Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Data: 2011-09-14 17:00:05
Autor: Marcin N
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

Data: 2011-09-14 17:03:11
Autor: Bydlę

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

--
Bydlę

Data: 2011-09-14 12:11:17
Autor: Pszemol
On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

Interesuje mnie jak działa ten serwis...
Czy sprawdza numer z jaką listą aktualizowaną co jakiś czas?
Czy w momencie wpisania numeru wysyła jakieś zapytanie
do wszystkich sieci i sprawdza która się przyzna do klienta?

Data: 2011-09-14 19:30:53
Autor: SDD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j4q5l5.7ks.0poczta.onet.pl...

Interesuje mnie jak działa ten serwis...
Czy sprawdza numer z jaką listą aktualizowaną co jakiś czas?
Czy w momencie wpisania numeru wysyła jakieś zapytanie
do wszystkich sieci i sprawdza która się przyzna do klienta?

Nie wiem, jak to dziala, ale na wszelkie zmiany reaguje szybko.
Na przeniesienie z Ery do Playa taki serws (inny, ale chyba z tego samego silnika korzystajacy) zareagowal juz na kilka godzin przed przeniesieniem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-19 17:18:59
Autor: AL
On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

aplikacja do bani.

Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
program nadal identyfikuje jako numer z Orange

Sztuką byłoby rzeczywiście móc określić numer, nawet taki, który wędrował wraz z użytkownikiem przez wiele sieci.
Ale czy tak sie da?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-19 18:45:22
Autor: Bydlę

On 2011-09-14 17:00:05 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
said:

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

<http://www.wjakiejsieci.pl/>

aplikacja do bani.

Możliwe. Nie będę jej ani zachwalał, ani ganił.
NIe jest to moje ani ze mną związane. :-)

Zonowy numer 509xxxxxx przeniesiony ok 5-6 lat temu z Orange do Ery
program nadal identyfikuje jako numer z Orange

Gdy sprawdzałem, to miałem 100% trafień na, niestety dość małej, próbce. Wszystkie 6 numerów(*) 4 operatorów zostało rozpoznanych.
:-)

(*-oczywiście numery przenoszone)

--
Bydlę

Data: 2011-09-15 07:11:18
Autor: mz

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:j4qfhl$qkh$1news.onet.pl...
Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

I ty tak poważnie masz zamiar sprawdzać każdy numer przed połączeniem ?
Między innymi dlatego przeniosłem się do Play z Ery aby nie sprawdzać i aby pomimo opłacanego niemałego abonamentu nie płacić dodatkowo za połączenia do Play (wtedy taki mieli) a o wiekszej ilości darmowych minut (jak dla mnie nie do wygadania) nie wspomne.
Dziadoskie jest tylko biuro obsługi klienta ale tak to wszędzie jest.

Data: 2011-09-15 20:23:30
Autor: John Doe

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e7188f7$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, bo z niego mądry człowiek i nie ma zamiaru płacić dwukrotnie więcej za połączenia i jak wykryje jakiegoś przebierańca w play, to go spuści na drzewo. Popieram takie zachowanie.

Data: 2011-09-16 07:08:11
Autor: mz

Użytkownik "John Doe" <john.doe@unknown.com> napisał w wiadomości news:j4tfr8$ip2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie jestem żadnym przebierańcem. Jestem człowiekiem, który przeliczył ile kosztuje go abo w Erze i ile za to Era mi daje a ile będe miał w Play. A to, że wasi operatorzy naliczają wam więcej, coż mało mnie to ..... ;) Ci, którzy chcą dzwonią do mnie.

Data: 2011-09-16 07:25:17
Autor: Pszemol
"mz" <aa@wp.pl> wrote in message news:4e72d9bd$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A pomyślałeś o tym, że Play ma taniej dla Ciebie bo ma drożej dla innych?
Przecież to ile firma płaci za wejście do sieci Playa zależy od Playa...
Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do Ciebie.

Data: 2011-09-18 07:29:23
Autor: Pszemol
"mz" <aa@wp.pl> wrote in message news:4e7342f8$0$3511$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i jeśli rola pasożyta Ci nie przeszkadza to nic... :-)

Data: 2011-09-16 15:51:09
Autor: John Doe
[...]

Przemol gada po ludzku i ma rację, ludzie! Musiałem przetrzeć monitor, bo nie wierzyłem własnym oczom, ale on naprawdę napisał do rzeczy!

Data: 2011-09-16 15:14:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:51:09 +0200, John Doe napisał(a):

Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do Ciebie.

Przemol gada po ludzku i ma rację, ludzie! Musiałem przetrzeć monitor, bo nie wierzyłem własnym oczom, ale on naprawdę napisał do rzeczy!

Bajki z mchu i paproci, odcinek pt. "Jak Żwirek i Muchomorek wyobrażają
sobie rynek telekomunikacyjny"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2011-09-16 20:44:54
Autor: John Doe

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:f0s0i20puwfh$.dlglepper.institute.com...
[...]

To wyjaśnij dzieciom dlaczego do play jest drożej i z czego to wynika, w końcu w nazwisku masz boga po angielsku, więc musisz być genialny.

Data: 2011-09-16 20:17:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 20:44:54 +0200, John Doe napisał(a):

To wyjaśnij dzieciom dlaczego do play jest drożej i z czego to wynika, w końcu w nazwisku masz boga po angielsku, więc musisz być genialny.

Co prawda mam pewność, że nawet nie spróbujesz zrozumieć, ale proszę -
asymetria w MTR jest po to, aby nowy operator szybciej zbudował sieć i
szybciej stał się konkurencją dla istniejącego oligopolu.
To się zresztą już stało, asymetria znika, co roku będzie obniżana, za dwa
lata zniknie całkowicie. Być może nawet wcześniej.
Przed wejściem playa ludzie się cieszyli na stawkę 49 groszy w Heyah, teraz
narzekają, że 29 groszy to drogo. Takie są skutki tego działania.

Owszem, Play ma burdel - jak większość operatorów. Nawet większy, bo z
największego burdelu w tym kraju się wywodzi - z Netii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-16 14:55:52
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:15whffmd0n5ux$.dlglepper.institute.com...
[...]

Jeśli dziwi Cię, że czytelnik Cię nie rozumie to warto poprawić
czytelność swoich postów.

asymetria w MTR jest po to, aby nowy operator szybciej zbudował
sieć i szybciej stał się konkurencją dla istniejącego oligopolu.

Ale to jak widać ma zniechęcające działanie do nowego operatora,
który wzbudza cenami niechęć u dzwoniących pod jego numery.

To się zresztą już stało, asymetria znika, co roku będzie obniżana,
za dwa lata zniknie całkowicie. Być może nawet wcześniej.

To i tak bardzo długo jak na tak dużą dysproporcję...
Zwłaszcza że jak już zauważono nie ma dobrego sposobu na to,
aby wiedzieć przy wykręcaniu numeru że akurat za tą rozmowę
zapłacę 2x tyle bo dzwonię do Playa, który ma jakies fory...

Przed wejściem playa ludzie się cieszyli na stawkę 49 groszy w Heyah,
teraz narzekają, że 29 groszy to drogo. Takie są skutki tego działania.

Bo 29 groszy to drogo w porównaniu z dzisiejszym kosztem rozmów
na świecie... Jakim cudem ja mogę dzwonić za 1.9 centa z USA do Polski,
0.9 centa do UK a lokalny operator komórkowy tyle sobie żąda za minutę??
A nawet jak ograniczysz się do operatorów komórkowych na świecie
to na ten przykład AT&T w USA wprowadziło do abonamentów promocję
polegającą na tym, że jak wykupisz w planie rodzinnym pakiet
nieograniczonych smsów na wszystkie telefony ($30/miesiąc dla całej
rodziny) to dostajesz nieograniczone minuty do dzwonienia na
WSZYSTKIE sieci komórkowe w USA wliczone w abonament.

Data: 2011-09-16 22:18:29
Autor: Przembo
*Pszemol* w wiadomości news:j4vo4s.7lo.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Jakoś tego nie widać, napływ do Play jest spory, a raczej odpływ z W3 jest spory.

[...]

Nie ma? Z rok temu ściągnąłem programik (nie pamiętam jak się nazywał) który na bieżąco sprawdzał mi w jakiej sieci jest numer, powiedzmy że kilkanaście sekund roboty. Programik działał na bazie danych udostępnianych przez Erę więc pewnie już nie działa, z programu praktycznie nie korzystałem i mam go w jakimś starym telefonie. Ale jak widać niektórzy filtrują po 531,532 :-)

[...]

Do tego dojdziemy, w Play mamy darmowe rozmowy i SMS w ramach sieci, a w planie Play Vip mamy darmowe połączenia z wszystkimi jak w USA, nie wszystko na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę jak wszyscy przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

Pozdr

Data: 2011-09-16 15:36:55
Autor: Pszemol
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j50atj$hu8$1news.onet.pl...
[...]

Problem w tym że wszyscy wiedzą że rozmowy do Playa są drogie.
Jeśli Ty świadomie wybierasz taką kartę i narażasz swoich domowników,
dalszą rodzinę, przyjaciół aby wydawali 2x więcej na rozmowy z Tobą
i robisz to dla oszczędzenia samemu parę groszy to wychodzisz na
skąpca, nawet w Krakowie wśród Krakowiaków :-)

[...]

To że akurat znalazłeś taki telefon na który jest taki program nie zmienia
nic dla ludzi którzy nie używają smarfonów tylko jakaś starą 10-letnią Nokię.

[...]

Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...
Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
rozmowy... A więc będąc właścicielem numeru w Play dzwoniłeś
praktycznie na koszt tych co dzwonili do Ciebie i płacili 2x tyle co do
innych sieci. Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?

Data: 2011-09-16 23:12:23
Autor: Przembo
*Pszemol* w wiadomości news:j4vqin.3c.1poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Ale za to 50zł w Play Fresh starcza mi na 4,5 mca, choć od lutego odkąd mam numer w Play doładowałem się w sumie za 55zł i teraz mam na koncie dalej 20zł, w praktyce starcza więc na dłużej :-)
Kto chce może dzwonić na mój głowny drugi numer, jak ma bardzo ważną sprawę i nie dzwoni na prv to trudno jeśli akurat telefon z numerem z W3 właśnie pracuje jako router WiFi bądź leże w szufladzie całkowicie offline :-p

[...]

Samsung Galaxy (AFAIR 7500) - żaden szał, ale na pokładzie Android. Myślę że znaczna część grupy ma lepszy sprzęt niż ten fon z 2008 czy 2009r :-)

[...]

Nagradzanie minutami bonusowymi stosują też inne sieci, chocby T-mobile. A kwestii MTR którą wyłuszczył (również Tobie) Waldek nie bierzesz pod uwagę w ogóle, to chyba kończy dyskusję w tym zakresie.

Pozdr

Data: 2011-09-17 19:24:45
Autor: Pszemol
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j50e2k$9v$1news.onet.pl...
[...]

No bo żerujesz kosztem innych :-)

Samsung Galaxy (AFAIR 7500) - żaden szał, ale na pokładzie Android. Myślę
że znaczna część grupy ma lepszy sprzęt niż ten fon z 2008 czy 2009r :-)

Zdziwiłbyś się.

Nagradzanie minutami bonusowymi stosują też inne sieci, chocby T-mobile. A kwestii MTR którą wyłuszczył (również Tobie) Waldek nie bierzesz pod uwagę w ogóle, to chyba kończy dyskusję w tym zakresie.

Tłuścić sobie może dowolnie, fakt pozostaje faktem że to Twój wybór
i wybrałeś firmę która jest tania dla Ciebie a droga dla dzwoniących
do Ciebie - czyli zachowałeś się jak skąpiec.

Data: 2011-09-18 13:18:08
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale to nie jego wina tylko sztucznie kreowanego rynku. Generalnie każdy wybiera najtańszą (a nie najdroższą) dla siebie ofertę tylko co najwyżej uwzględnia, że jak ma komórkę (zamiast stacjonarnego) to niekoniecznie inni będą chcieli do niego dzwonić. Możnaby sobie wyobrazić na jednej karcie aplikacje wszystkich czy wielu operatorów gdyby nie koszty zawarcia i utrzymania umów.

Data: 2011-09-18 18:08:12
Autor: Przembo
*Pszemol* w wiadomości news:j52s5u.6tg.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Ale ja tak całe życie robie i mi z tym dobrze :-)
Jak widzę korek to staram się pojechać inną trasą, a wszak gdyby nie to, w kolejce w Pierdonce byłbym za kolejkowiczami. Jak widzę produkt X za 1000zł i 1500zł w drugim sklepie to wybieram ten pierwszy.
Przepraszam za moje skandaliczne zachowanie...

Samsung Galaxy (AFAIR 7500) - żaden szał, ale na pokładzie Android. Myślę
że znaczna część grupy ma lepszy sprzęt niż ten fon z 2008 czy 2009r :-)
Zdziwiłbyś się.

Skąd ta pewność? Myślisz że 10-cio letnie Nokie są popularne, czas życia telefonu jest raczej krótki.

[...]

Przypomniał mi się dowcip o nowobagackich rosjanach, podobny poziom...

Pozdr

Data: 2011-09-18 19:07:31
Autor: John Kołalsky
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx>

No bo żerujesz kosztem innych :-)

Ale ja tak całe życie robie i mi z tym dobrze :-)
Jak widzę korek to staram się pojechać inną trasą,

I to jest żerowanie na innych ? -> Chyba z przdszkola piszesz

Data: 2011-09-18 19:52:49
Autor: Przembo
*John Kołalsky* w wiadomości news:j558lk$nsk$1mx1.internetia.pl napisał(a):
[...]

A nie? Stoi sobie taki ktoś w korku na światłach, ja objeżdzam newralgiczny punkt i znajduje się przed nim. Czyli niejako mogę przyczynić się do tego że biedny żuczek postoi i poczeka dłużej, co można podciągnąć pod to, że niejako dotuje mój skrót. Czyba logicznym jest że jeśli jeden zyskuje to kto inny traci?

Pozdr

Data: 2011-09-18 20:09:38
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie, to nie jest logiczne. Ale jak taką logiką kierujesz się to istotnie ...

Data: 2011-09-18 20:31:42
Autor: Przembo
*John Kołalsky* w wiadomości news:j55cbv$k4d$1mx1.internetia.pl napisał(a):
[...]

Użyłem pokrętnej i pokopanej "logiki" jaką kierują się osoby twierdzące że Play zdziera... co ja na to mogę poradzić że jak znika wyraz Play to zmienia się odbiór?

Pozdr

Data: 2011-09-17 09:31:27
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale to zależy skąd dzwoni. Z sieci stacjonalnych dowolna rozmowa komrkowa może być droga, niekoniecznie play.

Data: 2011-09-17 10:42:38
Autor: J.F.
Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:36:55 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

domownikow nie, bo domownicy tez w playu, rodzine nie, bo namowiles do
przejscia, tylko ci uparci ktorzy nie chcieli przejsc ... a oni niech placa
:-)

[...]

Ale to moglo byc w javie, lubb nawet przez przegladarke ..

Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...

Juz nie tak bardzo. Ceny MTR spadly .. a ceny detaliczne nie.
Teraz krwiopijcami to jest bardziej W3 ... ale klienci maja wybor - nie
dzwonic do Play lub sie wyniesc :-)

Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
rozmowy...

Z tym ze usluga Bonus to jest w Erze juz od wielu lat.
Stawki MTR u W3 tez byly "krwiopijcze" :-)

Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?

O to to to :-)

J.

Data: 2011-09-17 14:16:31
Autor: ALEX
W dniu So 17 09 2011 10:42, J.F. pisze:

Juz nie tak bardzo. Ceny MTR spadly .. a ceny detaliczne nie.
Teraz krwiopijcami to jest bardziej W3 ... ale klienci maja wybor - nie
dzwonic do Play lub sie wyniesc :-)

Ciekawe jakim szokiem będzie dla gościa jak się dowie, że nie tylko do Play W3 ma wyższe opłaty ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-09-18 18:08:14
Autor: Przembo
*ALEX* w wiadomości news:j52338$3gr$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Ja specjalnie choćby "słoneczka" nie ruszałem.

Pozdr

Data: 2011-09-19 16:10:44
Autor: ALEX
W dniu N 18 09 2011 18:08, Przembo pisze:

[...]

Jest jeszcze Centernet, kiedyś "wRyju" ;-)

Data: 2011-09-19 15:29:27
Autor: John Doe
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j52338$3gr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Żadnym, ale wRodzinie i Polsat nie chwalą się jacy są zajebiaszczy i najtańsi na rynku i nie opłacają tylu klakierów w necie.
Mało kto nawet wie o istnieniu takich sieci, Polsat kojarzy się raczej z telewizją i dostępem do internetu.

Data: 2011-09-16 21:30:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:18:29 +0200, Przembo napisał(a):

[...]

skoro karmisz tego przygłupiego trolla, to powiedz mu, że jego podstawowa
stawka za minutę to 45 centów, czyli 1,42 zł za minutę. Wszystko inne jest w pakietach. Nawet średnio głupi troll nie byłby tak
bezczelny, żeby porównywać podstawową stawkę pozapakietową ze stawką w
pakietach - on musi być zdecydowanie głupszy.

Jakby próbował jeszcze trollować, to stawki AT&T są takie:
$39.99 (126 zł) - 450 minut, darmowe do sieci, darmowe weekendy i noce
Dla porównania, w tak opluwanym przez trolla Playu:
all inclusive MAX za 95 zł (pierwsza z brzegu): 650 minut do wszystkich
sieci, 1 GB danych (troll musi bulić ekstra) i stan darmowy, czyli
odpowiednik jego darmowych mobile to mobile.
W dodatku sporo telefonów w tym planie jest za złotówkę, troll musi bulić
po $99 za większość.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2011-09-16 15:48:29
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:1wc91gvkolpy6.dlglepper.institute.com...
[...]

Ale kto płaci taką stawkę?? Kto w ogóle prepaidów w USA używa?

Wszystko inne jest w pakietach. Nawet średnio głupi troll nie byłby tak
bezczelny, żeby porównywać podstawową stawkę pozapakietową ze stawką w
pakietach - on musi być zdecydowanie głupszy.

No i po co taki ton i wyzwiska? Następny którego ulica chowała?

[...]

Coś Ci się pokićkało - jest cała masa darmowych telefonów:
http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-phone-sales/promotion/free-phones.jsp?wtSlotClick=1-006F9L!CIPHMQ01-1-1&rel=nofollow&fbid=7TIum1G69bj

A jakie są plany każdy może zobaczyć sam:
http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-phone-plans/individual-cell-phone-plans.jsp
http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-phone-plans/family-cell-phone-plans.jsp?_requestid=233918

Już za 70 dolarów w indywidualnym abonamencie nie masz 600 czy 1000
minut - masz nielimitowane rozmowy do dowolnych sieci. Za $120/mieś
możesz mieć 5 telefonów w rodzinie z nielimitowanymi minutami...
To Ci wychodzi po mniej niż $25 miesięcznie za telefon z nieograniczonymi
minutami o dowolnej porze dnia i tygodnia. Dzwonisz i dzwonisz i dzwonisz
aż Ci ucho więdnie... :-) A Ty wciąż minuty liczysz i sprawdzać musisz czy
przypadkiem do Playa nie dzwonisz. Oj Waldku, Waldku :-))))

Data: 2011-09-16 22:51:47
Autor: Przembo
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
*Waldek Godel* w wiadomości news:1wc91gvkolpy6.dlglepper.institute.com
napisał(a):
[...]

Spoko, troche się zagalopowałem bo z Pszemolem głownie rozmawiam o iPhone i archaicznym Samsungu sprzed 5ciu lat :-)

[...]

Nie wiem czy będę robił za pośrednika :-)

Pozdr

Data: 2011-09-16 21:53:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:51:47 +0200, Przembo napisał(a):

Nie wiem czy będę robił za pośrednika :-)

już robisz, wyciągając go z mojego KF

Data: 2011-09-16 15:56:54
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:5cp86nvqnokk.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:51:47 +0200, Przembo napisał(a):

Nie wiem czy będę robił za pośrednika :-)

już robisz, wyciągając go z mojego KF

Bidulku... a Ty tak cierpisz zamiast samemu mnie z niego wyciągnąc?

Data: 2011-09-17 14:01:29
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-16 14:25, Pszemol pisze:
Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do
Ciebie.

No i to jest nie fair w stosunku do osób dzwoniących, którzy na dodatek mogą o tym nie wiedzieć. Jeden mój znajomy ma abonament w play. Wyjaśniłem mu, dlaczego nie będę do niego dzwonił. Zrobił wielkie oczy, nie wiedział o tym, że inni mają do niego drożej. Umówiliśmy się tak, że ja puszczam mu sygnał i on oddzwania. Ma w końcu tych minut w abonamencie 500 czy coś takiego;)

Niektórzy na grupie ( akurat to nie do Ciebie Pszemol ) nie zdają sobie chyba sprawy ( albo rżną głupa celowo ) że ta dobra bądź co bądź oferta play jest w dużej mierze dzięki asymetrii stawek. Skończy się asymetria i skończy się dobra oferta play.

Data: 2011-09-17 14:58:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 14:01:29 +0200, Tomaszek napisał(a):

[...]

Nie skończy się nigdy, bo Play zawsze już będzie tym czwartym i będzie
musiał nadrabiać ofertą. Tak samo jak wirtualni zawsze będa musieli mieć
lepszą ofertę niż Play, choć tylko w jakimś zakresie (np. albo połączenia
albo data, nigdy wszystko).
Tak jest na każdym rynku gdzie dochodził kolejny operator - w Wielkiej
Brytanii (Three), Niemczech (e-plus) itp.

Szkoda, że nikt z opluwaczy Playa nie zauważy, że po pierwsze, jakbyt nie
play, to wciąż miałby stawki 49-59 groszy za minutę, również do swojej
sieci zamiast 29 groszy jak teraz oraz, że ich operator z tej bardzo
drogiej stawki do playa zdziera nawet 100% narzutu ze stawki
interconnectowej, a ze stawki interconnectowej do innych sieci wystarcza mu
tylko 30-50% narzutu. Jak to jest możliwe?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-19 15:30:19
Autor: John Doe
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j522bk$s32$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie tak będzie, za 2 lata fioletowi wyznawcy będą na wymarciu i zacznie się narzekanie jakie to gie, jak kijowo i źle.

Data: 2011-09-16 09:08:07
Autor: Dominik & Co
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
W dniu 15-09-2011 20:23, John Doe rzecze:

na drzewo. Popieram takie zachowanie.

Ja też popieram! Parówkowym skrytożercom mówimy
nie! Nieważne, czy mam do kogoś interes, czy nie-
jeśli jest podłym przebierańcem, to ja z takim
nie gadam! ;-)

A swoją drogą ciekawe, ileż to na zwykłej rozmowie
(raczej z nieznajomym, bo przecież byśmy wiedzieli
w jakiej sieci ma numer) można zaoszczędzić.
Złotówkę? Dwie? Chyba, że ktoś nie dzwoni w konkretnej
sprawie, tylko ot tak, żeby sobie popie^H^H pogadać
godzinkę w celu podtrzymywania więzi międzyludzkich :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-16 10:19:13
Autor: John Doe
Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:j4usko$ga0$1news.onet.pl...
[...]

29gr normalsi, czyli ględząc powiedzmy 4 minuty zabulę ~1,16zł, a taki gad w play kosztowałby ponad 3zł, więc nie mów mi że to są grosze, proszę.

Data: 2011-09-16 12:24:45
Autor: mz

Użytkownik "John Doe" <john.doe@unknown.com> napisał w wiadomości news:j4v0qa$aj4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Stary ja tu widze, że masz wielki kompleks z Play. Przenieś się tez do Play i będziem miał za darmo do Play a do innych tyle minut, że nie wygadasz w miesiąc - przynajmniej aj nie daje rady wygadać ok 350 minut na miesiąc.

Data: 2011-09-16 13:43:32
Autor: John Doe
Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e7323f0$0$3493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Będę po nich jechał jak po łysej kobyle, póki się nie znormalizują.
Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

Data: 2011-09-16 12:47:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 13:43:32 +0200, John Doe napisał(a):

Będę po nich jechał jak po łysej kobyle, póki się nie znormalizują.
Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.

taaaaa... atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
Powiedz jeszcze, że to Plus, to umrę ze śmiechu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-16 13:47:28
Autor: John Doe

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1i2bglssl311t$.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie, to owoc cytrusowy i mówię o ofercie na kartę

Data: 2011-09-16 13:51:03
Autor: mz

Użytkownik "John Doe" <john.doe@unknown.com> napisał w wiadomości news:j4vcpc$2fb$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie stary mylisz sie, dzwonią. Oni już dzwonią i znajomi i obcy.

Data: 2011-09-17 09:46:14
Autor: John Kołalsky
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl>

[...]

I tak właśnie sobie myślę, że trzeba zacząć sprawdzać te numery by nie robić za frajera. Bo może zbyt wielu takich jak Ty nie ma, ale skoro ich nie obchodzi, że inni płacą to być może mnie nie powinno obchodzić, że oni w ogóle mają telefon.

Data: 2011-09-16 15:29:17
Autor: ALEX
W dniu Pt 16 09 2011 13:43, John Doe pisze:

[...]

Ty masz pojęcie o czym mówisz?

Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.

Właśnie widać jak biadolisz. A twój operator wali cię z tyłek bez wazeliny.

Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

Ty jakiś tępy jesteś? Nie rozumiesz słów:"komu zależy ten zadzwoni"?

Data: 2011-09-17 09:48:25
Autor: John Kołalsky
[...]

Wiesz co, normalnie koszt komunikacji jest na tyle niski, że nikt nie zastanawia się nad nim.

Data: 2011-09-17 14:20:21
Autor: ALEX
W dniu So 17 09 2011 9:48, John Kołalsky pisze:

[...]

Ja mam Playa od samego początku i jakoś nikt nie robi scen jak ma zadzwonić. I co najgorsze wszyscy wiedzą że mają drożej. Cuda jakieś.

Data: 2011-09-19 09:50:58
Autor: Jeremiasz
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

Ty jakiś tępy jesteś? Nie rozumiesz słów:"komu zależy ten zadzwoni"?

Nie rozumie, bo to kolejny przypadek klienta z syndromem racjonalizacji oczekiwań. Dał się nabić w butelkę, bo stracił możliwość swobody dzwonienia gdzie chce (no po to jest telefon, czyż nie?) i teraz udowadniając wszytkim, że winni są Oni próbuje podreperowac swoją nadszarpniętą psyche, aby jako tako móc dalej funkcjonować (fakt, nieudane zakupy potrafia zdołowac)...

Pozytywna strona (zawsze trzeba jej szukać;-)  - to taka, że inni mogą się czegoś nauczyć na jego błędach. Czerpmy więc!

JA

Data: 2011-09-16 13:00:54
Autor: Bydlę
On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <john.doe@unknown.com> said:

29gr normalsi, czyli ględząc powiedzmy 4 minuty zabulę ~1,16zł,

A o czym rozmawiasz przez cztery  minuty z obcymi osobami, do których dzwonisz, choć nie masz do nich żadnego interesu?
(zaintrygowało mnie to)

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 13:45:05
Autor: John Doe

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4va96$2ib$4inews.gazeta.pl...
On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <john.doe@unknown.com> said:

[...]

Odzwaniam w sprawie interesów, załatwiam coś, pytam o oferty, szukam informacji, a niby po co miałbym dzwonić do kompletnie obcych osób i skąd brać ich numery? Co za pomysł w ogóle. Skoro gdzieś dzwonię to chyba jasne, że w jakiejś sprawie.

Data: 2011-09-16 07:27:49
Autor: Pszemol
On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <john.doe@unknown.com> said:

[...]

I jak dzwonisz do firmy aby kupic coś za 2100zł to będzie dla Ciebie
miało znaczenie że ta rozmowa Cię będzie kosztować 3zł czy 1,16?

Data: 2011-09-16 15:52:51
Autor: John Doe
On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <john.doe@unknown.com> said:

[...]

A już Cię pochwaliłem. W drobnych sprawach puszczam głuchacza, albo wysyłam smsa żeby to oni dzwonili, skoro są w jakiejś badziewnej sieci.
W innych sytuacjach typu pizza, naprawiacz klozetów jak widzę numer play, szukam dalej. Chyba że to jakiś super fachowiec, a ci pozostali są gorsi, to wtedy przełykam gorzką pigułkę.

Data: 2011-09-16 09:29:52
Autor: Pszemol
"John Doe" <john.doe@unknown.com> wrote in message news:j4vkbr$fpj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A nie wolałbyś energii życiowej poświęcić na poprawienie swojej
ogólnej sytuacji finansowej tak, aby te 2 złote nie gryzło Cię tak w oczy?

Data: 2011-09-17 09:50:46
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli. Może większość rozmów jakie przeprowadza dolicza te 2zł. To już lepiej przenieść się do tego playa

Data: 2011-09-18 07:33:25
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j51jlp$g1f$1mx1.internetia.pl...
Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli.

Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.

Data: 2011-09-18 19:05:45
Autor: John Kołalsky
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli.

Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.

O co chodzi ? Glupota nie jest zabroniona

Data: 2011-09-18 12:17:33
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j558ia$n9s$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli.

Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.

O co chodzi ? Glupota nie jest zabroniona

Zapytaj mamy lub taty czy to grzecznie do drugiego
człowieka napisać "ale Ty głupi jesteś że aż głowa boli"
i wróć tu napisać co Ci mama powiedziała...

Data: 2011-09-18 20:06:19
Autor: John Kołalsky
[...]

Zapytaj mamy lub taty ...

Wuju, czemu sam tego nie zrobisz ?

Data: 2011-09-18 13:41:18
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j55c5o$j55$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czy opinia moich rodziców na Twój temat jest dla Ciebie istotna?
Pewnie nie... Dlatego zapytaj się swoich rodziców, o ile się z ich
zdaniem w ogóle liczysz, bo to wcale nie jest pewne z tego co widzę.

Data: 2011-09-19 01:10:34
Autor: John Doe

Trolu, skończ już z tymi rodzicami, tu też z tym wyjeżdżasz? To już się nudne staje. Już wszyscy wyrośli ze skarżenia się mamie, no oprócz Ciebie...To reklama o Tobie http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic

Data: 2011-09-19 17:42:54
Autor: Pszemol
"John Doe" <john.doe@unknown.com> wrote in message news:j55tpq$s3l$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jeśli Ci to dokucza to być może powinieneś zmienić swoje zachowanie.

Data: 2011-09-20 16:16:16
Autor: John Kołalsky
[...]

....j Cię obchodzi nasze zachowanie !!!

Data: 2011-09-20 10:25:56
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5a7e9$eoj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niestety jesteś częścią internetowej społeczności i dlatego
Twoje zachowanie mnie obchodzi - jak stąd odejdziesz to
przestanie mnie ono obchodzić i przestanę zwracać Ci uwagę.

Data: 2011-09-20 19:29:38
Autor: John Kołalsky
[...]

Więc jak Ci dwie osoby napisały być przestał pieprzyć te bzdety o rodzicach to tak zrób.

Data: 2011-09-20 14:11:11
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5aior$q9n$1mx1.internetia.pl...
[...]

To nie są bzdety.
Podrośniesz, wydoroślejesz to być może zrozumiesz.

Data: 2011-09-20 22:46:44
Autor: John Kołalsky
[...]

Weź nie p..l. Na wszystkich grupach, na których udzielasz się, ludzie mają Cię za jakiegoś delikatnie mówiąc dziwnego gościa. Nie wchodząc w szczegóły też uważam, że z Tobą jest coś nie tak.

Data: 2011-09-20 17:00:00
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5auac$3ps$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bycie "normalnym" w Polsce nie byłoby dla mnie powodem do dumy...
Pamiętasz krzywą Gaussa inteligencji? Normalni są tylko idioci.
Wciąż chcesz być normalny? :-))

Poza tym - chodzi mi tylko o wulgarne i chamskie odzywki
pod adresem nieznanych Ci przecież, obcych ludzi. To nie
jest bacówka w lesie ani budka z piwem... trzymaj poziom!

Data: 2011-09-20 20:07:32
Autor: John Doe
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j57uuv.5q8.0poczta.onet.pl...
[...]

Masz rację, będę już grzeczny, będę słuchał przemola i wierzył w Stiviego.
Może jak wytrzymam do końca roku to rodzice podaruja mi ajfona pod choinkę, bo mnie na niego nie stać.

Data: 2011-09-19 16:54:49
Autor: John Kołalsky
[...]

Pytam czemu nie zapytasz mojej mamy i mojego taty. Nie liczysz się z ich zdaniem ?

Data: 2011-09-19 17:43:29
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j57lak$2nh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chętnie zapytam - podaj mi numer telefonu i imiona...

Data: 2011-09-20 16:20:01
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie umiesz zadzwonić ?

Data: 2011-09-20 10:27:13
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5a7l9$g1k$1mx1.internetia.pl...
[...]

Podasz numer to zadzwonię - nie martw się, umiem.

Data: 2011-09-20 19:32:06
Autor: John Kołalsky
[...]

Chciałeś dzwonić to co tu jeszcze robisz ?

Data: 2011-09-20 14:11:58
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5aitf$r1h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Aż podasz mi numer - masz coś do ukrycia?
Wstydzisz się swego zachowania?

Data: 2011-09-20 22:48:32
Autor: John Kołalsky
[...]

Wstydzę się, że z Tobą gadam

Data: 2011-09-20 17:00:29
Autor: Pszemol
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5audo$4e6$1mx1.internetia.pl...
Wstydzę się, że z Tobą gadam

Jednak nie umiesz się powstrzymać...
Zastanawiałeś się już nad tym? :-)

Data: 2011-09-22 18:05:08
Autor: John Kołalsky
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Wstydzę się, że z Tobą gadam

Jednak nie umiesz się powstrzymać...

Nie wmawiaj mi swoich problemów

Zastanawiałeś się już nad tym? :-)

A Ty się zastanawiałeś ?

Data: 2011-09-22 16:40:00
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5fmi9$ike$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Wstydzę się, że z Tobą gadam

Jednak nie umiesz się powstrzymać...

Nie wmawiaj mi swoich problemów

Ja nie wstydzę się że piszę i nadal piszę...
To Twój problem, nie mój.
A fakt że odpisałeś na ten post dowodzi że jednak
nie potrafisz się powstrzymać...

Ciekawe czy i na ten post odpiszesz...

Zastanawiałeś się już nad tym? :-)

A Ty się zastanawiałeś ?

Nad czym?

Data: 2011-09-23 17:14:31
Autor: John Kołalsky
[...]

Znaczy twierdzisz, że odpowiadam na te wszystkie twoje pierdołkowate wywody, które publikujesz ?

Nad tym, że nie umiesz powstrzymać się.

Data: 2011-09-23 10:30:36
Autor: Pszemol
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j5i7vb$ec9$1mx1.internetia.pl...

[...]

:-)) Nie pomyliłem się - nie umiałeś się powstrzymać od odpowiedzi :-)

Zastanawiałeś się już czemu robisz coś, czego się wstydzisz?

Data: 2011-09-23 17:54:15
Autor: John Kołalsky
[...]

Ty nie umiałeś.

Zastanawiałeś się już czemu robisz coś, czego się wstydzisz?

Nie. A chcesz się ze mną pozastanawiać ?

Data: 2011-09-23 11:29:38
Autor: Pszemol
[...]

Nie próbowałem nawet. Czemu miałbym się powstrzymywac?
Ja się tego co robię nie wstydzę, nie widzę powodu się powstrzymywać.
Ty natomiast podobno wstydzisz się że ze mną gadasz, więc?

Zastanawiałeś się już czemu robisz coś, czego się wstydzisz?

Nie. A chcesz się ze mną pozastanawiać ?

Jasne... dawaj...

Data: 2011-09-16 22:03:51
Autor: Przembo
*John Doe* w wiadomości news:j4vkbr$fpj$1usenet.news.interia.pl napisał(a):
[...]

Masz bardzo drogą ofertę... albo masę czasu.

W innych sytuacjach typu pizza, naprawiacz klozetów jak widzę numer play, szukam dalej. Chyba że to jakiś super fachowiec, a ci pozostali są gorsi, to wtedy przełykam gorzką pigułkę.

Jakbym miał za każdym razem w necie sprawdzać w jakiej sieci jest dany numer to bym większości spraw nie załatwił i pewnie bym miał problem z doładowaniem Play Fresh 5zł rocznie. Na razie głowny telefon ma w sieci "zero range" i też pewnie sporo schodzi na play... ale Twoje podejście jest rewelacyjne inaczej.

Pozdr

Data: 2011-09-16 22:19:50
Autor: Bydlę
On 2011-09-16 20:03:51 +0000, "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> said:

[...]

Raczej interesy z... ciekawymi ludźmi.
Wszak normalni nie oddzwaniają, bo dzwoni ten, kto ma sprawę.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 22:18:03
Autor: Bydlę

On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <john.doe@unknown.com> said:

[...]

No, jeśłi to interesy, to kosztniecałych 30 groszy zaminutę przy interesie wartym... 12 zł? 50? 200? 800?
Wiem, że z groszy biorą się kokosy, ale struktura rozmów musiałaby być taka, że rozmawiasz ze 125 osobami przez 4 minuty z każdą, by zarobić 500 zł? Wiesz jaka to stawka godzinowa? ;-)

 szukam informacji,

Ciągle biznes, czy hobby - np. szukam informacjo do której mają hangar na lotnisku otwarty by swoją maszynę tam wstawić, czy o której otwierają basen?

 a niby po co miałbym dzwonić do kompletnie obcych osób i skąd brać ich numery?

Bo w pozostałych przypadkach (znasz osoby albo masz do nich interes) 30 groszy ekstra za minutę załatwiania sprawy to niewiele, zwłaszcza, że większość rozmów mężczyzna powinien załatwić w 1-3 minuty.
:-)

Co za pomysł w ogóle.

Też mnie mnie to dręczy, dlaczego miałbyś dzwonić bez sensu do obcych i ględzić im 4 minuty.
Stąd moje pytania  -  bo biznes i znajomych rozumiem.

Skoro gdzieś dzwonię to chyba jasne, że w jakiejś sprawie.

Czyli cię po prostu nie stać na korzystanie z sieci, która nalicza ci ekstremalnie wysokie opłaty.

Może jakiś voip?
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 13:07:04
Autor: Dominik & Co
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
W dniu 16-09-2011 10:19, John Doe rzecze:

29gr normalsi, czyli ględząc powiedzmy 4 minuty zabulę ~1,16zł, a taki
gad w play kosztowałby ponad 3zł, więc nie mów mi że to są grosze, proszę.

No toż dokładnie tak pisałem- oszczędziłeś 2 złote.
Parkujesz też na trawniku, żeby na opłacie za parking
przed urzędem/szpitalem zaoszczędzić?

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-16 13:47:00
Autor: John Doe

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:j4vakp$65e$2news.onet.pl...
[...]

I to ma być mało? 2 złote z jednej rozmowy, zakładając jedną dziennie, to przez miesiąc 60zł które miałbym spuścić w kiblu zwanym play?
Przykład z parkowaniem jakiś nietrafiony, ale jeśli godzina pod szpitalem kosztuje 6zł, a 20 metrów dalej na placu 3zł, to chyba jasne co wybieram.

Data: 2011-09-16 14:53:33
Autor: Dominik & Co
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
W dniu 16-09-2011 13:47, John Doe rzecze:

I to ma być mało? 2 złote z jednej rozmowy, zakładając jedną dziennie,

Jak dla kogo zapewne. Ale załóżmy, że sporo.

[...]

No ale co, wybierasz, że zamiast do szpitala z drogim parkingiem
(gość w Play) pojedziesz do supermarketu z tanim (gość w sieci),
czy jak?

Ja jak mam interes to dzwonię, jak nie, to nie
- nie uzależniam dzwonienia od tego, gdzie ma numer.
Ale ja to truskawki cukrem...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-16 15:56:05
Autor: John Doe
napisał w wiadomości news:j4vgsd$se7$2news.onet.pl...
[...]

Zapchała mi się rura o nietypowym kształcie, będę musiał pół godziny
tłumaczyć przez telefon fachowcowi o co mi chodzi, dzwonię do takiego w
mojej sieci. Kasia i Basia są na imprezie. Basia ma play, dzwonię do
Kasi w mojej sieci i proszę by coś przekazała koleżance.

Ale ja to truskawki pieprzem...

Data: 2011-09-16 19:52:43
Autor: lukz
W dniu 2011-09-16 15:56, John Doe pisze:

[...]

Mam numer w play, a zaczyna sie on od 501.. :) Powiedz mi teraz prosze jak na szybkości selekcjonujesz fachowcow po telefonach? Sprawdzasz kazdy numer w internecie przed wykonaniem polaczenia? ;)

pozdrawiam

Data: 2011-09-16 19:22:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 19:52:43 +0200, lukz napisał(a):

Mam numer w play, a zaczyna sie on od 501.. :) Powiedz mi teraz prosze jak na szybkości selekcjonujesz fachowcow po telefonach? Sprawdzasz kazdy numer w internecie przed wykonaniem polaczenia? ;)

Zasuwa do domu i włącza komputer - w końcu pakiety internetowe drogie są i
nie będzie przepłacał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-09-16 20:47:36
Autor: John Doe

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:42uyyg1zc00c$.dlglepper.institute.com...
[...]

*555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie mam "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791, 792, 793, 794, itp ścierwo

Data: 2011-09-16 14:56:58
Autor: Pszemol
"John Doe" <john.doe@unknown.com> wrote in message news:j505ki$b8a$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A zdajesz sobie sprawę z tego, że tym filtrem filtrujesz być może
ludzi, którzy z Playa przenieśli numer do innych sieci?

Data: 2011-09-16 20:19:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 20:47:36 +0200, John Doe napisał(a):

*555 w orange, ale dałbym się nabrać na 501 a potem wkurzył, domyślnie mam "filtr" na 530, 531, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 790, 791, 792, 793, 794, itp ścierwo

Powinieneś po pierwsze założyć filtr na własną sieć, bo to największe
ścierwo:
http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2010/08/Tabela_Mobile-Internet.jpg
http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2011/03/16/sieci-w3-sztucznie-zawyzaja-ceny-polaczen-do-play/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-09-16 21:53:34
Autor: lukz
W dniu 2011-09-16 20:47, John Doe pisze:

[...]

Hmm, no to jest dobre :) No to drugie pytanie. Co z osoba ktora przejdzie np. z takim numerem 791 xxx xxx do orange? Zdejmujesz ja z black listy? ;))

Data: 2011-09-16 20:57:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 21:53:34 +0200, lukz napisał(a):

Hmm, no to jest dobre :) No to drugie pytanie. Co z osoba ktora przejdzie np. z takim numerem 791 xxx xxx do orange? Zdejmujesz ja z black listy? ;))

ciekawe pytanie co z tymi setkami tysięcy które się przeniosły do Play z
numerami wszystkich pozostałych sieci, czasem nawet kilka razy.

Data: 2011-09-17 22:37:34
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie dziwi, że operatorzy doją klientów jak chcą

Data: 2011-09-18 08:17:59
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 03:21:20 +0000, ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> said:

[...]

Nie, on sam też nie wie.
A to jest dokładnie taki sam mechanizm jak z produktami firmy Apple czy samochdami przerobionymi na gaz.
zawsze znajdzie się delikwent z uporem maniaka atakujący istniejące rzeczy, nienawidzący ludzi mających takie rzeczy i nie mogący znieść, że cały świat nie chce podnieść sztandarów i iść z nim z pochodniami w ataku na siedziby firm...

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 13:05:50
Autor: John Kołalsky
[...]

Czego niby nie wiem ? Że rozmowa z komórki do play kosztować może więcej ? Że na stacjonarnym prawie każda rozmowa komórkowa droższa jest niż stacjonarna ?

A to jest dokładnie taki sam mechanizm jak z produktami firmy Apple czy samochdami przerobionymi na gaz.

Ale, że co ?

[...]

O co Ci chodzi ? Chcesz płacić za rozmowy więcej to możesz płacić. Nikt Ci nie zabrania.

Data: 2011-09-18 14:14:06
Autor: ALEX
W dniu N 18 09 2011 13:05, John Kołalsky pisze:

[...]

Ze twój operator doi cię z kasy aż miło.

Data: 2011-09-18 19:57:56
Autor: Przembo
*John Kołalsky* w wiadomości news:j558g2$mnd$1mx1.internetia.pl napisał(a):
[...]

Ty miałeś do szkoły pod górkę? Ile razy jeszcze mają pojawić się materiały pokazujące że 3 zadomowieni od lat operatorzy wykorzystują 4 gracza by zbić na nim kasę? W3 bardzo jest na rękę P4, a jak widać wmówili mniej inteligentnym jednostkom że muszą płacić tyyyyle kasy za rozmowy do Play i te jednostki to łyknęły jak młode pelikany.

Ale wolno Ci być odpowrnym na wiedzę, tylko nie płacz zrozumiuesz jak roluje Cie op z W3 :-)

Pozdr

Data: 2011-09-18 20:44:21
Autor: John Kołalsky
[...]

Do specjalnej chodziłem

Data: 2011-09-18 21:23:44
Autor: J.F.
Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:57:56 +0200, Przembo napisał(a):
[...]

Ja tam watpie aby ten czwarty byl im na reke, szczegolnie na tych zasadach.

Kiedys te wysokie ceny byly dosc uzasadnione. Ale od tego czasu MTR spadl,
a ceny dla klienta nie.

Co powiedzmy sobie klienta moze malo obchodzic. Jego nie interesuja wojny i
podzial lupow miedzy operatorami.

J.

Data: 2011-09-18 21:36:42
Autor: Przembo
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
*J.F.* w wiadomości news:5jvfl8yzit8f.k76svp3508rb.dlg40tude.net
napisał(a):
[...]

No faktycznie z tym określeniem przegiąłem, chodziło mi o mechanizm, na rękę im jest to że mają na kogo zrzucić winę za zawyżone stawki, swoją drogą dziwne że 3 niezależne firmy nie zuważyły że mogłyby całkowicie dla siebie "bezboleśnie" zmniejszyć stawki by ulżyć tym swoim wiernym i oddanym klientom :-)

Kiedys te wysokie ceny byly dosc uzasadnione. Ale od tego czasu MTR spadl,
a ceny dla klienta nie.

Ale wewnętrzna polityka każdego opa z W3 to też wina Play, bo to wszak fioletowy potwór każe im kompensować straty wynikające z odpływu abonentów w ten sposób :-)

Co powiedzmy sobie klienta moze malo obchodzic. Jego nie interesuja
wojny i podzial lupow miedzy operatorami.

Dokładnie.

Pozdr

Data: 2011-09-19 16:13:14
Autor: ALEX
W dniu N 18 09 2011 19:04, John Kołalsky pisze:

[...]

A jakaś garść szczegółów? Bo chyba przeoczyłem.

Data: 2011-09-19 16:59:13
Autor: John Kołalsky
[...]

No ile płacisz za rozmowę z Seszelami ?

Data: 2011-09-18 15:41:08
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 13:05:50 +0200, John Kołalsky <john@kowal.invalid> said:

[...]

Że W3 doi swoich klientów?
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 19:06:10
Autor: John Kołalsky
[...]

Play też doi i co z tego ?

Data: 2011-09-19 18:47:54
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 19:06:10 +0200, John Kołalsky <john@kowal.invalid> said:

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com>

Że W3 doi swoich klientów?
:-)))

Play też doi i co z tego ?

Nie - pobiera opłaty za świadczone usługi.
W3 wykorzyatje okazję, by wiernych swych klientów wydoić pod normę.

Staramy ci się to przekazać, nawet obrazki były, ale przypominasz budyń, więc misja chyba padnie.

--
Bydlę

Data: 2011-09-19 19:21:13
Autor: ALEX
Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
W dniu Pn 19 09 2011 18:47, Bydlę pisze:

Że W3 doi swoich klientów?
:-)))

[...]

Dlaczego budyń?

Data: 2011-09-20 17:06:31
Autor: Bydlę
On 2011-09-19 19:21:13 +0200, ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> said:

[...]

Termin wojskowy.
Skrzyżowanie kur... i osła.
Odporny na wiedzę i nie do zaje...

--
Bydlę

Data: 2011-09-20 17:17:30
Autor: ALEX
W dniu Wt 20 09 2011 17:06, Bydlę pisze:

[...]

Pokręcone, ale słitaśne :-)

Data: 2011-09-20 17:17:44
Autor: John Kołalsky
[...]

Czytam te twoje pierdoły i czytam i zastanawiam się czy Ty czasem nie jesteś półgłówkiem. A dotąd myślałem, że tylko go strugasz półgłówka.

Data: 2011-09-19 19:31:29
Autor: John Kołalsky
[...]

Czyli doi ile może.

W3 wykorzyatje okazję, by wiernych swych klientów wydoić pod normę.

No ja wiem, że Play nie może tak doić.

Staramy ci się to przekazać, nawet obrazki były, ale przypominasz budyń, więc misja chyba padnie.

Takie przedszkole

Data: 2011-09-18 13:01:43
Autor: John Kołalsky
[...]

Każdego operatora choć chwilowo w3 bardziej doi niż play

Data: 2011-09-18 14:14:51
Autor: ALEX
W dniu N 18 09 2011 13:01, John Kołalsky pisze:

[...]

Play doi? Niby jak?

Data: 2011-09-18 19:04:58
Autor: John Kołalsky
[...]

Normalnie, ile się da.

Data: 2011-09-17 22:34:38
Autor: John Kołalsky
[...]

ZAWSZE należy poszukać najlepszej oferty co może sprowadzać się nawet to parkowania na trawniku. Na pewno nie jest rozsądne przyjmowanie każdej oferty, jaką ktoś sobie wymyśli.

Data: 2011-09-17 09:41:34
Autor: John Kołalsky
[...]

Zależy od udziału nieznajomych w całym twoim dzwonieniu. Poza tym Ty nie wiesz w jakich sieciach wszyscy twoi znajomi mają komórki, więc nie chodzi tylko o nieznajomych. Co z tego, że na jednej rozmowie jest niewiele jak może niemal z wszystkimi wykonywanymi rozmowami tak jest. Ja generalnie pisałem już dawno, że z góry powinni podawać taryfikowanie rozmowy. Inaczej tego nie da się dobrze rozwiązać. Co z tego, że klient ma rozróżnienie w cenniku jak nie ma prostej możliwości sprawdzenia sieci. Te serwisy do sprawdzania też tego nie gwarantują, bo np pewne połączenia nie są rozróżniane. Poza tym one podają zmiany z opóźnienieniem. Do tego dochodzą różne koszty o różnych porach.

Data: 2011-09-16 22:56:44
Autor: Irek N.
[...]

No nie możemy być wszyscy w Play przecież :)

Irek.N.

Data: 2011-09-16 22:05:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:56:44 +0200, Irek N. napisał(a):

No nie możemy być wszyscy w Play przecież :)

Nie ma takiej potrzeby, jeszcze trochę i ktoś z W3 będzie musiał zacząć
mądrzeć. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2011-09-17 22:45:22
Autor: John Kołalsky
[...]

Kolejne dwa lata by skończyły się zawarte umowy promocyjne ?

Data: 2011-09-17 22:10:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Sep 2011 22:45:22 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Kolejne dwa lata by skończyły się zawarte umowy promocyjne ?

Umowy promocyjne kończą się każdego dnia.

Data: 2011-09-17 13:53:26
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-16 22:56, Irek N. pisze:
No nie możemy być wszyscy w Play przecież :)

Bo wtedy nie miałby kto im kasy nabijać z połączeń z innych sieci;) Play nie byłby już taki "słitaśny" ;)

Data: 2011-09-16 23:01:09
Autor: Marek Dyjor

?
[...]

nie tyle mądry co dziadujący :)

Data: 2011-09-17 09:26:35
Autor: John Kołalsky
[...]

Takie różne serwisy internetowe są, ale by to było praktyczne musiałbyś to mieć w swoim telefonie sprawdzane i zapisywane. Myślałem o napisaniu takiego programu na WM

Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?