Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Data: 2011-09-14 17:03:11
Autor: Bydlę
On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

--
Bydlę

Data: 2011-09-14 12:11:17
Autor: Pszemol
Czy jest jaki¶ sposób, by rozpoznać operatora numeru?
On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

Interesuje mnie jak działa ten serwis...
Czy sprawdza numer z jak± list± aktualizowan± co jaki¶ czas?
Czy w momencie wpisania numeru wysyła jakie¶ zapytanie
do wszystkich sieci i sprawdza która się przyzna do klienta?

Data: 2011-09-14 19:30:53
Autor: SDD
Czy jest jaki¶ sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j4q5l5.7ks.0poczta.onet.pl...

Interesuje mnie jak działa ten serwis...
Czy sprawdza numer z jak± list± aktualizowan± co jaki¶ czas?
Czy w momencie wpisania numeru wysyła jakie¶ zapytanie
do wszystkich sieci i sprawdza która się przyzna do klienta?

Nie wiem, jak to dziala, ale na wszelkie zmiany reaguje szybko.
Na przeniesienie z Ery do Playa taki serws (inny, ale chyba z tego samego silnika korzystajacy) zareagowal juz na kilka godzin przed przeniesieniem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-19 17:18:59
Autor: AL
On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

aplikacja do bani.

Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
program nadal identyfikuje jako numer z Orange

Sztuk± byłoby rzeczywi¶cie móc okre¶lić numer, nawet taki, który wędrował wraz z użytkownikiem przez wiele sieci.
Ale czy tak sie da?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-19 18:45:22
Autor: Bydlę

On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

aplikacja do bani.

Możliwe. Nie będę jej ani zachwalał, ani ganił.
NIe jest to moje ani ze mn± zwi±zane. :-)

Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
program nadal identyfikuje jako numer z Orange

Gdy sprawdzałem, to miałem 100% trafień na, niestety do¶ć małej, próbce. Wszystkie 6 numerów(*) 4 operatorów zostało rozpoznanych.
:-)

(*-oczywi¶cie numery przenoszone)

--
Bydlę

Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?