Czy i tym razem odrzucimy rurę?

Data: 2013-04-04 13:59:23
Autor: Michał
Czy i tym razem odrzucimy rurę?
W dniu 2013-04-04 10:53, WW pisze:
Witam
Prezydent Putin chce kontynuować budowę gazociągu przez Polskę.
Już raz pokazaliśmy swój "honor" i zastopowaliśmy rosyjską rurę. W
efekcie oni puścili ja dnem Bałtyku, bez naszej kontroli i zysku za
przesył, oraz przy okazji zablokowali port w Szczecinie i Świnoujściu.
UE wolała rosyjski gaz niż lizanie tyłka przez Tuska.

Czy i tym razem będziemy równie głupi?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

  Nie masz na czym gotować? Ucz Putina manier ..

Data: 2013-04-04 14:14:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kjjpv5$pqb$1news.dialog.net.pl...
[...]

A co takiego zrobił Putin, że manier go trzeba uczyć? Wyjaśnij z łaski swojej.

zaciekawiony

Data: 2013-04-04 14:18:41
Autor: xan
W dniu 04.04.2013 14:14, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

nie klękał przed Jarosławem zbawcą Polski, i bił się w pierś za wszelkie winny.

Data: 2013-04-04 14:24:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjjr31$7q1$2news.icm.edu.pl...
[...]

:-)

ubawiony po pachy

Data: 2013-04-04 18:26:06
Autor: Michał
[...]

  Taki debilizm jest niebezpieczny, bym stwierdził. Jak Ty nie rozumiesz takich rzeczy, to ja nie mam Ci co tłumaczyć.

Data: 2013-04-04 18:52:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:kjk9j5$19l$1news.dialog.net.pl...

[...]

Tak to z tobą jest. Najpierw pierdolniesz coś od rzeczy, a potem bierzesz dupę w troki i spierdzielasz jak najdalej.

zdegustowany zachowaniem prawiczka

Czy i tym razem odrzucimy rurę?