Czy inwestowanie w nowy rower 26-cali mtb ma sens?

Data: 2018-04-03 00:07:32
Autor: Rowerex
Czy inwestowanie w nowy rower 26-cali mtb ma sens?
W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 17:15:38 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:
nowe koła (żadnych osi sztywnych, żadnych boostów, stary system QR 9mm)

Tutaj mam zamiar zmienić zdanie - lansowany ostatnio "standard" boost 148mm przesuwa kasetę o 3mm na zewnątrz, ale od dawna istnieją piasty DH 150x12mm gdzie, z tego co sprawdzałem (ale realnie nie mierzyłem), kaseta jest przesunięta na zewnątrz o niemal 7mm, a na tym mi zależy, bo rozwiązuje to sporo problemów z korbą, zębatkami, widełkami, linią łańcucha, itp...

Tak więc z tyłu marzy mi się szaleństwo, czyli piasta 150x12mm, mimo że rower ma być do "lekkiego XC" z napędem 2x9, a zamiennie 1x9

Pozdr-
-Rowerex

Czy inwestowanie w nowy rower 26-cali mtb ma sens?