praca...
użytkownik grzech napisał:

samego powodu co Trynkiewicz tylko w znacznie gorszych warunkach.

Chyba jednak nie. Po ostatniej sprawie 3m2 na osadzonego i wygraniu procesu, TK czy SN orzekl ze trza cos z tym zrobic i dostosowac warunki do zapisu.
A ze w wiezieniach nie ma tylu miejsc, zaczeto wypuszczac co lzejsze przypadki dajac im lokalizatory. Jako ze sprawa sie jebla, do sadow masowo trafily pozwy o odszkodowanie.
http://polska.newsweek.pl/panstwo-wyplaci-wiezniom-odszkodowania-za-zbyt-ciasne-cele,83608,1,1.html

Data: 2014-05-03 16:42:30
Autor: Marek Dyjor
Czy i kiedy powstanie praca...
Marek Wisniewski wrote:
[...]

Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to porównanie jest bardzo obrazliwe dla pana Kluski.

Data: 2014-05-03 13:17:35
Autor: Marek Wisniewski
Czy i kiedy powstanie praca...
W dniu sobota, 3 maja 2014 16:42:30 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Marek Wisniewski wrote:

> [...]

> bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila

> sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,

Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to por�wnanie jest bardzo obrazliwe dla pana Kluski.

Ja nie porownuje Kluski z Trynkiewiczem.
Porownuje reakcje na ich ( sluszne- niesluszne ) osadzenie w areszcie, w osrodku prewencyjnym.

Data: 2014-05-04 02:41:06
Autor: animka
Czy i kiedy powstanie praca...
Marek Wisniewski wrote:

[...]

Bo dzisiaj w Polsce najważniejszymi są kurwa, złodziej, prostytutka, sutener i gwałciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z pomrocznością jasną.

--
animka

Data: 2014-05-16 01:00:19
Autor: Doman
Czy i kiedy powstanie praca...
Bo dzisiaj w Polsce najważniejszymi są kurwa, złodziej, prostytutka, sutener i gwałciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z pomrocznością jasną.

A ty którym z tych jesteś?

Czy i kiedy powstanie praca...