Czy jest na sali p0li?

Data: 2013-08-18 12:27:18
Autor: Marek Dyjor
Czy jest na sali p0li?
Deflegmator wrote:
Kiedyś gadaliśmy o salonkach, wiem że jesteś właścicielem takiego
auta. Spodziewam się zatem, że możesz się orientować w środowisku
posiadaczy podobnych cudeniek i może coś wiesz o tym egzemplarzu?

http://otomoto.pl/dodge-ram-salonka-econoline-van-C30176301.html

Lokalizacja wskazuje na to, że auto służyło/miało służyć do
celów quasi-przemytniczych ;), lakier i wnętrze również nie tchną
świeżością, ale generalnie fura słodka jest. I niedroga. Moja
żona również zapałała dziwną namiętnością do takich
autobusików, więc tym bardziej rozważam zakup tego, lub podobnego
auta.
Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
wrażeniami.

23 lata i 90 000 przebiegu  :)  bez jaj proszę...

Data: 2013-08-18 10:34:05
Autor: Deflegmator
Czy jest na sali p0li?
Marek Dyjor wrote:

Deflegmator wrote:
> [...]
> Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
> wrażeniami.

23 lata i 90 000 przebiegu  :)  bez jaj proszę...

Spodziewam się, że ktoś to liczy od remontu silnika np. No bo chyba
na tyle bezczelny by nie był... Gorzej z tym garażowaniem i
serwisowaniem. :)

No i wielofunkcyjna kierownica - faktycznie, skręca i trąbi, więc
przynajmniej dwie funkcje ma... Czy to już "wiele"? :)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-18 10:54:46
Autor: tᴏ
Czy jest na sali p0li?
Deflegmator wrote:

No i wielofunkcyjna kierownica - faktycznie, skręca i trąbi, więc
przynajmniej dwie funkcje ma... Czy to już "wiele"? :)

Jeszcze zawracać można przy jej użyciu i parkować, nie tylko skręcać. Można się też o nią oprzeć podczas seksu oralnego ze studentką turystyki i rekreacji.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-08-18 11:16:33
Autor: Deflegmator
Czy jest na sali p0li?
tᴏ wrote:

 Można się też o nią oprzeć podczas seksu oralnego ze
studentką turystyki i rekreacji.

Tylko trzeba bezpiecznik od klaksonu wyciągnąć wcześniej. I cały
romantyzm szlag trafia.

--
Deflegmator

Data: 2013-08-18 12:54:39
Autor: p0li
Czy jest na sali p0li?
T->Dnia 2013-08-18 12:27:18 niejaki Marek Dyjor napisa:
Deflegmator wrote:
Kiedy gadalimy o salonkach, wiem e jeste wacicielem takiego
auta. Spodziewam si zatem, e moesz si orientowa w rodowisku
posiadaczy podobnych cudeniek i moe co wiesz o tym egzemplarzu?

http://otomoto.pl/dodge-ram-salonka-econoline-van-C30176301.html

Lokalizacja wskazuje na to, e auto suyo/miao suy do
celw quasi-przemytniczych ;), lakier i wntrze rwnie nie tchn
wieoci, ale generalnie fura sodka jest. I niedroga. Moja
ona rwnie zapaaa dziwn namitnoci do takich
autobusikw, wic tym bardziej rozwaam zakup tego, lub podobnego
auta.
Jeli yjesz i czytasz jeszcze t grup, to podziel si
wraeniami.

23 lata i 90 000 przebiegu  :)  bez jaj prosz...

bo to w milach jest :)

oczywicie e przebieg jest umowny - ale te samochody spokojnie 2mln km
wytrzymuj

jaki czas temu chodzi na allegro "rodzynek" ze szwecji z przebiegiem 69
tys - po sprawdzeniu w szweckich bazach okazao si e ostatnio na
przegldzie to on mia 680 tys :)

z 3 strony - w wersji salonka tonie jest gwne auto do jazdy na codzie -
wic takie przebiegi mog by prawdopodobne
sprzedawca mojego egzemplarza uywa go do targania aglwki w wakacje (do
francjji) a potem go wyrejestrowywa i reszte roku spdza stojc w hali u mnie te jest jako trzecie auto (w sumie to ju drugie) - w cigu roku
robi ok 8 tys km z czego przyjazd do polski na 2-3 tygodnie to 5 tys :)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2013-08-18 13:20:33
Autor: Tomasz Pyra
Czy jest na sali p0li?
Dnia Sun, 18 Aug 2013 12:27:18 +0200, Marek Dyjor napisa(a):

23 lata i 90 000 przebiegu  :)  bez jaj prosz...

ojtam 90000, 900000 czy 9000000... kto by te zera zliczy? :)

Czy jest na sali p0li?