Czy iPlus blokuje połączenia przychodzące(UltraVNC)?

Data: 2009-06-03 09:36:47
Autor: Jacek
Czy iPlus blokuje połączenia przychodzące(UltraVNC)?
Użytkownik "Paweł" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h01eb3$7se$1achot.icm.edu.pl...
Witam wszystkich

Próbuję się połączyć przez net z osobą która jest na iPlusie i nie jestem w stanie się z nią połączyć przez ultraVNC. Oba kompy mają Viste . Na kompie z Iplusem jest zainstalowany avast i Comodo Firewall(oba wylaczone na czas polaczenia. Zapora Windowsa takze wylaczona). Czy iPlus moze blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika? bo brakuje mi juz pomyslow jak sie polaczyc.   W sieci lokalnej polaczenie przez UltraVNC dziala bez problemu.

spróbuj teamviewer, nie wymaga zewnetrnych ip, mozna ztunelowac itp.

Jacek

Data: 2009-06-04 19:39:26
Autor: Paweł
Jacek wrote:
[...]

Wielkie dzieki. ten program jest swietny.

Chcialem sie jeszcze spytac o tworzenie VPN. Przy uzyciu tego TeamViewer da sie stworzyc VPN przy uzyciu tylko jednej osoby(darmowa wersja), co wydaje mi sie trche glupim pomyslem, a przy uzyciu tego Hamachi mozna robic VPNy przy uzyciu bodajze 15 osob w wersji darmowej. Chodzi mi dokladnie o widzenie sie(wiecej niz dwie osoby) w otoczeniu sieciowym, niezaleznie gdzie ludzie sa. Cz moglby mi ktos powiedziec, czy da sie takie cos zrobic, bo na razie nie mam jak przetesowac tej funkcjonalnosci w obu programach, bo wszyscy znajomi zajeci.

Czy iPlus blokuje połączenia przychodzące(UltraVNC)?