Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?

Data: 2011-06-24 12:01:27
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?

Ogladalem ostatnio Forda Econoline. Bajka! Salon  na kolach. Idealny w
dalekie trasy po asfalcie.
Czy sa na rynku jakies nieco nowsze samochody typu van oferujace taki
poziom komfortu?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 11:04:14
Autor: Hants

http://www.naszefora.pl/2009/05/nieuczciwa-reklama-na-forach/

Data: 2011-06-24 12:18:34
Autor: Maciek
Dnia Fri, 24 Jun 2011 11:04:14 +0100, Hants napisał(a):

http://www.naszefora.pl/2009/05/nieuczciwa-reklama-na-forach/

Brawo. A teraz idz do swojego lekarza rodzinnego i popros o silniejsze
srodki na paranoje.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 13:11:22
Autor: klon
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Brawo. A teraz idz do swojego lekarza rodzinnego i popros o silniejsze

ciekawe bo nttp tracing pokazuje że post pochodzi o jednego z dilerów forda.....

ania

Data: 2011-06-24 13:54:42
Autor: Maciek
Dnia Fri, 24 Jun 2011 13:11:22 +0200, klon napisał(a):

ciekawe bo nttp tracing pokazuje że post pochodzi o jednego z dilerów forda.....

Czy ty aby nie jestes znanym trollem? Won do smietnika.

Dealerem forda zostane, jak bede sprzedawal swojego.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 14:25:32
Autor: klon
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Czy ty aby nie jestes znanym trollem? Won do smietnika.

lepij znanym trolem niż nieznanym dilerem forda.
Jeszcze jeden touj post i napisze do abuse Ford Distribution Poland

Marzena

Data: 2011-06-25 12:35:33
Autor: ptoki
On Jun 24, 1:11 pm, "klon" <spp...@yahoo.co.uk> wrote:
> Brawo. A teraz idz do swojego lekarza rodzinnego i popros o silniejsze

ciekawe bo nttp tracing pokazuje e post pochodzi o jednego z diler w
forda.....

A po czym wnosisz?
Bo przez googlowy interfejs znalazlem tylko tyle:

Data: 2011-06-25 22:01:15
Autor: Maciek
Dnia Sat, 25 Jun 2011 12:35:33 -0700 (PDT), ptoki napisał(a):

A po czym wnosisz?
Bo przez googlowy interfejs znalazlem tylko tyle:

Dyskutujesz z kolin±?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 12:54:43
Autor: mleko
On 2011-06-24 12:01, Maciek wrote:

Czy sa na rynku jakies nieco nowsze samochody typu van oferujace taki
poziom komfortu?

Skoda roomster diesel z welurow± tapicerk±. Powinna palić mniej niż ciezsza octavia, czyli ponizej 1.89l/100.
Na jednym tankowaniu pol swiata da sie przejechac.
Pozdrawiam

Data: 2011-06-24 13:54:53
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Fri, 24 Jun 2011 12:01:27 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Hej, pytalem powaznie. Czy naprawde poza kolina i gowniarzami nikt nie ma
nic do powiedzenia...? Wszyscy jezdza szrotwagenami? :>

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 15:51:50
Autor: mister
W dniu 2011-06-24 13:54, Maciek pisze:
Hej, pytalem powaznie. Czy naprawde poza kolina i gowniarzami nikt nie ma
nic do powiedzenia...? Wszyscy jezdza szrotwagenami? :>

viano, albo vw multivan.
z wiekszych to np. sprinter z luksusowa zabudowa: http://www.autocuby.pl/page/pl/zabudowy/na_bazie_sprintera/wersja_vip

Data: 2011-06-26 00:15:16
Autor: masti
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia pięknego Fri, 24 Jun 2011 13:54:53 +0200 osobnik zwany Maciek
wystukał:

[...]

a moĹĽe tym gĂłwnem nikt siÄ™ nie interesuje?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-26 10:26:08
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Sun, 26 Jun 2011 00:15:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a może tym gównem nikt się nie interesuje?

Brak odpowiedzi tez jest odpowiedzia. Tylko ze ja nie pytalem o te
nieszczesne Fordy, jakbys nie zwrocil uwagi, tylko o inne, nowsze
"salonki".
Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-26 11:23:43
Autor: to
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
begin Maciek
Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

Data: 2011-06-26 13:30:52
Autor: Maciek
Dnia 26 Jun 2011 11:23:43 GMT, to napisał(a):

I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

Kurde! I teraz mi to mowisz? Zburzyles moj swiat.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-25 14:38:03
Autor: Olo
W dniu 2011-06-24 12:01, Maciek pisze:

Ogladalem ostatnio Forda Econoline. Bajka! Salon  na kolach. Idealny w
dalekie trasy po asfalcie.
Czy sa na rynku jakies nieco nowsze samochody typu van oferujace taki
poziom komfortu?

tak , w salonach innych dealerów niż Ford

;)

Data: 2011-06-25 15:09:44
Autor: Maciek
Dnia Sat, 25 Jun 2011 14:38:03 +0200, Olo napisał(a):

tak , w salonach innych dealerów niż Ford

Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?

Czy tu sami handlarze zagladaja, ze taki jest poziom paranoi?

Jakbym byl dealerem czegokolwiek i chcial to cos tutaj zareklamowac, to
byscie sie, koledzy niepelnosprytni, nawet nie zorientowali.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-26 00:15:50
Autor: masti
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia pięknego Sat, 25 Jun 2011 15:09:44 +0200 osobnik zwany Maciek
wystukał:

Dnia Sat, 25 Jun 2011 14:38:03 +0200, Olo napisał(a):

tak , w salonach innych dealerĂłw niĹĽ Ford

Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?

i co chciałeś zareklamować?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-26 10:23:03
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Sun, 26 Jun 2011 00:15:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

i co chciałe¶ zareklamować?

Ha, ha.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-26 14:03:31
Autor: Olo
W dniu 2011-06-25 15:09, Maciek pisze:
Dnia Sat, 25 Jun 2011 14:38:03 +0200, Olo napisał(a):

tak , w salonach innych dealerów niż Ford

Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?

Czy tu sami handlarze zagladaja, ze taki jest poziom paranoi?

?
idĽ do innego salonu, zamiast siedzieć na forach, takich aut jest sporo i to o niebo lepszych, choćby ze stajni VW... Moim zdaniem sam jeste¶ matoł i to ze zdwojon± paranoj±.

Data: 2011-06-26 14:41:04
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:03:31 +0200, Olo napisał(a):

(...)

Oczywiscie nie zrozumiales, a to nie jest forum.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-26 14:45:56
Autor: Olo
W dniu 2011-06-26 14:41, Maciek pisze:
Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:03:31 +0200, Olo napisał(a):

(...)

Oczywiscie nie zrozumiales, a to nie jest forum.

grupa dyskusyjna, nie miałe¶ się do czego przypieprzyć to wybrałe¶ to?
potrafisz tylko irytować ludzi

Data: 2011-06-26 15:09:35
Autor: Maciek
Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:45:56 +0200, Olo napisał(a):

grupa dyskusyjna, nie miałe¶ się do czego przypieprzyć to wybrałe¶ to?
potrafisz tylko irytować ludzi

Powiedzial jakis "Olo". Wypowiadasz sie za ogol?

Zadalem normalne pytanie, naskoczylo na mnie pare trolli i paranoikow
weszacych spam. Zapytalem, czy jestes jednym z nich. A ty sie nadymasz.
Wyluzuj, bo nie ma o co.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-27 15:41:08
Autor: czak norris
W dniu 2011-06-26 15:09, Maciek pisze:
Zadalem normalne pytanie, naskoczylo na mnie pare trolli i paranoikow
weszacych spam. Zapytalem, czy jestes jednym z nich. A ty sie nadymasz.
Wyluzuj, bo nie ma o co.

Realnie poszukaj jakiego¶ forum miło¶ników amerykańców i tam pytaj (pogooglaj pod hasłem 'salonka'), bo tutaj, niestety, już od jakiego¶ czasu prawdziwych miło¶ników motoryzacji jest coraz mniej, a króluje plebs i hołota w smutnych i nudnych autach.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-06-26 16:49:58
Autor: to
[...]

Funkcjonalnych odpowiedników jest bardzo dużo (większość budowana na bazie dostawczaków), ale styl już nie ten...

Data: 2011-06-27 11:56:00
Autor: MHM
[...]

Podejrzewam, ze po asfalcie to prawie kazdy będzie dorownywal komfortem. Tylko ile takich drog jest w Polsce ? Chyba, ze zamierzasz ganiac po zachodzie Europy. Z tym że w przypadku amerykanskich konstrukcji to one sa od podstaw projektowane jako slony na kolkach, a europejskie to sa przerobki przez firmy zewnetrzne aut uzytkowo-dostawczych na salonki/campery. jakby byloby mnie stac na takie wozidlo to raczej bym szukal starszego amerykanca niz mlodszego europejczyka.   --
MHM
http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?