Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?

Data: 2011-06-24 13:54:53
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Fri, 24 Jun 2011 12:01:27 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Hej, pytalem powaznie. Czy naprawde poza kolina i gowniarzami nikt nie ma
nic do powiedzenia...? Wszyscy jezdza szrotwagenami? :>

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-24 15:51:50
Autor: mister
W dniu 2011-06-24 13:54, Maciek pisze:
Hej, pytalem powaznie. Czy naprawde poza kolina i gowniarzami nikt nie ma
nic do powiedzenia...? Wszyscy jezdza szrotwagenami? :>

viano, albo vw multivan.
z wiekszych to np. sprinter z luksusowa zabudowa: http://www.autocuby.pl/page/pl/zabudowy/na_bazie_sprintera/wersja_vip

Data: 2011-06-26 00:15:16
Autor: masti
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia pięknego Fri, 24 Jun 2011 13:54:53 +0200 osobnik zwany Maciek
wystukał:

[...]

a moĹĽe tym gĂłwnem nikt siÄ™ nie interesuje?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-26 10:26:08
Autor: Maciek
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
Dnia Sun, 26 Jun 2011 00:15:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a może tym gównem nikt się nie interesuje?

Brak odpowiedzi tez jest odpowiedzia. Tylko ze ja nie pytalem o te
nieszczesne Fordy, jakbys nie zwrocil uwagi, tylko o inne, nowsze
"salonki".
Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-26 11:23:43
Autor: to
Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
begin Maciek
Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

Data: 2011-06-26 13:30:52
Autor: Maciek
Dnia 26 Jun 2011 11:23:43 GMT, to napisał(a):

I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

Kurde! I teraz mi to mowisz? Zburzyles moj swiat.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?