Czy jest atrakcyjniejsza oferta?

Data: 2012-07-10 15:16:17
Autor: Mariano Italiano
Czy jest atrakcyjniejsza oferta?
Witam,
poszukuję oferty (może być abonament, lecz nie upieram się) w zasadzie do dzwonienia i sms-owania. Znalazłem w t-mobile za 29,90 zł/mies. (tylko sim - na telefonie niespecjalnie mi zależy) 240 minut (wymienne 1:1 na sms/mms), czas trwania umowy - 18 miesięcy. Wychodzi, że minuta kosztuje niecałe 13 gr.
Macie propozycje czego¶ ciekawszego w podobnej kwocie miesięcznej?

Z góry dziekuję za pomoc.

--
Mariano

Data: 2012-07-10 15:15:15
Autor: W
Czy jest atrakcyjniejsza oferta?
Mariano Italiano wystukał, co następuje:

[...]

Nie jest podane, że chcesz telefon więc:
http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-abonament/super-
przejscie-do-play/stan-darmowy-tylkosim/

Super MNP Stan Darmowy Tylko SIM 29
340min lub 547sms, przez pol roku stan darmowy. AFAIR umowa na 12 miesięcy ale możesz rozwi±zać wcze¶niej bez konsekwencji.

W wersji z telefonem masz odpowiednio 180min lub 390sms.

Założyłem wariant z przej¶ciem bo skoro już masz numer to pewnie go przeniesiesz...

Data: 2012-07-10 18:34:59
Autor: Mariano Italiano
W dniu 2012-07-10 17:15, W pisze:
[...]

Dzięki - za te same pieni±dze jest o 100 min/mies. więcej.
Na telefonie mi nie zależy, ale nie wiem, czy chcę przenosić nr...

Jednak - jeszcze raz dziękuję. Oferta do przemy¶lenia.

--
Mariano

Data: 2012-07-10 22:42:25
Autor: ToMasz
Czy jest atrakcyjniejsza oferta?
W dniu 10.07.2012 18:34, Mariano Italiano pisze:
W dniu 2012-07-10 17:15, W pisze:
w Playu jest dla firm 300minut + nieoggraniczone do Play za 17.5netto. Tylko niemów że niemasz nikogo znajomego z firm± żeby wzięli Ci takie abo.

ToMasz

Data: 2012-07-11 21:59:02
Autor: Animka
W dniu 2012-07-10 18:34, Mariano Italiano pisze:
W dniu 2012-07-10 17:15, W pisze:
Mariano Italiano wystukał, co następuje:

Witam,
poszukuję oferty (może być abonament, lecz nie upieram się) w zasadzie
do dzwonienia i sms-owania. Znalazłem w t-mobile za 29,90 zł/mies.
(tylko sim - na telefonie niespecjalnie mi zaleĹĽy) 240 minut (wymienne
1:1 na sms/mms), czas trwania umowy - 18 miesięcy. Wychodzi, że minuta
kosztuje niecałe 13 gr.
Macie propozycje czegoś ciekawszego w podobnej kwocie miesięcznej?

[...]

ale możesz rozwiązać wcześniej bez konsekwencji.

W wersji z telefonem masz odpowiednio 180min lub 390sms.

Założyłem wariant z przejściem bo skoro już masz numer to pewnie go
przeniesiesz...

Dzięki - za te same pieniądze jest o 100 min/mies. więcej.
Na telefonie mi nie zależy, ale nie wiem, czy chcę przenosić nr...

Jednak - jeszcze raz dziękuję. Oferta do przemyślenia.

Możesz zalatwić to przez internet i wtedy abonament na rok za 19 zł.(bez telefonu), ale może teraz cos się zmieniło, ja brałam w grudniu i minut mam jak widzę tyle co z telefonem.

--
animka

Czy jest atrakcyjniejsza oferta?