Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?

Data: 2011-04-06 22:21:50
Autor: RobertS
Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?

Czytalem troche o planach inwestycyjnych np Axa, jednak z tego co mi
wiadomo, taki plan nie gwarantuje zysku, a nawet trzeba sie liczyc z
mozliwoscia utraty czesci wplaconego kapitalu. Wliczajac w to wszelkie
oplaty maniupalcyjne, to chyba nie jest dobra alternatywa dla lokaty.

jeżeli potrafisz aktywnie zarządzać kapitałem to możesz minimalizować ew. straty

RobertS

Data: 2011-04-06 13:53:06
Autor: Stiwi
On Apr 7, 4:21 am, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

jeżeli potrafisz aktywnie zarządzać kapitałem to możesz minimalizować
ew. straty

Powiedzmy, ze nie mam za bardzo czasu na takie zarzadzanie czy
zglebianie tajnikow inwestycyjnych. Interesuje mnie produkt, ktory
daje gwarantowany zysk przy stalych comiesiecznych wplatach. Jesli
lokata jest najlepszym tego typu produktem, to przy niej pozostane.

Data: 2011-04-06 23:07:11
Autor: Adam S.

Użytkownik "Stiwi" <stiwipl@hotmail.com> napisał w wiadomości news:b2c3ff56-5445-4325-91fd-e9123225d059d2g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Przy tym horyzoncie czasowym  zastanowiłbym się nad  lokowaniem środków w funduszach obligacyjnch / po zapowiedziach obniżek stóp procentowych/ Niestety teraz akurat stopy są podnoszone no i nawet w przypadku obligacyjnych również istnieje ryzyko ze fundusz utopi w jakichś dziwnych papierach.

pozdr
as

Data: 2011-04-06 21:18:24
Autor: Rafał Grzelak
Adam S. wrote:

[...]

Albo samemu cos nabyc na rynku Catalyst?
Fakt faktem, ze calkiem bezobslugowe to sa chyba tylko lokaty.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-07 09:47:05
Autor: Jarek Andrzejewski
Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?
On Wed, 6 Apr 2011 13:53:06 -0700 (PDT), Stiwi <stiwipl@hotmail.com>
wrote:

[...]

Co to jest zysk? Parę złotówek/dolarów/euro dopisanych do rachunku czy
też może takie lokowanie, żeby za 10 lat za te 360 tys. (+procent
składany) móc kupić nie mniej niż dziś?

Ja bym kupił na Twoim miejscu ze 2 uncje srebra/miesiąc + uncję złota
co pół roku. Albo więcej...

No, chyba, że wierzysz, że działania Tuska/Rostowskiego, Bernankego
czy Greków czy Irlandczyków spowodują, że za złotówkę, dolara czy euro
będziesz mógł kupić coraz więcej...

Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?