Czy jest jakaś zasada obniżek cen w Locie ?

Data: 2013-01-10 11:51:37
Autor: $tipa
Czy jest jakaś zasada obniżek cen w Locie ?
27 grudnia kupiłem bilety Gdańsk-Warszawa-Gdańsk po 220 zł, dziś ten sam lot jest za 500 zł. I nie widzę, żeby można było kupić na jakikolwiek dzień w tak promocyjnej cenie. To czemu wtedy tak mi fajnie obniżyli cenę? Lubią mnie czy co?

$tipa

Data: 2013-01-10 06:18:42
Autor: Swift
Czy jest jaka¶ zasada obni¿ek cen w Locie?
Spodziewany mniejszy ruch w okresie miêdzy Wigilj± a Sylwestrem ?
PP

Czy jest jakaś zasada obniżek cen w Locie ?