Czy i kiedy powstanie praca...

Data: 2014-05-03 16:42:30
Autor: Marek Dyjor
Czy i kiedy powstanie praca...
Marek Wisniewski wrote:
...magisterska lub doktorska, w ktorej porowna sie sile sprzeciwu
przeciwko osadzeniu Trynkiewicza ( po odsiedzeniu wyroku - jako
bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila
sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,
ktoremu niczgo zlego nie udowodniono ?

Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to porównanie jest bardzo obrazliwe dla pana Kluski.

Data: 2014-05-03 13:17:35
Autor: Marek Wisniewski
Czy i kiedy powstanie praca...
W dniu sobota, 3 maja 2014 16:42:30 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Marek Wisniewski wrote:

> [...]

> bestii, zagrazajacej bezpieczenstwu innych obywateli), z sila

> sprzeciwu, skierowana przeciwko osadzeniu bez wyroku, Pana Kluski,

Pan Kluska nikogo nei zamordowal ani nei zgwalcil wiec to por�wnanie jest bardzo obrazliwe dla pana Kluski.

Ja nie porownuje Kluski z Trynkiewiczem.
Porownuje reakcje na ich ( sluszne- niesluszne ) osadzenie w areszcie, w osrodku prewencyjnym.

Data: 2014-05-04 02:41:06
Autor: animka
Czy i kiedy powstanie praca...
Marek Wisniewski wrote:

[...]

Bo dzisiaj w Polsce najważniejszymi są kurwa, złodziej, prostytutka, sutener i gwałciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z pomrocznością jasną.

--
animka

Data: 2014-05-16 01:00:19
Autor: Doman
Czy i kiedy powstanie praca...
Bo dzisiaj w Polsce najwa¿niejszymi s± kurwa, z³odziej, prostytutka, sutener i gwa³ciciel....aaaa jeszcze ten od szczawiu oraz ci z pomroczno¶ci± jasn±.

A ty którym z tych jeste¶?

Czy i kiedy powstanie praca...