Czy istniejÄ? ??adowarki samochodowe 1A ?

Data: 2014-02-01 11:05:12
Autor: neoniusz
Czy istniejÄ? ??adowarki samochodowe 1A ?
W dniu 01.02.2014, 10:57, Marek pisze:
Witam,

Mam kilka ładowarek samochodowych z napisem 1A, nawet 2.1A lecz żadna
tego nie robi. Zwykle prąd ładowania sięga 400mA co przy używaniu
nawigacji w bardziej energożernym telefonie oznacza wolniejsze
rozładowywanie niż bez ładowarki. Najlepiej aby ładowarka miała 2 sloty
USB - jeśli się nie da, to awaryjnie mógłbym posiłkować się zwykłą.

Sprawdziłem, że nie jest to kwestią kabla gdyż na tym samym przewodzie
Å‚adowarka sieciowa daje 1A. Zapewne trefne sÄ… konstrukcje takich
ładowarek. Mógłbym ostatecznie przerobić kabel USB tak aby zwarte były
środkowe piny ale szczerze mówiąc - nie chce mi się babrać z tym.

Ta dziala:

http://www.tomtom.com/pl_pl/products/accessories/chargers-and-cables/high-speed-multi-charger-9UUC.001.04/#

Data: 2014-02-02 15:01:22
Autor: Marek
W dniu 2014-02-01 11:05, neoniusz pisze:

Ta dziala:

http://www.tomtom.com/pl_pl/products/accessories/chargers-and-cables/high-speed-multi-charger-9UUC.001.04/#

Szaleństwo cenowe :-) Ale skoro działa... Sprzedam wszystkie moje niedziałające i kupię takie ze 4 :-D

Dziękuję :-)

Marek

Czy istniejÄ? ??adowarki samochodowe 1A ?