Czy ja żyję w krainie idiotów???

Data: 2011-01-05 14:12:13
Autor: matusm
Czy ja żyję w krainie idiotów???

Użytkownik "obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0abd$933$1inews.gazeta.pl...

Jak Państwo może wiedzą, od dłuższego czasu nic o polityce nie piszę. Bo i po
co??? Dzisiaj jednak przeczytałem artykuł prof. Krasnodębskiego w Rzepie i coś
mi tam w trzewiach zawyło. Czasem tak mam. Pani Ufka się zeźliła, że jedną z
moich notek katastroficznych wyciąłem, a artykuł Profesora to jest praktycznie
to samo.

Żyjemy w społeczeństwie totalnie ogłupionym. Tu można sprzedać z powodzeniem
każdy idiotyzm. Chwilę temu jakaś pracownia zrobiła badanie, czego oczekują w
2011 roku Polacy. Z badania wyszło, że 84% chce darmowego, szerokopasmowego
Internetu w miejscach publicznych!!!! Czy mówi to Państwu coś???? Wszystkie
portale i gazety wywaliły tą informację na pierwszej stronie!!! W kraju gdzie
problemem ludzi są buty dla dziecka i choroba matki!!!!

Kolejne badanie, co było najlepszym wydarzeniem 2010 roku i &#8230; 70%
ankietowanych stwierdza, że wybór Bronisława Komorowskiego na Prezydenta!!!!
Pewnie jakby Kiszczaka zaprosił to by było 90%!!!

Tusk nam oświadcza, że dla naszego dobra 5% mniej pójdzie do OFE, mimo że OFE
są super, a autorem reformy jest uwielbiany w Polsce, charyzmatyczny prof.
Buzek (guru ekonomii Balcerowicz też)!!! Dżentelmen ten znalazł czas dla matki
pana Chodorkowskiego, a nie znalazł dla Rodzin Katyńskich. Taki drobiazg.

Drogi się będzie budowało tam, gdzie są lepsi kumple Premiera i co??? No i nic &#8230;

Ważna jest przyjaźń z Rosją (dziwny dysonans po zamknięciu Chodorkowskiego).
Ciekawe jaką linię by miała Gazeta Wyborcza gdyby w Smoleńsku zginęło 10 Żydów
i ktoś by im kary kredytowe ukradł. Może Gross by książkę napisał, a Lis
fragmenty odczytał???

Jeszcze dwa słowa o Smoleńsku, okazało się, że wszystkie informacje, które nam
serwowano po katastrofie były kłamstwem i co??? Wg badań opini publicznej,
największym obciachem 2010 był Krzyż. Dobre???

Szkoda, że nie było badania na autorytet moralny. Nooo ale nawet nie trzeba,
wszak dowcipny Pan Taras by wygrał.

Dobre??? Ja myślę, a będzie jeszcze lepiej &#8230;.

http://telok.salon24.pl/265064,czy-ja-zyje-w-krainie-idiotow

Ps. a na grupie polecam ostatnie wateki jako przyklad doswiadczalny:

# Musimy wykończyć PiS. (2)
05-01-2011, 00:17:14
# Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew.. (9)
05-01-2011, 00:10:52
# Precz z opozycją! (3)
05-01-2011, 00:06:04
# Czy Rydzyk to zyd ?

Rewelka, brakuje jeszcze dyskusji o napletkach, penisie i cycach:)))

Co sie dziwisz ,,nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Czy ja żyję w krainie idiotów???