Czy istnieje mysz Logitech....

Data: 2010-08-19 23:26:02
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie kosztuje 300zł?

Data: 2010-08-19 23:35:05
Autor: Norbert
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:26:02 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie kosztuje 300zł?

Dzis wlasnie do mnie dotarla, sie zwie Marathon M705, poza tym co opisales
potrafi jeszcze _w teorii_ na komplecie duracelli przetrwac 3 lata! Ale pewnie u mnie wytrzyma z 5 m-cy ;-)

ps. jest krotsza od LX7, ktora meczylem 3 lata i chwilowo mi troche nie
lezy, ale sie pewnie ulezy za 2-3 dni

Norbert

Data: 2010-08-19 23:45:47
Autor: Piotr M
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia 19-08-2010 o 23:35:05 Norbert <noreply@reply.no> napisał(a):

[...]

A najgorsze, że nie można takich i innych myszek przetestować, bo  wszystkie w blistrach..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-20 04:56:42
Autor: Budzik
Czy istnieje mysz Logitech....
Osobnik posiadający mail xx@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

teoretycznie, kupujac w sieci, mozesz zrezygnowac z zakupu oddajac towar w stanie niezmienionym.
Ustawa nie mowi nic o opakowaniu.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2010-08-19 23:54:52
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 19-08-2010 23:35, Norbert pisze:
ps. jest krotsza od LX7, ktora meczylem 3 lata i chwilowo mi troche nie
lezy, ale sie pewnie ulezy za 2-3 dni

To jest problem prawie wszystkich laptopowych logitechĂłw.

Czy opierasz całą dłoń na myszce? Czy "wisi w powietrzu"?

Data: 2010-08-20 00:42:05
Autor: Norbert
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:54:52 +0200, CUT_INZ napisał(a):

ps. jest krotsza od LX7, ktora meczylem 3 lata i chwilowo mi troche nie
lezy, ale sie pewnie ulezy za 2-3 dni

To jest problem prawie wszystkich laptopowych logitechĂłw.

Ona nie jest laptopowa, przynajmniej nie typowo laptopowa, jest calkiem
spora.

Czy opierasz całą dłoń na myszce? Czy "wisi w powietrzu"?

Ja mam dlon jak lopate, wiec jest u mnie tak, ze dupa dloni ;-) lezy na
biurku a dlon pracuje w kilkustopniowych wychyleniach w lewo i prawo. Tak
tez bylo z LX7.

Norbert

Data: 2010-08-20 11:41:37
Autor: z
Czy istnieje mysz Logitech....
Norbert pisze:

[...]

Dla mnie super Ĺźe krĂłtsza :-)
Mam starszy model z przyciskami do regulacji głosu
Czy w tej da się przestawić cofnij-powtórz na głośniej ciszej?
Jakiej wielkości baterie wchodzą? 2 czy 1 szt?
Moja obecna potrafi pracować na 1 szt. !!! jest trochę dla nie za duża a mały akumulatorek (1,2V) starcza tylko na 2 dni pracy :-(

Data: 2010-08-20 13:34:56
Autor: Norbert
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Fri, 20 Aug 2010 11:41:37 +0200, z napisał(a):

Dla mnie super Ĺźe krĂłtsza :-)
Mam starszy model z przyciskami do regulacji głosu
Czy w tej da się przestawić cofnij-powtórz na głośniej ciszej?

W opcjach jest ze 30 funkcji do wyboru w tym sa Volume Up i Down.

Jakiej wielkości baterie wchodzą? 2 czy 1 szt?

2 lub 1 typu AA.

Moja obecna potrafi pracować na 1 szt. !!! jest trochę dla nie za duża a mały akumulatorek (1,2V) starcza tylko na 2 dni pracy :-(

Tej uzywam na 2. akumulatorkach i obecnie pokazuje ze jeszcze ma 602 dni
pracy, z tym, ze akumulatorki pracowaly 2 m-ce w LX7.

Norbert

Data: 2010-08-20 13:41:37
Autor: z
Czy istnieje mysz Logitech....
Norbert pisze:

W opcjach jest ze 30 funkcji do wyboru w tym sa Volume Up i Down.

Czy te 30 funkcji można przypisać do wszystkich 6 klawiszy czy jest może jakiś podział (u mnie są grupy) Zepsuł mi się klawisz volume down (upadek) ale nie mogę go przypisać do sąsiedniego "wycisz" :-(

Data: 2010-08-20 15:25:46
Autor: Norbert
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Fri, 20 Aug 2010 13:41:37 +0200, z napisał(a):

Czy te 30 funkcji można przypisać do wszystkich 6 klawiszy

Tak, do dowolnego z 6 klawiszy mozna przypisac dowolna funkcje

Norbert

Data: 2010-08-20 17:28:41
Autor: z
Czy istnieje mysz Logitech....
Norbert pisze:

Tak, do dowolnego z 6 klawiszy mozna przypisac dowolna funkcje

Super Dzięki

Data: 2010-08-20 09:04:20
Autor: Jacek
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:26:02 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie kosztuje 300zł?

Jezeli nie masz dloni, jak koszykasz, to VX Nano.

Data: 2010-08-20 10:06:49
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 20-08-2010 09:04, Jacek pisze:

Jezeli nie masz dloni, jak koszykasz, to VX Nano.

Mam V450. Wczoraj oglądałem VX Nano. Ogólnie ot obie są podobnej wielkości i nie nadają się do codziennej, wielogodzinnej pracy. W ogóle nie są oparciem dla dłoni, a steruje się nimi jedynie palcami.

Data: 2010-08-20 13:42:12
Autor: Jacek
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:06:49 +0200, CUT_INZ napisał(a):

[...]

Od kiedy mysz ma sluzyc, jako podparcie dloni?
Dlon opierasz na prawej czesci nadgarstka.

Data: 2010-08-20 15:35:56
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 20-08-2010 13:42, Jacek pisze:

Od kiedy mysz ma sluzyc, jako podparcie dloni?
Dlon opierasz na prawej czesci nadgarstka.

Każda ergonomiczna, dobrze wyprofilowana mysz podpiera całą dłoń. Kładziesz na nią rękę w taki sposób, że między myszą a skórą nie ma wolnej przestrzeni. Taki układ sprawia, że mniej partii mięśni musi być napiętych.

VX Nano nie jest myszką ergonomiczną.

Data: 2010-08-20 17:39:37
Autor: z
Czy istnieje mysz Logitech....
CUT_INZ pisze:

Każda ergonomiczna, dobrze wyprofilowana mysz podpiera całą dłoń. Kładziesz na nią rękę w taki sposób, że między myszą a skórą nie ma wolnej przestrzeni. Taki układ sprawia, że mniej partii mięśni musi być napiętych.

Tak się przedstawia teoria a w praktyce...
U mnie takie ułożenie spowalnia pracę, jest mniej precyzyjnie. Trzeba przesunąć całą dłoń a nie delikatnie ruszyć trzema palcami.
Oszczędzam ruch nadgarstkiem i łokciem. Swoje już przeżyły. Oczywiście żelowa podkładka pod nadgarstek.
Jeśli myszka ma laser nie centralnie to można próbować obracać myszkę w lewo lub w prawo.
Oprócz tego moja myszka musi być lekka bo mam nawyk jej podnoszenia :-)
Właśnie szukam mniejszej myszki. Dłoń mam też nie największą (pijanisty :-) )

Data: 2010-08-20 15:00:19
Autor: omega_fan
Czy istnieje mysz Logitech....
On 08/20/2010 10:06 AM, CUT_INZ wrote:
[...]

Od jakiś 2 lat używam VX Nano do codziennej, wielogodzinnej (najczęściej
10-godzinnej) pracy. Nie narzekam, wręcz przeciwnie,
bardzo sobie chwalę.

Data: 2010-08-20 15:39:26
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 20-08-2010 15:00, omega_fan pisze:

Od jakiś 2 lat używam VX Nano do codziennej, wielogodzinnej (najczęściej
10-godzinnej) pracy. Nie narzekam, wręcz przeciwnie,
bardzo sobie chwalę.

Moja praca niejednokrotnie kończy się po 20-30 godzinach siedzenia przed kompem. Uwierz - brak ergonomicznych akcesoriów może być uciążliwy.

Może jestem "hartkorem" :)

Data: 2010-08-20 14:57:26
Autor: kamil
Czy istnieje mysz Logitech....

"CUT_INZ" <CUT_INZ@gazeta.pl> wrote in message news:i4m0ig$2f0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo ochroniarzem klikajacym po kamerach w markecie. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-20 18:02:19
Autor: Animka
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 2010-08-20 15:57, kamil pisze:

[...]

Też tak myślę.

--
animka

Data: 2010-08-20 20:07:49
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 20-08-2010 15:57, kamil pisze:

Może jestem "hartkorem" :)

Albo ochroniarzem klikajacym po kamerach w markecie. ;)

Tu mnie masz ;)

Data: 2010-08-21 02:38:19
Autor: Jacek
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Fri, 20 Aug 2010 15:39:26 +0200, CUT_INZ napisał(a):

[...]

Przestan pieprzyc o 30tu godzinch pracy...

Data: 2010-08-21 09:12:31
Autor: CUT_INZ
Czy istnieje mysz Logitech....
W dniu 21-08-2010 02:38, Jacek pisze:

Może jestem "hartkorem" :)

Przestan pieprzyc o 30tu godzinch pracy...

Bo ty tak powiedziałeś?

Jak mam wenę to robię coś dopóki nie skończę. 30h nie było rekordem.

Data: 2010-08-22 19:35:15
Autor: vissim
Czy istnieje mysz Logitech....
Dnia Thu, 19 Aug 2010 23:26:02 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Czy istnieje mysz Logitech, bezprzewodowa, z nano odbiornikiem (taki mini), która jest normalnej wielkości, ma ergonomiczne kształty i nie kosztuje 300zł?

Sam szukalem Logitecha, ale ta firma to dla mnie dno, albo konkurencja sie
podniosla :)
Ja kupilem wlasnie z nano odbiornikiem ale formy Tracer - taka troche
mniejsza od standardowej wielkosci, ale za to pieknie lezy w rece. Co wiecej !
Logitech ma zazwyczaj 2 baterie AA a moja ma tylko jedna AAA wiec jest
leciutka jak piorko. Kupiona w MM

Data: 2010-08-23 10:48:21
Autor: z
Czy istnieje mysz Logitech....
vissim pisze:

Logitech ma zazwyczaj 2 baterie AA a moja ma tylko jedna AAA wiec jest
leciutka jak piorko. Kupiona w MM

Napisz jaki model dokładnie

Czy istnieje mysz Logitech....