Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?

Data: 2010-01-25 19:15:10
Autor: Leszek Kowalski
Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?

Użytkownik "Paweł Małachowski" <pawelwywal@c-system.com.pl> napisał w wiadomości news:hjjv0n$d04$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dziś rano z temp ok. -22C samochód na luzie delikatnie jechał do przodu po wciśnięciu sprzęgła zatrzymał się. Po przejechaniu jakiś 300m (normalnie na biegu oczywiście) objaw ustał. Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał? Czy mam zalany jakiś syf? Bo był wymienny przez mechesa jakiś 6 miesięcy temu. Pacjent to ford modeno MK3, skrzynia manual.

To chyba normalny objaw. W końcu dowiedziałęś się że auto ma 6 biegów do przodu i jeden do tyłu :-)
U siebie w Fieście Mk3 mam to samo. Odpalam, puszczam sprzęgło i auto delikatnie (o kilkanaście cm) rusza do przodu, przy tym obroty troche spadają. Po przejchaniu kilkuset metrów jest już w porządku :-)

Leszek Kowalski

Data: 2010-01-26 01:20:25
Autor: Virus_7
Leszek Kowalski pisze:
To chyba normalny objaw. W końcu dowiedziałęś się że auto ma 6 biegów do przodu i jeden do tyłu :-)

Przypomina trochę automatyczną skrzynię biegów... :)

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf_7@b2.cy/

Czy jest możliwe aby olej tak zgęstniał?