Czy jest jakiś myk na rozwiązanie umowy?

Data: 2009-09-05 04:21:54
Autor: Bartek inv
Czy jest jakiś myk na rozwiązanie umowy?
Hej,

czy jest jakaś możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy z orange?
Chodzi o abonament, kupilem rok temu jakas nokie za 1zl, w
miedzyczasie przepisalem telefon na firme, do konca umowy pozostal
jeszcze jeden rok.

Swego czasu pamietam, ze byla mozliwosc rezygnacji z uslug gdy orange
musial zmienic regulamin, czy cos takiego dalej obowiazuje? Nie
dostaje od orange zadnych listow - naet faktury sa dostepne tylko
online, wiec takich informacji tez mi nie wyslali... nie wiem co sie
dzieje jednym slowem.

Dzieki za informacje

Data: 2009-09-05 12:34:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 5 Sep 2009 04:21:54 -0700 (PDT), Bartek inv napisał(a):

[...]

Są. Nawet dwa. Jeden to zapłacenie kary umownej, drugi to zapłacenie 12
abonamentów

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-05 21:34:12
Autor: Flo
Bartek inv pisze:
Nie dostaje od orange zadnych listow - naet faktury sa dostepne tylko
online, wiec takich informacji tez mi nie wyslali... nie wiem co sie
dzieje jednym slowem.

Czyżby nie wysłali Ci informacji o zmianie regulaminu?

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Czy jest jakiś myk na rozwiązanie umowy?