Czy jakieś ekshumacje w Polsce są przewidywane na ten tydzień?

Data: 2010-06-28 00:47:42
Autor: MH
Czy jakieś ekshumacje w Polsce są przewidywane na ten tydzień?
Bo to takie fascynujące jest i chciałbym sobie obejrzeć. No i ożywiło by to kampanie wyborczą ;)

Zennon

Też o tym myślałem.  Jednakże bez względu na mój patriotyzm , JA się nie
poświęcę. Nie dam się zakopać , co najwyżej mogę się uchlać. Mając pewne
doświadczenie w owym procederze , nazajutrz wygrzebię się samodzielnie.

MH

--

Czy jakieś ekshumacje w Polsce są przewidywane na ten tydzień?