Czy ja żyję w krainie idiotów???

Data: 2011-01-04 23:26:37
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???

Jak Państwo może wiedzą, od dłuższego czasu nic o polityce nie piszę. Bo i po
co??? Dzisiaj jednak przeczytałem artykuł prof. Krasnodębskiego w Rzepie i coś
mi tam w trzewiach zawyło. Czasem tak mam. Pani Ufka się zeźliła, że jedną z
moich notek katastroficznych wyciąłem, a artykuł Profesora to jest praktycznie
to samo.

Żyjemy w społeczeństwie totalnie ogłupionym. Tu można sprzedać z powodzeniem
każdy idiotyzm. Chwilę temu jakaś pracownia zrobiła badanie, czego oczekują w
2011 roku Polacy. Z badania wyszło, że 84% chce darmowego, szerokopasmowego
Internetu w miejscach publicznych!!!! Czy mówi to Państwu coś???? Wszystkie
portale i gazety wywaliły tą informację na pierwszej stronie!!! W kraju gdzie
problemem ludzi są buty dla dziecka i choroba matki!!!!

Kolejne badanie, co było najlepszym wydarzeniem 2010 roku i … 70%
ankietowanych stwierdza, że wybór Bronisława Komorowskiego na Prezydenta!!!!
Pewnie jakby Kiszczaka zaprosił to by było 90%!!!

Tusk nam oświadcza, że dla naszego dobra 5% mniej pójdzie do OFE, mimo że OFE
są super, a autorem reformy jest uwielbiany w Polsce, charyzmatyczny prof.
Buzek (guru ekonomii Balcerowicz też)!!! Dżentelmen ten znalazł czas dla matki
pana Chodorkowskiego, a nie znalazł dla Rodzin Katyńskich. Taki drobiazg.

Drogi się będzie budowało tam, gdzie są lepsi kumple Premiera i co??? No i nic …

Ważna jest przyjaźń z Rosją (dziwny dysonans po zamknięciu Chodorkowskiego).
Ciekawe jaką linię by miała Gazeta Wyborcza gdyby w Smoleńsku zginęło 10 Żydów
i ktoś by im kary kredytowe ukradł. Może Gross by książkę napisał, a Lis
fragmenty odczytał???

Jeszcze dwa słowa o Smoleńsku, okazało się, że wszystkie informacje, które nam
serwowano po katastrofie były kłamstwem i co??? Wg badań opini publicznej,
największym obciachem 2010 był Krzyż. Dobre???

Szkoda, że nie było badania na autorytet moralny. Nooo ale nawet nie trzeba,
wszak dowcipny Pan Taras by wygrał.

Dobre??? Ja myślę, a będzie jeszcze lepiej ….

http://telok.salon24.pl/265064,czy-ja-zyje-w-krainie-idiotow

Ps. a na grupie polecam ostatnie wateki jako przyklad doswiadczalny: # Musimy wykończyć PiS. (2)
05-01-2011, 00:17:14  # Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew.. (9)
05-01-2011, 00:10:52  # Precz z opozycją! (3)
05-01-2011, 00:06:04  # Czy Rydzyk to zyd ? Rewelka, brakuje jeszcze dyskusji o napletkach, penisie i cycach:)))

Data: 2011-01-04 23:34:29
Autor: obserwator
dla slabo kapujacych, tlumacze o co mi chodzi

# Musimy wykończyć PiS. (2)
05-01-2011, 00:17:14

kolejny przyklad sposobu rozumowania boukuna

# Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew.. (9)
05-01-2011, 00:10:52

 rekacja na podpuszczalski tekst tzva.

# Precz z opozycją! (3)
05-01-2011, 00:06:04

reakcja boukuna na satyryczny, napisany z przymrozeniem oka, tekst:)))

# Czy Rydzyk to zyd ?

 Rewelka, brakuje jeszcze dyskusji o napletkach, penisie i cycach i moherach:)))

Data: 2011-01-05 01:53:54
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
[ciach]

Czyżbyś sam mieszkał??

MH

Data: 2011-01-05 01:58:49
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[ciach]

Czyżbyś sam mieszkał??
 niestety mieszkam z takimi jak ty. Trzeba kupic bron:)

Data: 2011-01-05 02:22:24
Autor: MH
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > [ciach]
 niestety mieszkam z takimi jak ty. Trzeba kupic bron:)

=================

Proponuję taką :

http://kresy24.pl/img/news/stryczek.jpg

MH

Data: 2011-01-05 02:26:58
Autor: obsertwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Proponuję taką :

http://kresy24.pl/img/news/stryczek.jpg

a ja taka, na takich jak ty:

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

Data: 2011-01-05 02:33:58
Autor: MH
 obsertwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Proponuję taką :

a ja taka, na takich jak ty:

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

=========

Lipa !!!  Inaczej wyobrażałem sobie twoją akcję :

http://merlin.pl/Czlowiek-prehistoryczny-z-dzida-figurka_Papo,images_big,20,PAP39701.jpg

MH

Data: 2011-01-05 02:39:15
Autor: obserwator
[...]

ta akcja to twoj poziom, prymitywie.

Data: 2011-01-05 02:37:02
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???

Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i
lornami i innymi bandziorami musza sie zaczc bronic. W USA, demokracje zbudowano dzieki uzyciu broni, a nie dyskusjom z
przestepcami i lajdakami.

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17 Jouli
nie jest wymagane zezwolenie.

Data: 2011-01-05 02:40:01
Autor: MH
> [...]

Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17 Jouli

===============

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

MH

Data: 2011-01-05 02:53:16
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

 gowno wiesz jakie sa parametry dla broni, komuszy debilu.

Data: 2011-01-05 03:54:09
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

 gowno wiesz jakie sa parametry dla broni, komuszy debilu.

====================

A pewnie , że gówno wiem !!  Tyś jest bojówkarz , a nie ja. Nie zmienia to faktu
, że ty i tobie podobni nie rozróżniają pojęć mocy i energii !! Najpierw zróbcie maturę Prawdziwi Polacy !!

MH

Data: 2011-01-05 03:44:56
Autor: obserwator
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i
> [...]
> przestepcami i lajdakami.
> nie jest wymagane zezwolenie.

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

w przypadku broni parametrem podawanym jest dzul ktory rowna sie wat, idioto.

Data: 2011-01-05 04:32:57
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i

w przypadku broni parametrem podawanym jest dzul ktory rowna sie wat, idioto.

====================

Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!

MH

Data: 2011-01-05 04:36:12
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!

 znajdz sobie sam komuszy leniu.

Data: 2011-01-05 04:39:17
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb, bydlaku?

Data: 2011-01-05 00:22:45
Autor: robertbig
On 5 Sty, 05:39, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 obserwator <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa (a):

>  MH <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa (a):

a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb,
bydlaku?

OSRYWATORZE WIELKI.
NIE STRASZ , BO DUCHEM ZOSTANIESZ....

Data: 2011-01-05 06:33:22
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!
 a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb, bydlaku?

Typowa odpowiedź słabo wykształconej osoby , której brakuje tego czegoś wobec
niepodważalnych argumentów. Wobec twoich powyższych "argumentów" ,
stanowiących groźbę karalną , proponuję byś zgodnie z prawem , jako zwolennik
przestrzegania prawa i sprawiedliwości , zgłosił się do odpowiednich "organów"
z informacją o popełnieniu przestępstwa. Daj znać na psp o efektach..

MH --

Data: 2011-01-05 08:43:11
Autor: MH
[...]

=====================

Tego nie znajdę geniuszu !!  Ileś ty klas skończył synku ?! A jeżeli >5 , to
jakim cudem ?! Cudem Tuska ?! No chyba tak , bo jakiekolwiek inne
wytłumaczenie również graniczy z cudem..  No chyba , że kaczy przychlast jest
też cudotwórcą ?!

MH

Data: 2011-01-05 11:07:15
Autor: Marek Borowski
On 05-01-2011 05:32,  MH wrote:
[...]

Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod i tyle.

Marek

Data: 2011-01-05 02:38:47
Autor: robertbig
On 5 Sty, 11:07, Marek Borowski <marek_remo...@borowski.com> wrote:

Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod
i tyle.

Marek

Kolego. Człowiek ten to istota niewatpliwie myślacą.  Niestety
niezdajaca sobie sprawy z płytkosci swojego myslenia i wyciaganych
wniosków
Dodakowo ograniczaja go twarde i nieprzekraczalne stereotypy. Miedzy
którymi sie  porusza.
Nazwa tego typu  " myslących" jest ogólnie znana.
ĆWIERĆINTELIGENT.

P.s
Może tez byc  , głupek , debil ,ciemniak ,perfidna szuja, głąb
kapuściany, pojeb, kretyn , tepy zakuty łeb ,wsza, kanalia, bydle,
cham ,prostak , osla łaka i  OSRYWATOR Kaczy.

Data: 2011-01-05 18:37:04
Autor: MH
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 5 Sty, 11:07, Marek Borowski <marek_remo...@borowski.com> wrote:

> Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod
> i tyle.
>
> Marek

Kolego. Cz=B3owiek ten to istota niewatpliwie my=B6lac=B1.  Niestety
niezdajaca sobie sprawy z p=B3ytkosci swojego myslenia i wyciaganych
wniosk=F3w
Dodakowo ograniczaja go twarde i nieprzekraczalne stereotypy. Miedzy
kt=F3rymi sie  porusza.
Nazwa tego typu  " mysl=B1cych" jest og=F3lnie znana.
=C6WIER=C6INTELIGENT.

P.s
Mo=BFe tez byc  , g=B3upek , debil ,ciemniak ,perfidna szuja, g=B3=B1b
kapu=B6ciany, pojeb, kretyn , tepy zakuty =B3eb ,wsza, kanalia, bydle,
cham ,prostak , osla =B3aka i  OSRYWATOR Kaczy.
=========

Można w tym przypadku jeszcze dorzucić ŻUL W WACIAKACH.

MH

Data: 2011-01-05 10:56:19
Autor: utrOne
W dniu 2011-01-05 00:26, obserwator pisze:

Żyjemy w społeczeństwie totalnie ogłupionym. Tu można sprzedać z powodzeniem
każdy idiotyzm.

Na całym świecie tak jest. nihil novi.

[...]

nie wiem jak u Pana, Panie obserwator, ale wsrod moich znajomych i znajomych moich znajomych nikt nie problemu z butami dla dziecka, a co najwyzej jedna, lub dwie osoby maja problem z choroba matki - co i tak nie przeslania im powazniejszych kwestii dotyczacych ich zycia, swiatopogladu i dobrego samopoczucia...
za to wiekszosc sie wkurza, kiedy chcialaby cos znalezc w telefonie korzystajac z darmowego internetu np. lezac na plazy, a nie moze w wiekszosci przypadkow.

Kolejne badanie, co było najlepszym wydarzeniem 2010 roku i&#8230; 70%
ankietowanych stwierdza, że wybór Bronisława Komorowskiego na Prezydenta!!!!
Pewnie jakby Kiszczaka zaprosił to by było 90%!!!

to potwierdza tylko regule, o ktorej tutaj juz niejednokrotnie bylo pisane. jakie sobie bedziesz chcial wyniki dostac z badania takie ci damy. co robic?

Tusk nam oświadcza, że dla naszego dobra 5% mniej pójdzie do OFE, mimo że OFE
są super, a autorem reformy jest uwielbiany w Polsce, charyzmatyczny prof.
Buzek (guru ekonomii Balcerowicz też)!!!

napisalem w tej sprawie do premiera, ze sie z tym nie zgadzam i protestuje. do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi niestety.

Drogi się będzie budowało tam, gdzie są lepsi kumple Premiera i co??? No i nic&#8230;
przeciez sie buduje?
fakt, ze mozna by szybciej, ale to przeciez Wolska jest... w lape trzeba dac, drugie sniadanie zjesc... itp...

Jeszcze dwa słowa o Smoleńsku, okazało się, że wszystkie informacje, które nam
serwowano po katastrofie były kłamstwem i co??? Wg badań opini publicznej,
największym obciachem 2010 był Krzyż. Dobre???

ba! no bo czyz tak w istocie nie bylo?
nie potrafi pan odroznic dwoch kwestii?
Katastrofa to katastrofa - tez byla oceniana w badaniach jako najwieksze pewnie zdazenie w 2010r czy cos w ten desen.
A obciach to obciach - to co zrobily bojowki moherowe z krzyzem w niczym nie ustepuje zenadzie antykrzyzowcow sprzed palacu z puszkami z piwem i transparentami w stylu: "usuncie palac - zaslania krzyz"

--

Pozdro

Data: 2011-01-05 14:12:13
Autor: matusm

Użytkownik "obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0abd$933$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dobre??? Ja myślę, a będzie jeszcze lepiej &#8230;.

Co sie dziwisz ,,nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Czy ja żyję w krainie idiotów???