Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?

Data: 2014-02-02 10:12:24
Autor: 666
Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?
www.amazon.com/gp/product/B00B8MMZY8

-- -- -
Najlepiej aby ładowarka miała 2 sloty USB - jeśli się nie da, to awaryjnie mógłbym posiłkować się zwykłą.

Data: 2014-02-02 15:00:11
Autor: Marek
W dniu 2014-02-02 10:12,  666 pisze:
www.amazon.com/gp/product/B00B8MMZY8

USA - daleko. :-(

Swoją drogą skąd moda na biały kolor? Nexusa 5 też mi białego chcieli wcisnąć, musiałem dłużej czekać na czarnego. Bardzo niepraktyczny kolor. Każdy inny jest lepszy. :-O

Marek

Data: 2014-02-03 13:32:42
Autor: 666
Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?
Ty naprawdę taki ciężki człowiek jesteś, mamusia już zrobiła śniadanko??
www.amazon.co.uk/Anker%C2%AE-24W-4-8A-Dual-Port-Charger/dp/B00D82O68Y/ref=pd_sxp_f_pt
www.amazon.co.uk/PowerGen-Charger-Android-Samsung-Designed/dp/B0088U4YAG/ref=pd_cp_ce_0

-- -- -

Data: 2014-02-03 15:40:59
Autor: Marek
W dniu 2014-02-03 13:32,  666 pisze:
[...]

Nie chodzi o to co napisano na ładowarce lecz czy ładowarka ma zwarte 2 piny środkowe bo inaczej telefon będzie ładował się w trybie USB (400mA). Ładowarka może mieć wydajność 100A nawet i niczego to nie zmieni jeśli telefon dostanie informacje, że nie wolno mu czerpać więcej niż 400mA. Pełno mam takich ładowarek.

Marek

Data: 2014-02-04 11:12:33
Autor: 666
Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?
Jesteś trollem.
Ale zawsze to lesze, niż gender.
;-)

-- -- -

Data: 2014-02-04 14:05:25
Autor: Marek
Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A ?
W dniu 2014-02-04 11:12,  666 pisze:
Jesteś trollem.

Cięta riposta :-D Widzę, że mi się trafił młodzian nieopierzony, który dziwacznie reaguje na wiedzę.

No cóż, już przez chwilę łudziłem się, że zrozumiałeś dlaczego ładowarki o dużej wydajności prądowej wcale nie muszą być szybkimi. Widzę, że zmarnowałem czas. Wróć gdy dorośniesz i będziesz gotowy do rzeczowej rozmowy.

Marek

Data: 2014-02-04 21:34:58
Autor: 666
Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?
A to na pewno.
Ja nie mam wiadra ładowarek (w dodatku "beznadziejnych"), lecz wyłącznie oryginalną, a mój telefon trzyma równo tydzień.
Więc mało mnie obchodzi, że się ładuje 5-6 godzin, bo to i tak krócej niż śpię z piątku na sobotę.

-- -- -
Widzę, że zmarnowałem czas.

Data: 2014-02-05 14:42:49
Autor: Marek
W dniu 2014-02-04 21:34,  666 pisze:
> [...]
oryginalną, a mój telefon trzyma równo tydzień.
> Więc mało mnie obchodzi, że się ładuje 5-6 godzin, bo to i tak krócej

Aha... a to sugeruje, że masz telefon starszej generacji gdzie takich problemów nie zauważało się w ogóle (mała bateria, mały pobór mocy urządzenia). Smarfony nawet nie używane tygodnia nie wytrzymają. No więc nie posiadasz adekwatnych doświadczeń pozwalających na merytoryczną dyskusję.

Ponadto jeśli Twój tlefon ładuje się 5-6 godzin, to nawet zakładając, że ma akumulator dużej pojemności jak we współczesnych smartfonach, to oznacza, że Twoja firmowa super-ładowarka jest zwykłym szrotem. Właśnie takich mam wiadro. Spora ich część to firmowe, które tak polecasz.

Marek

Data: 2014-02-07 17:07:21
Autor: Andrzej
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

Smarfony nawet nie używane tygodnia nie wytrzymają.

Ciekawa opinia. Glupia, ale ciekawa.

No więc nie posiadasz adekwatnych doświadczeń pozwalających na merytoryczną dyskusję.

Niestety, trudno twoje rewelacje skomentowac inaczej, niz gimbusiarskim
"chyba ty".

Czy istniej? ??adowarki samochodowe 1A?