Czy jest jaki艣 bat na s臋dzi贸w?

Data: 2013-05-31 00:05:11
Autor: anacron
Czy jest jaki艣 bat na s臋dzi贸w?
Dwie podobne sprawy w r贸偶nych miastach. W obydwu przypadkach chodzi o
pomiar pr臋dko艣ci miernikiem Iskra-1 i pomiar na grupie. W moim przypadku
3 auta, w drugim dwa. W 偶adnym obok siebie. U mnie ja pierwszy na prawym
, za mn膮 kolejne (jakie艣 50-80m) i mniej wi臋cej na jego wysoko艣ci 3. W
drugim przypadku on pierwszy na prawym, za nim oko艂o 100-120m drugi na
lewym. Obydwoje sk艂adamy to pismo procesowe, w kt贸rym w uzasadnieniu
podajemy, 偶e przyrz膮d do pomiaru pr臋dko艣ci w ruchu drogowym Iskra-1 nie
spe艂nia wymog贸w ze stosownego rozporz膮dzenia, a tym samy jakie
Zatwierdzenie Typu jest po艣wiadczeniem nieprawdy, a co za tym idzie
niewa偶n膮 jest legalizacja itd. On dostaje uniewinnienie. Co prawda
s臋dzia nie odwa偶y艂 si臋 wprost napisa膰, 偶臋 s膮 nielegalnie mierniki
stosowane, ale w uzasadnieniu mowa jest o braku pewno艣ci, czy policjant
w艂a艣ciwie przypisa艂 pr臋dko艣膰, a ja si臋 dowiaduj臋, 偶e s臋dzia zgadza si臋
ze mn膮 co do zasady, ale nie ma to znaczenia, bo policjant widzia艂...
Czy jest jaki艣 bat na s臋dzi贸w? W stanach, jak jaki艣 policjant s臋dzia
przegnie, to lud strzela im w plecy. U nas niestety nie ma powszechnego
dost臋pu do broni, cho膰 mo偶e to i lepiej, bo ju偶 pewnie s臋dzi贸w da艂oby
si臋 na palcach policzy膰.

Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Czy jest jaki艣 bat na s臋dzi贸w?