Czy jak się zmienia US to jak w banku trzepańsko?

Data: 2009-07-29 22:41:43
Autor: temp
Czy jak się zmienia US to jak w banku trzepańsko?
...w papierach. Znaczy kontrolna kontrola ;) ?
Kto¶ się orientuje jaki to może być % szansy.
( zmieniam adres zam. (pdof+vat) na inne miasto. )
pozdrawiam

Data: 2009-07-29 23:16:15
Autor: Tomek
Dnia 29-07-2009 o 22:41:43 temp <nonospam@no.pl> napisał(a):

..w papierach. Znaczy kontrolna kontrola ;) ?
Ktoś się orientuje jaki to może być % szansy.
( zmieniam adres zam. (pdof+vat) na inne miasto. )
pozdrawiam

Ja już 3 razy zmieniałem i coś nie chcą :)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-07-30 00:02:07
Autor: temp
Tomek wrote:

[...]

Ja już 3 razy zmieniałem i co¶ nie chc± :)

No a mnie znajoma księgowa z biura straszyła :| , ale i mi się wydaje, że może tak strasznie to nie jest. Noo może jak się ma pecha to i do kibla wsadz±. Człowiek po latach (2,3,4) znalazł w papierach trochę "byków" i teraz sra w gatki :P

Czy jak się zmienia US to jak w banku trzepańsko?