Czy jest jaki¶ sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Data: 2011-09-17 09:26:35
Autor: John Kołalsky
Czy jest jaki¶ sposób, by rozpoznać operatora numeru?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

Czy jest sposób na rozpoznanie operatora numeru, na który chcę zadzwonić?
Wiadomo, że chodzi o rozpoznawanie PLAY.

Takie różne serwisy internetowe s±, ale by to było praktyczne musiałby¶ to mieć w swoim telefonie sprawdzane i zapisywane. My¶lałem o napisaniu takiego programu na WM

Czy jest jaki¶ sposób, by rozpoznać operatora numeru?