Czy ja żyję w krainie idiotów???

Data: 2011-01-05 01:53:54
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
[ciach]

Czyżbyś sam mieszkał??

MH

--

Data: 2011-01-05 01:58:49
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[ciach]

Czyżbyś sam mieszkał??
 niestety mieszkam z takimi jak ty. Trzeba kupic bron:)

Data: 2011-01-05 02:22:24
Autor: MH
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > [ciach]
 niestety mieszkam z takimi jak ty. Trzeba kupic bron:)

=================

Proponuję taką :

http://kresy24.pl/img/news/stryczek.jpg

MH

Data: 2011-01-05 02:26:58
Autor: obsertwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Proponuję taką :

http://kresy24.pl/img/news/stryczek.jpg

a ja taka, na takich jak ty:

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

Data: 2011-01-05 02:33:58
Autor: MH
 obsertwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Proponuję taką :

a ja taka, na takich jak ty:

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

=========

Lipa !!!  Inaczej wyobrażałem sobie twoją akcję :

http://merlin.pl/Czlowiek-prehistoryczny-z-dzida-figurka_Papo,images_big,20,PAP39701.jpg

MH

Data: 2011-01-05 02:39:15
Autor: obserwator
[...]

ta akcja to twoj poziom, prymitywie.

Data: 2011-01-05 02:37:02
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???

Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i
lornami i innymi bandziorami musza sie zaczc bronic. W USA, demokracje zbudowano dzieki uzyciu broni, a nie dyskusjom z
przestepcami i lajdakami.

http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_gamo_p-25_blow_back_4,5mm_p5788.xml

Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17 Jouli
nie jest wymagane zezwolenie.

Data: 2011-01-05 02:40:01
Autor: MH
> [...]

Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17 Jouli

===============

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

MH

Data: 2011-01-05 02:53:16
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

 gowno wiesz jakie sa parametry dla broni, komuszy debilu.

Data: 2011-01-05 03:54:09
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

 gowno wiesz jakie sa parametry dla broni, komuszy debilu.

====================

A pewnie , że gówno wiem !!  Tyś jest bojówkarz , a nie ja. Nie zmienia to faktu
, że ty i tobie podobni nie rozróżniają pojęć mocy i energii !! Najpierw zróbcie maturę Prawdziwi Polacy !!

MH

Data: 2011-01-05 03:44:56
Autor: obserwator
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i
> [...]
> przestepcami i lajdakami.
> nie jest wymagane zezwolenie.

Jednostką mocy jest WATT , a nie JOUL  idioto !!

w przypadku broni parametrem podawanym jest dzul ktory rowna sie wat, idioto.

Data: 2011-01-05 04:32:57
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > Polecam ten model broni dla osob ktore przed bokunstwem, MH-ami, bacami i

w przypadku broni parametrem podawanym jest dzul ktory rowna sie wat, idioto.

====================

Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!

MH

Data: 2011-01-05 04:36:12
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!

 znajdz sobie sam komuszy leniu.

Data: 2011-01-05 04:39:17
Autor: obserwator
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb, bydlaku?

Data: 2011-01-05 00:22:45
Autor: robertbig
On 5 Sty, 05:39, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 obserwator <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa (a):

>  MH <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa (a):

a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb,
bydlaku?

OSRYWATORZE WIELKI.
NIE STRASZ , BO DUCHEM ZOSTANIESZ....

Data: 2011-01-05 06:33:22
Autor: MH
Czy ja żyję w krainie idiotów???
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Buahaha....... , o ja pier..lę !!!  Link proszę !!
 a zreszta co to za roznica w/g jakich jednostek rozwale ci twoj pusty leb, bydlaku?

Typowa odpowiedź słabo wykształconej osoby , której brakuje tego czegoś wobec
niepodważalnych argumentów. Wobec twoich powyższych "argumentów" ,
stanowiących groźbę karalną , proponuję byś zgodnie z prawem , jako zwolennik
przestrzegania prawa i sprawiedliwości , zgłosił się do odpowiednich "organów"
z informacją o popełnieniu przestępstwa. Daj znać na psp o efektach..

MH --

Data: 2011-01-05 08:43:11
Autor: MH
[...]

=====================

Tego nie znajdę geniuszu !!  Ileś ty klas skończył synku ?! A jeżeli >5 , to
jakim cudem ?! Cudem Tuska ?! No chyba tak , bo jakiekolwiek inne
wytłumaczenie również graniczy z cudem..  No chyba , że kaczy przychlast jest
też cudotwórcą ?!

MH

Data: 2011-01-05 11:07:15
Autor: Marek Borowski
On 05-01-2011 05:32,  MH wrote:
[...]

Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod i tyle.

Marek

Data: 2011-01-05 02:38:47
Autor: robertbig
On 5 Sty, 11:07, Marek Borowski <marek_remo...@borowski.com> wrote:

Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod
i tyle.

Marek

Kolego. Człowiek ten to istota niewatpliwie myślacą.  Niestety
niezdajaca sobie sprawy z płytkosci swojego myslenia i wyciaganych
wniosków
Dodakowo ograniczaja go twarde i nieprzekraczalne stereotypy. Miedzy
którymi sie  porusza.
Nazwa tego typu  " myslących" jest ogólnie znana.
ĆWIERĆINTELIGENT.

P.s
Może tez byc  , głupek , debil ,ciemniak ,perfidna szuja, głąb
kapuściany, pojeb, kretyn , tepy zakuty łeb ,wsza, kanalia, bydle,
cham ,prostak , osla łaka i  OSRYWATOR Kaczy.

Data: 2011-01-05 18:37:04
Autor: MH
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 5 Sty, 11:07, Marek Borowski <marek_remo...@borowski.com> wrote:

> Tia, od razu widzac jaka czesc spoleczenstwa reprezentujesz. Ciemnogrod
> i tyle.
>
> Marek

Kolego. Cz=B3owiek ten to istota niewatpliwie my=B6lac=B1.  Niestety
niezdajaca sobie sprawy z p=B3ytkosci swojego myslenia i wyciaganych
wniosk=F3w
Dodakowo ograniczaja go twarde i nieprzekraczalne stereotypy. Miedzy
kt=F3rymi sie  porusza.
Nazwa tego typu  " mysl=B1cych" jest og=F3lnie znana.
=C6WIER=C6INTELIGENT.

P.s
Mo=BFe tez byc  , g=B3upek , debil ,ciemniak ,perfidna szuja, g=B3=B1b
kapu=B6ciany, pojeb, kretyn , tepy zakuty =B3eb ,wsza, kanalia, bydle,
cham ,prostak , osla =B3aka i  OSRYWATOR Kaczy.
=========

Można w tym przypadku jeszcze dorzucić ŻUL W WACIAKACH.

MH

--

Czy ja żyję w krainie idiotów???