Czy ja jestem rasistką ? : - /

Data: 2009-09-08 09:29:23
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Dzisiaj , po bardzo żywym wątku o Słowianach i Żydach, bacznie się
przyglądałam, jakie czaszki mają poznaniacy. Bystrym okiem omiatałam
ich głowy, by przeprowadzić niewdzialną linię poziomą między nosem a
uchem.  :- D

Spoko... :)  jest dobrze!  Gros to nasi, rasowi seksowni
Słowianie!  :)) . Kobietom się aż tak nie przyglądałam, tylko
ukratkiem kątem oka, żeby sobie nie pomyślały, że jestem zboczona.. One
też przeszły pozytywnie to badanie - większość to okrągłogłowe,
śliczne, o pucołowatej, dziewczęcej buzi, niebieskookie, zielonookie
Słowianki :)

Antenka - niebieskooka brunatnica koloru blond ;)

Data: 2009-09-08 09:38:12
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Przyszedł czas, żeby twojemu mózgowi przyglądnął się jakiś psychiatra.

Paszoł won!

Antenka

Data: 2009-09-08 18:54:21
Autor: Tzva Adonai
Czy ja jestem rasistką ? : - /

Ważniejsze jest to, co się w nich kryje... http://www.stargods.org/TheyLiveNikolaiValuevEyes2.jpg

Data: 2009-09-08 11:19:21
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Ważniejsze jest to, co się w nich kryje...

No ba, wiadomo

http://www.stargods.org/TheyLiveNikolaiValuevEyes2.jpg

To ty? Jeśli tak,to jesteś ewidentnym przykładem akromegalii.

Antenka

Data: 2009-09-08 20:24:14
Autor: Tzva Adonai
Czy ja jestem rasistką ? : - /
To ty?

To etniczny Słowianin, twój genetyczny brat Rusek...

Data: 2009-09-08 11:35:52
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
On 8 Wrz, 20:24, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> To ty?

To etniczny Słowianin, twój genetyczny brat Rusek...

Może on i Rusek, ale jak na dłoni widać, co mu dolega. Żyd z tym samym
schorzeniem wyglądałby podobnie :)
To jest chory człowiek - porównaj akromegalia. I nie śmiej się z
cudzych chorób :((

Antenka

Data: 2009-09-08 20:38:10
Autor: Tzva Adonai
Czy ja jestem rasistką ? : - /
To jest chory człowiek

Ci wyglądają na zdrowych...

http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/d2b04856/index.jpg

Data: 2009-09-08 12:00:19
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
On 8 Wrz, 20:38, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> To jest chory człowiek

Ci wyglądają na zdrowych...

http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/d2b04856/index.jpg

Zapomniałam, że ty jesteś Ubermensch :)

Antenka

Data: 2009-09-08 21:24:01
Autor: mund
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6c28c745-40cb-4cca-

http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/d2b04856/index.jpg
Zapomniałam, że ty jesteś Ubermensch :)
Antenka

Niedługo i tak większość europejczyków będzie wyglądała tak:

http://media.photobucket.com/image/albinosi/peepthisone/black20albino.jpg

;-)

Data: 2009-09-08 21:35:57
Autor: mund
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000135.4aa6a492newsgate.onet.pl...
To jest chory człowiek
Ci wyglądają na zdrowych...
http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/d2b04856/index.jpg

Załóż sobie czapkę pilotkę, ruski chełmofon lub inny beret i będziesz wyglądał tak jak ci na nazistowskim plakacie.

Data: 2009-09-08 21:40:44
Autor: raff
Czy ja jestem rasistką ? : - /
mund pisze:
[...]

A ten ?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PCtTPFvJL._SS500_.jpg

R.

Data: 2009-09-08 21:49:12
Autor: raff
Czy ja jestem rasistką ? : - /
mund pisze:
[...]

Albo ten:

http://sierpowy.pl/foto/6/s6ur9qmyyqvj8tilomzy.jpg

R.

Data: 2009-09-08 13:32:27
Autor: Antenka
Czy ja jestem rasistką ? : - /
http://sierpowy.pl/foto/6/s6ur9qmyyqvj8tilomzy.jpg

Ortodonta się kłania ;-)

Antenka

Data: 2009-09-08 21:14:03
Autor: mund
Czy ja jestem rasistką ? : - /
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000011f.4aa68c3dnewsgate.onet.pl...
Dzisiaj , po bardzo żywym wątku o Słowianach i Żydach, bacznie się
przyglądałam, jakie czaszki mają poznaniacy.
Ważniejsze jest to, co się w nich kryje...
http://www.stargods.org/TheyLiveNikolaiValuevEyes2.jpg

Gościu cierpi na akromegalię i wygląda jak małpolud.

Pomijając to, że jako bokser ma poobijaną czachę i to co w środku.

I tyle.

Czy ja jestem rasistką ? : - /