Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?

Data: 2010-01-25 12:44:43
Autor: Agent
Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?

Użytkownik "Paweł Małachowski" <pawelwywal@c-system.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjjv0n$d04$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzi¶ rano z temp ok. -22C samochód na luzie delikatnie jechał do przodu po wci¶nięciu sprzęgła zatrzymał się. Po przejechaniu jaki¶ 300m (normalnie na biegu oczywi¶cie) objaw ustał. Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał? Czy mam zalany jaki¶ syf? Bo był wymienny przez mechesa jaki¶ 6 miesięcy temu. Pacjent to ford modeno MK3, skrzynia manual.

MOże być. Niektóre marki jak Honda leje olej 10W40 do skrzyń a niektórzy 80W90. W bagazniku mam 10W40 i jak ostatnio zagl±dałem to był bardzo gęsty.

Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?