Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Data: 2009-05-28 14:20:56
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Witam,
szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na windows xp 64 ?.

Dzieki.

Data: 2009-05-28 07:02:26
Autor: micoud81
On 28 Maj, 14:20, "|3eR|<0" <.@.> wrote:
[...]

warto tylko wtedy, gdy masz zainstalowane w komputerze więcej niż 3GB
ramu.

Data: 2009-05-28 13:22:18
Autor: jureq
Dnia Thu, 28 May 2009 14:20:56 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz. Do tej porty
pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na windows xp
64 ?.

Zależy od ilości RAM. Granica to 3 - 4 GB

Data: 2009-05-28 15:18:52
Autor: Goomich
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
"|3eR|<0" <.@.> naskrobał/a w news:gvlvj4$cmg$1inews.gazeta.pl:

Czy warto przesiadac sie na windows xp 64?

Nie.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-05-28 16:29:03
Autor: |3eR

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C199BC9DC499goomichskrzynkapl127.0.0.1...
"|3eR|<0" <.@.> naskrobał/a w news:gvlvj4$cmg$1inews.gazeta.pl:

Czy warto przesiadac sie na windows xp 64?

Nie.
Mozesz to rozwinac ?.

Data: 2009-05-28 15:43:54
Autor: Heraklit
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Był 28 maj (czwartek), gdy o godzinie 14:20 *|3eR|<0* w pocie czoła
naskrobał(a):

Witam,
szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na windows xp 64 ?.
nie, lepiej na Vistę.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-05-28 15:43:29

Data: 2009-05-28 15:56:07
Autor: Goomich
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> naskrobał/a w

Albo od razu siódemkę.

Data: 2009-05-28 16:27:56
Autor: |3eR

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C19A21A82448goomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

windows 7, tak ale nie beda.

Data: 2009-05-28 16:28:44
Autor: |3eR

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:18b2cutmil6lz.1mpdlwa4c6ivd$.dlg40tude.net...
[...]

Visty wole unikac, jak juz to 7 ale pelnej 7 jeszcze nie.

Data: 2009-05-28 20:57:10
Autor: qwerty
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvm72o$f2s$1@inews.gazeta.pl...
Visty wole unikac, jak juz to 7 ale pelnej 7 jeszcze nie.

Kolejny, który nasłyszał się opowieści...

Data: 2009-05-28 21:04:26
Autor: marfi
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvmmq5$fte$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvm72o$f2s$1@inews.gazeta.pl...
Visty wole unikac, jak juz to 7 ale pelnej 7 jeszcze nie.

Kolejny, który nasłyszał się opowieści...

  Rok temu miałby sporo racji - teraz Windows7 to IMO mocno przereklamowana Vista po liftingu :)

--
marfi

Data: 2009-05-29 01:03:32
Autor: G Nowak
[...]

Tzn rok temu Vista byla gorsza czy 7mka lepsza? Xp przed Sp2 nie dalo sie uzywac a jakos wszyscy je chwalili.

Data: 2009-05-29 08:54:31
Autor: marfi
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvn8og$9sl$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Rok temu (od lutego 2008) miałem ten sam komputer co teraz ale wtedy miałem problemy ze stabilnością (głównie spowodowane przez sterowniki nie MS), szybkością ,wstrzymywaniem systemu i.t.p. Po SP1 i kolejnych poprawkach oraz zmianach w  sterownikach nie bardzo mam się do czego przyczepić a nowe poprawki regularnie się pokazują.

--
marfi

Data: 2009-05-29 10:13:24
Autor: |3eR

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvo1gt$nb6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sterowniki, to ok 80% problemów jakie ma się z windowsem.

-- marfi

Data: 2009-05-29 10:28:41
Autor: marfi
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvo5eu$7io$1inews.gazeta.pl...
Sterowniki, to ok 80% problemów jakie ma się z windowsem.

  Owszem, własnie w tym punkcie Windows7 będzie miało lepszy start bo MS nic albo niewiele zmienił w modelu sterowników - zainstalowałem w W7 3 sterowniki z Visty i działają bez problemu (ATI/Technisat/Technotrend).

--
marfi

Data: 2009-05-29 09:56:17
Autor: Fantom
[...]

A tam wszyscy. Ja ciagnalem na 2000 prawie wszedzie przez dlugie lata - i w neiktorych meijschach mam do dzisiaj

Fantom

Data: 2009-05-29 10:19:02
Autor: marfi
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:gvo4iv$jme$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  Ja nawet dzisiaj uzywam W2k Server :)

--
marfi

Data: 2009-05-29 10:12:23
Autor: |3eR

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvmneb$dgu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak naprawdę, chciałęm kupić MAC-a a konkretnie MAC PRO z OSX to najlepszy system nie wspominając już o komputerze. Niestety gotówki takiej w tej chwili nie mam dlatego na " odczekanie " zainwestuje w nowego PC windows xp vista czy 7 to dla mnie zło koniecznie, coś trzeba wybrać.

-- marfi

Data: 2009-05-29 09:35:58
Autor: G Nowak
[...]

Sory ale chwalenie wyanazkow spod magicznego znaku jabluszka to raczej nie na ta grupe.

Data: 2009-05-29 03:23:46
Autor: Szymon von Ulezalka
On May 29, 9:35 am, "G Nowak" <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:

Sory ale chwalenie wyanazkow spod magicznego znaku jabluszka to raczej nie
na ta grupe.

a dlaczego nie? toc od kilku lat komputery apple to zwykle pecety.

Data: 2009-05-29 10:26:04
Autor: jureq
Dnia Fri, 29 May 2009 03:23:46 -0700, Szymon von Ulezalka napisał(a):

a dlaczego nie? toc od kilku lat komputery apple to zwykle pecety.

"Zwykły pecet" bez BIOS-a?

Data: 2009-05-29 15:04:45
Autor: |3eR

Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisał w wiadomości news:fc5c4418-7fbb-41a7-b996-ed893fddb4dbo30g2000vbc.googlegroups.com...

Sory ale chwalenie wyanazkow spod magicznego znaku jabluszka to raczej nie
na ta grupe.

a dlaczego nie? toc od kilku lat komputery apple to zwykle pecety.

Nie sa takie zwykle, sproboj na PC zainstalowac orginalnego OSX nie mowie o OSX86.
Tak jak mowilem apple wrzuca kilka kart graficznych i sprzetu i starannie pod to pisze sterowniki, dlatego to chodzi stabilniej.

Data: 2009-06-01 03:52:56
Autor: Szymon von Ulezalka
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Nie sa takie zwykle, sproboj na PC zainstalowac orginalnego OSX nie mowie o
OSX86.

znaczy sie- instalowanie 'oryginalnego' osx ktory, (popraw mnie jesli
sie myle) byl zrobiony na ppc nie pojdzie na zwyklych pc? toc to nie
nowosc, osmiele sie stwierdzic ze proba zainstalowania takiego np
debiana w wersji na ppc na zwyklym pececie tez sie skonczy porazka...
wiec toto chyba nie jest niespodzianka.

Tak jak mowilem apple wrzuca kilka kart graficznych i sprzetu i starannie
pod to pisze sterowniki, dlatego to chodzi stabilniej.

hm... myslalem ze to raczej producenci pisza sterowniki, posilkujac
sie informacjami o docelowym os'ie otrzymanymi od jego producenta
(kwestii linuksowej nie opisuje)
tak czy siak - nie zmienia to faktu, ze na pecetach zlozonych ze
zwyklych czesci mozna odpalic OSX - inna sprawa, ze moze nie do
wszystkiego sa sterowniki, oraz to ze nawet jesli sa, to toto wymaga
nieco wiekszego zachodu niz odpalenie windowsa/linuksa na pc.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-06-01 13:22:00
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:73436db7-b04f-45c6-8cb0-14a13c7186f3z19g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Tak, bo PPC to cos innego niz obecne Mac-i. Obecne maci pracuja na procesorach intela a poprzednie PPC na procesorach IBM. To wlasnie dzieki temu ze apple przeszlo na inna architekture i intelowskie procesory w 2006 roku jest dopiero mozliwosc zainstalowania osx na pc, tylko ze ten osx nazywa sie osx86. Ale to nie zmienia faktu ze nawet dzieki temu nie zainstalujesz oryginalnego OSX na zadnym PC. Trzeba miec specjalna instalacje tkz OSX86, ktora w sumie jest legalna i trzeba sie naprawde natrudzic i nakombinowac zeby to cos poszlo na zwyklynm PC. Chociazby dlatego, ze oryginalny OSX  nie bedzie mial sterownikow do zadnego podzespolu no chyba ze masz macintosha ;P.

[...]

Wiekszego zachodu to za malo powiedziane.
Natomiast do mozliwosci odpalenia na kazdym PC osx to nie jest do konca prawda, wszystko zalezy od tego jaka wersja. Wersji OSX 10.5.x nie odpalisz na kazdym PC, chociazby ze wzgledu na brak instrukcji SSE3 w starszych kompach. Nie bedziesz mial tez np: w wielu sterow do grafiki, sieciowki, RAID itd.

Generalnie instalacja OSX na PC to paradox. Chcesz sie przesiac na mac-a glownie z powodu tego zeby nie grzebac w systemie, komputerze tylko wygodnie pracowac sobie na swojej aplikacji. Troche jak jazda z automatyczna skrzynia biegow, skupiasz sie na drodze a nie na silniku i jego elementach za kazdym razem jak jedziesz czy ruszasz. A wlasnie proba prawidlowego odpalenia OSX86 na PC malo dlugie godziny spedzone " w garazu przy swoim aucie".
Wersja OSX na PC tak naprawde nie jest do powaznej ciaglej pracy na tym systemie. To jest takie demo przed zakupem komputera Macintosh.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-05-29 10:40:57
Autor: |3eR

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvo6p7$dik$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego nie?.  Nalezy mowic ludzia o rzeczach ktore moga im poprawic jakosc zycia. Takie cekowe "zatajanie" nie jest dobra, mysle ze wiele osob przeszlo by na mac-a gdyby tylk mowilo sie o tym wiecej.

-- g

Data: 2009-05-29 10:48:42
Autor: marfi
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvo72k$eqt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mówisz więcej ale Cię nie stać i kupisz PC?

--
marfi

Data: 2009-05-29 11:04:25
Autor: |3eR

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvo872$2n1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie, narazie mnie nie stać i pozostanie niestety przy PC.

-- marfi

Data: 2009-05-29 11:07:38
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
ps. a konkretnie to chcę kupić core2 duo E8400, asus P5Q, Geforce 9800 GT. Myślę. że styknie ?.

Data: 2009-05-29 11:12:40
Autor: marfi
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvo8kk$mbv$1inews.gazeta.pl...
ps. a konkretnie to chcę kupić core2 duo E8400, asus P5Q, Geforce 9800 GT. Myślę. że styknie ?.

Może :) Ja sobie chwalę Q6600.

--
marfi

Data: 2009-05-29 11:21:22
Autor: |3eR

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvo9k1$4pj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvo8kk$mbv$1inews.gazeta.pl...
ps. a konkretnie to chcę kupić core2 duo E8400, asus P5Q, Geforce 9800 GT. Myślę. że styknie ?.

Może :) Ja sobie chwalę Q6600.
Ta moja kobieta ma q6600 i tezs sobie chwali gdyby tylko nie ten windows ;).

-- marfi

Data: 2009-05-29 13:05:15
Autor: G Nowak
[...]

W maku tez jest c2d, jesli masz pc z c2d brakuje Ci tylko znaku magicznego jablka i systemu.

Data: 2009-05-29 14:36:18
Autor: Artur M. Piwko
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
In the darkest hour on Fri, 29 May 2009 13:05:15 +0100,
G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com> screamed:
[...]

I w przeważającej ilości wypadków EFI (które da się zasymulować).

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 14:35:57 user up 12087 days,  2:30,  1 user, load average: 0.43, 0.04, 0.99 ]

               Meets quality standards:  Compiles without errors.

Data: 2009-05-29 13:34:20
Autor: Artur M. Piwko
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
In the darkest hour on Fri, 29 May 2009 10:40:57 +0200,
Tak naprawdê, chcia³êm kupiÌ MAC-a a konkretnie MAC PRO z OSX to
najlepszy  system nie wspominajÂąc juÂż o komputerze. Niestety gotĂłwki
takiej w tej  chwili nie mam dlatego na " odczekanie " zainwestuje w
nowego PC windows xp  vista czy 7 to dla mnie zÂło koniecznie, coÂś
trzeba wybraĂŚ.

[...]

Należy. Ale ile byś tych peanów na temat OSX nie wygłosił, to nie zmieni
to faktu, Ĺźe im nie poprawi.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 13:33:29 user up 12087 days,  1:28,  1 user, load average: 0.43, 0.04, 0.99 ]

                MIPS:  Meaningless Indicator of Processor Speed.

Data: 2009-06-02 21:43:56
Autor: Kuba Fingas
> [...]

Tak naprawdę, chciałęm kupić MAC-a a konkretnie MAC PRO z OSX to najlepszy system nie wspominając już o komputerze. Niestety gotówki takiej w tej chwili nie mam dlatego na " odczekanie " zainwestuje w nowego PC windows xp vista czy 7 to dla mnie zło koniecznie, coś trzeba wybrać.

Ummm, ile jesteś w stanie wydać ?
Nowego MacBooka Alu na Allegro kupisz już w okolicach 4.000 PLN (import z UK).
Jeśli potrzebujesz większego ekranu podpinasz monitor i możesz pracować na dwóch niezależnych ekranach.
Ja w domu swojego MacBooka Pro 15" podpinam do 19tki i jest ok.

Kuba

Data: 2009-05-28 16:16:39
Autor: Szarlih
> [...]

szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na

teoretycznie plusem jest, że zobaczy więcej niż 3.2 GB ramu, gorzej żeby znaleźć coś co z tego korzysta, bo poczynając od sterowników, a na oprogramowaniu kończąc co druga rzecz nie działa i to nie ma szans się zmienić.

poczekaj lepiej na Win7

--
                 _____
_______________/     \_______________    |GG: 2822174

Data: 2009-05-28 17:06:00
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvlvj4$cmg$1inews.gazeta.pl...
Witam,
szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na windows xp 64 ?.

Nie warto, system który odchodzi pomału do lamusa, może nie wśród użytkowników ale dla microsoftu i producentów sprzętu. Konsekwencje mogą być różna od braku sterowników do braków poprawek. Lepiej poczekać na siódemkę.

Data: 2009-05-28 18:34:37
Autor: |3eR

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvm98n$o1n$1inews.gazeta.pl...

[...]

poczekac na 7 ile jeszcze przyjdzie poczekac, apple zaraz wyda leoparda snow, ktory z zalozenia powali windows 7 a m$ jeszcze chce czekac ?. Swoja droga troche malo mobilizujace jest instalowanie i pozadkowanie systemu na nowym przecie wiedzac ze za pol roku trzeba bedzie wszystko wywalic i instalowac od nowa.

Data: 2009-05-28 18:38:48
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości news:gvmeh7$hed$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale mozesz 7 zainstalowac już dziś, nawet polskie pakiety językowe pojawiły się kilka dni temu, teoretycznie więc może udałoby się przejść bezpolesnie skoro ten wydany ostatni release ma działac do czerwca 2010 a do lutego chyba z pełna funkcjonalnoscią.

Data: 2009-05-28 19:08:31
Autor: |3eR

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvmemm$i3k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale jak to sie bedzie mialo do oficjalnej wersji ?. Bedzie ja mozna nad instalowac na istniejaca bete ?.

Data: 2009-05-29 01:07:02
Autor: G Nowak
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Ale jak to sie bedzie mialo do oficjalnej wersji ?. Bedzie ja mozna nad instalowac na istniejaca bete ?.

Bedzie mozna pod instalowac dobrego cracka.

Data: 2009-05-29 09:30:42
Autor: Mark
Dnia Thu, 28 May 2009 18:34:37 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

poczekac na 7 ile jeszcze przyjdzie poczekac,

Do pazdziernika.

apple zaraz wyda leoparda snow, ktory z zalozenia powali windows 7

Rozwin ta mysl.

--
Mark

Data: 2009-05-29 10:42:46
Autor: |3eR

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:bruqlzibov9v$.dlgsmok.wot...
[...]

Dobrze rozwijam mysl:
- OSX ma jedna wersja a nie kilka jak w przypadki vista i windows 7.
- OSX bedzie mial OPEN CL wsparcie dla samego systemu i niektorych wfunkcji przez GPU, windows podobno tez to ma miec ale kto to wie.
- Dla OSX jest profesjonalne narzedzie do obrobki video ktore bije na glowe produkty adobe typu AE i Premiere pro, mowa o Final Cut Studio 2.
- Sterowniki, mac-a sie po prostu wlacz nie trzeba spedzac godzin na instalowaniu sterownikow do plyty, procka, karty graficznej itd. Do tego sterowniki są dobrze dopracowane bo maja kilka kart graficznych a nie kilka dziesiat tysiecy.
- W OSX dostajesz pakiet ilife 09: iphoto  swietne magazynowanie oraz obrobka zdjec, imovie edycje filmow, idvd nagrywanie i tworzenie plytek dvd z wlasnym menu itd. iweb narzedzie do tworzenia stron.
- OSX brak rejestru, nie ma tam miejsca na nieuniknione jak w przypadku windowsow zapychanie sie rejestru.
- instalacja programow, w wiekrzosci przypadku wystarczy rozpakowac katalog i uruchomic program.
- OSX to przyjemnosc pracy na systemie
- OSX latwosc obslugi, nie trzeba byc informatykiem lub miec znajomego informatyka zeby obsluzyc ten system.
- wiele innych
http://www.engadget.com/2007/10/27/leopard-vs-vista-feature-chart-showdown/

-- Mark

Data: 2009-05-29 14:26:27
Autor: Mark
Dnia Fri, 29 May 2009 10:42:46 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Dobrze rozwijam mysl:
- OSX ma jedna wersja a nie kilka jak w przypadki vista i windows 7.

.... no i? To czysty marketing. Niewiele to ma wspolnego z systemem jako
takim.

- OSX bedzie mial OPEN CL wsparcie dla samego systemu i niektorych wfunkcji przez GPU, windows podobno tez to ma miec ale kto to wie.

....zrealizuje to sterownik grafiki, z tego co widze sa juz sterowniki
wspierajace Open Cl nawet dla P nVidii.

- Dla OSX jest profesjonalne narzedzie do obrobki video ktore bije na glowe produkty adobe typu AE i Premiere pro, mowa o Final Cut Studio 2.

Nie wiem, nie znam sie na profesjonalnej obrobce grafiki realizowanej przez
*programy zewnetrzne*. Ale co to ma wspolnego z systemem jako takim?

- Sterowniki, mac-a sie po prostu wlacz nie trzeba spedzac godzin na instalowaniu sterownikow do plyty, procka, karty graficznej itd.

Rozumiem ze na sile probujesz do czegos sie doczepic, chetnie zobacze
wspomniane przez Ciebie sterowniki do procka - to dla mnie jakas nowosc,
wskazesz mi odpowiedni link?
Jesli zas miales na mysli chipset - to wiekszosc plyt ma opcje ekspresowej
instalacji,  jeden klik i instalujesz wszystkie niezbedne sterowniki. Chyba
dawno nic nie instalowales...

Do tego sterowniki są dobrze dopracowane bo maja kilka kart graficznych a nie kilka dziesiat tysiecy.

ROTFL
WYbacz, ale bardziej kretynski argument trudno wymyslic:) Pomysl sam co
napisales, i co pomysla sobie o Tobie inni.

- W OSX dostajesz pakiet ilife 09: iphoto  swietne magazynowanie oraz obrobka zdjec, imovie edycje filmow, idvd nagrywanie i tworzenie plytek dvd z wlasnym menu itd. iweb narzedzie do tworzenia stron.

....ale co to ma wspolnego z systemem? Mialo byc cos  co powali WIndows 7 na
glowe, a to sa pierdolki ktore mozna sobie zwyczajnie sciagnac z netu lub
kupic dodatkowo wersje komercyjne.

- OSX brak rejestru, nie ma tam miejsca na nieuniknione jak w przypadku windowsow zapychanie sie rejestru.

Mam wrazenie ze utknales na etapie 98. Ale oczywiscie, nie da sie tego
porownac -Windows ma po prostu rejestr i juz.

- instalacja programow, w wiekrzosci przypadku wystarczy rozpakowac katalog i uruchomic program.

....a tu kliknac na instalatoa. Tez mi roznica.

- OSX to przyjemnosc pracy na systemie

Buhahaha, tos wymyslil argument.

- OSX latwosc obslugi, nie trzeba byc informatykiem lub miec znajomego informatyka zeby obsluzyc ten system.

Spadlem z krzesla doslownie. To do obslugi Windows 7 trzeba byc
informatykiem? LOL.

- wiele innych

Jesli rownie merytoryczne jak te wyzej to mozna Cie zabic smiechem. Sorry,
ale to co napisales to kompromitacja.

http://www.engadget.com/2007/10/27/leopard-vs-vista-feature-chart-showdown/

Przepraszam, ale czy sobie ze mnie jaja robisz czy co? Jestes makowym
fanbojem z klapkami na oczach?
co mi tu za smieci podsuwasz? Artykul z 2007 roku, dotyczacy Leoparda i
Visty? Mowa jest o Window7, przypominam, poza tym patrzac na finalowa
punktacje, to nawet jakiejs specjalnie wielkiem przewagi nad Vista sprzes
SP1 nie widze.

--
Mark

Data: 2009-05-29 15:27:18
Autor: |3eR

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:heomzch8kdkg.dlgsmok.wot...
[...]

Nawet jesli to marketing to windows na zapewne jeszcze lepszy jesli chodzi o ilosc dystrybucji visty w przypadku windows 7 bedzie tak samo. Jak by nie mogli zrobic jednego system.

[...]

Jeszcze nie ma tego jak sprawdzic, bedzie OPEN CL na OSX i windows 7 pozyjemy zobaczmy.

[...]

Chodzi o to ze pakiet iLife jest swietnie zintegrowany z systemem.
Movie maker a imovie dla OSX to bezdyskusyjna porazka.

[...]

prawie dzien w dzien instaluje system w firmie, pol biedy jak jest plyta system recovery jesli jej nie ma to po dosc prostej instalacji XP czeka mnie instalowanie sterownikow, chipset, grafia, dzwiekowa, siec i cala reszta. Instalowanie sterownikow idzie od razu przy instalacji systemu. Podobno windows 7 ma to poprawic, ale zawsze znajda sie podzespoly ktorych m$ moze nie miec w bazie. Sorry ale mnogosc sprzetu PC jest zaraza zguba windowsow.

[...]

Co dokladnie nazywasz kretynsje w tym przypadku liczbe dostepnych kart dla PC ?. Sorry moglem sie pomylic. Ale to nie zmienia faktu, ze jest ich za duzo.

[...]

ilife jest to pakiet multimedialny jak jak wspomnialem wczesniej zrobione przez ta sama firme dostarczany wraz z systemem.
Zaleta tego tych "perdolek" jak to nazwales jest wlasnie integracja z systemem, pracujac na tym ma sie wrazenie ze to jest czesc systemu a nie jakies zewnetrzne komercyjne pierdolki z netu.

[...]

Utknolem na windows XP sp3, z krotkimi epizodami na viscie oraz windows 7 beta we wszystkich przypadkach windows utknely na rejestrze, dobrze ze zgadzasz sie ze mna.

- instalacja programow, w wiekrzosci przypadku wystarczy rozpakowac katalog
i uruchomic program.

...a tu kliknac na instalatoa. Tez mi roznica.
roznica poglega na tym, ze w przypadku osx instalacja programy przewaznie ogranicza sie to wypakowania lub przegrania pliku do jednego folderu z ktorego odpala sie aplikacje. Nie musze mowic jak smieca aplikacje instalowane w systemie windows od rejestru do tysiecy pliczkow.

- OSX to przyjemnosc pracy na systemie

Buhahaha, tos wymyslil argument.
To jest kwestia moze i gustu, niektorzy wola poloneza i grzebanie w garazu ja wole wygodna jazde z automatyczna skrzynia biegow.

- OSX latwosc obslugi, nie trzeba byc informatykiem lub miec znajomego
informatyka zeby obsluzyc ten system.

Spadlem z krzesla doslownie. To do obslugi Windows 7 trzeba byc
informatykiem? LOL.
Nie mowie o trywialnych rzeczach ale bardziej o zarzadzaniu systemem. Znalesc interesujaca cie opcje w OSX to po chwilka, wpisujesz haslo" tworzenie kont" w wyszukiwarce panelu zarzadzajacego a system automatycznie podswietla ci mozliwe miejsca gdzie znajdziesz takie opcje.

[...]

Pracowales chociaz chwileczke na MAC-u bo jesli nie to ty sie kompromitujesz.

-- Mark

Data: 2009-06-01 11:32:05
Autor: Mark
Dnia Fri, 29 May 2009 15:27:18 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Nawet jesli to marketing to windows na zapewne jeszcze lepszy jesli chodzi o ilosc dystrybucji visty w przypadku windows 7 bedzie tak samo. Jak by nie mogli zrobic jednego system.

Oczywiscie ze by mogli, i oczywiscie ze to zrobili. To *jest* jeden system,
tyle ze w roznych wersjach. Masz choc blade pojecie czym sie rozni Vista
Home od Businness, albo XP Pro od Home? Systemowo *niczym*, funkcjonalnie -
i owszem. Dlatego np wersja Home, ktora ma *wycieta* np mozliwosc pracy w
domenie - co wszak jest zbedne w uzytkownaiu domowym - moze byc tansza od
wersji Pro/business. Zroznicowanie wersji powoduje zroznicowanie cen, a co
za tym idzie - dostep dla wiekszej ilosci potencjalnych klientow
Czlowieku, jak Ty nie rozumiesz swiata.
Jeszcze nie ma tego jak sprawdzic, bedzie OPEN CL na OSX i windows 7 pozyjemy zobaczmy.

No to pozyjemy i zobaczymy.
Chodzi o to ze pakiet iLife jest swietnie zintegrowany z systemem.
Movie maker a imovie dla OSX to bezdyskusyjna porazka.

Jak sobie cos zainstalujesz, to tez bedzie "zintegrowane" z systemem.
To raz. Dwa - na rynku europejskim np Microsoft jest gigantem, Apple zas
jednak  ma niewielki procent. I to co moze Apple, w przypadku Microsoftu nie
ukdzie na sucho - Apple integruje co chce. MS z glupim WMP mial kolosalne
problemy.. dlatego ze jest duzy.

[...]

WYbacz, ale to co napisales nie najlepiej o Tobie swiadczy jako o osobie
ktora "prawie codzien instaluje system w firmie". Albo sciemniasz albo
zwyczajnie sie do tego nie nadajesz. Po pierwsze,  system revovery mozesz
sam sobie zrobic, po drugie - chipset, audio,  siec -  w zdecydowanej
wiekszosci nowych plyt glownych robi sie to jednym kliknieciem. Wiec nie
czaruj.

Sorry ale mnogosc sprzetu PC jest zaraza zguba windowsow.

Ty tak serio? Dokladnie odwrotnie - to wielka zaleta dzieki ktorej to
otwarta architektura PC dominuje, a nie zamknieta  appla. I nie tyczy to
tylko Windows, ale i Linuksa ktory z niej korzysta.

Co dokladnie nazywasz kretynsje w tym przypadku liczbe dostepnych kart dla PC ?. Sorry moglem sie pomylic. Ale to nie zmienia faktu, ze jest ich za duzo.

Czlowieku, Ty nie masz bladego, powtarzam, bladego pojecia o cyzm piszesz.
Po prostu sie kompromitujesz.
Po pierwsze - mnogosc wyboru jest zaleta.
Po drugie - co z tego ze jest 10 roznych GeForce 8xxx, 10 roznych GeForce
9xxx, 10 Radeonow HDxxx, o innych modelach nie wspominajac, a na dodatek
kazdy produkowany przez 20 roznych producentow, skoro *wszystkie* te karty
korzystaja raptem z 1, slownie *jednego* sterownika producenta GPU? Co
najwyzej producent karty *czasem* go zmodyfikuje, ale mniejsi producenci
zostawiaja sterowniki badz nvidii, badz ATI/AMD

ilife jest to pakiet multimedialny jak jak wspomnialem wczesniej zrobione przez ta sama firme dostarczany wraz z systemem.

....co w przypadku MS nie przejdzie z dwoch powodow.
Raz - amerykanskie i europejskie sady natychmiast oskarzylyby MS o monopol.
Dwa - nie kazdy zyczy sobie miec program *narzedziowy* wymuszony przez
producenta systemu.

Zaleta tego tych "perdolek" jak to nazwales jest wlasnie integracja z systemem, pracujac na tym ma sie wrazenie ze to jest czesc systemu a nie jakies zewnetrzne komercyjne pierdolki z netu.

Dla Ciebie zaleta, dla wiekszosci wada - ludzie lubia miec swobode wyboru, a
co za tym idzie nie byc zmuszonym  posiadania w systemie tego czego nie
chca.

Utknolem na windows XP sp3, z krotkimi epizodami na viscie oraz windows 7 beta we wszystkich przypadkach windows utknely na rejestrze, dobrze ze zgadzasz sie ze mna.

Co do tego ze Windows ma rejestr? No tak zgadzam, bo ma. Co do tego ze to
jakis problem? w & nie widze z nim zadnego.

[...]

Jedne smieca inne nie. Kwestia niechlujnie wykonanego, napisanego programu -
sa takie ktore nie robia w systemie syfu.

Buhahaha, tos wymyslil argument.
To jest kwestia moze i gustu,

Oczywiscie ze kwestia gustu, ale przytaczanie takiego argumentu w
*merytorycznej* dyskusji swiadczy o tym ze argumentow Ci brak

[...]

Nie wykrecaj sie, powiedziales co powiedziales, jak dales plame to miej
odwage sie do tego przyznac.

--
Mark

Data: 2009-06-01 13:54:22
Autor: |3eR

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1hz2qiiaeet0x$.dlgsmok.wot...
[...]

Człowieku jak Ty nie rozumiesz o co mi chodzi.

Oczywiście, że rozumiem różnicę między wersjami windows. I to własnie sprawia, że mam o tym jeszcze gorsze zdanie.
Chodzi o to, że osx jest wydawany w jednej wersji, bez ograniczeń w lepszej cenie niż nie ograniczona vista czy XP pro.
Za 341 zł możesz kupić wersje tkz Family Pack, która uprawnia cię do zainstalowania tego na 5 mac-ach. Lub jedną wersję leoparda wraz z ilife 09( cały pakiet do pracy na multimediach) + iwork 09 ( macowki office) za 799 zł. Cena nie wiele wieksza od GOŁEGO Xp PRO które defakto technologia jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko tą wersje w ogóle można równać z osx  to osx z całym pakietem wychodzi jeszcze taniej. Wiec o czym tutaj więcej gadać?.

Data: 2009-06-01 15:44:08
Autor: Mark
Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Człowieku jak Ty nie rozumiesz o co mi chodzi.

Przyznam szczerze ze nie. Zaczeles od tego jak to OSX bije na glowe Windows
7, a jak przyszlo co do czego i chcialem sie dowiedziec w czym to tak bije..
to raptem wsyztlo Ci ze w tym ze pod Windows jest za duzo sprzetu, i za duzo
wersji samego Windowsa.
Aha, no i ze masz problem z instalowaniem Windowsow.

[...]

....dodaj jeszcze do tego cene MAC-a, bo przeciez nie zainstalujesz na
"zwyklym" pececie - dopiero zaczna sie schody ze sterownikami.

[...]

O tym ze masz kompletnie bezuzyteczny system bez sprzetu, a sprzet jest do
niego drogi. Wybacz, ale szermowanie  w przypadku produktow ze znakiem
jablka argumentem ceny w Polsce wywolac moze jedynie usmiech politowania.

--
Mark

Data: 2009-06-01 15:55:30
Autor: |3eR

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1cp3x18z28y2m$.dlgsmok.wot...
[...]

Po prostu w moim przypadku po wielu latach pracy na windowsach mam jego
dosyc. Szczegolnie po tym jak miałem okazje pracowac troszke na machu. Ze
tak powiem wyroslem z dlubania i majsterkowania w komputerze i systemie
operacyjnym, tym bardziej ze po takich zabiegach jak przychodzi pracowac na
windowsie predzej czy pozniej sie wysypuje i znacznie zwalnia, nie można na
tym polegać.

[...]

No tak, albo tanio albo dobrze. Co do cen maków w Polsce zgadzam się z Toba,
że ceny są wręcz absurdalne szczególnie biorąc pod uwagę przeciętne polskie
zarobki szczególnie  po wzroście dolara. Ale to nie zmienia faktu, że te
komputery i system jest lepszy od PC + windows. Biednemu zawsze wiatr w
oczy.
Poza tym można kupić używany komputer MAC za rozsądną cenę i wtedy myślę, że
praca na macu zrekompensuje cenę.

-- Mark

Data: 2009-06-02 09:26:24
Autor: Mark
Dnia Mon, 1 Jun 2009 15:55:30 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Ale to nie zmienia faktu, że te
komputery i system jest lepszy od PC + windows.

Wybacz, ale to nie nadaje sie na nic wiecej niz tylko na: ROTFL.

Mac-i nigdy nie wygraja z PC, dokladnie z tego samego powodu ktory tak
uparles sie wychwalac jako zalete, a ktory - jakbys nie wiedzial - byl
przyczyna kleski jaka Apple ponioslo w wojnie z IBM na poczatku lat 80-tych.
Czyli -struktura zamknieta MAC-a vs struktura otwarta jaka zastosowal IBM, i
co doprowadzilo do powstania PC-tow w formie jaka znamy.
Czego zreszta najlepszym  dowodem jest uklon Appla w strone Intela, czyz
nie?
Wiec, sorry, ale cale Twoje pisanie to zwykle bajanie - w Polsce MAC-i to
komputery wylacznie dla snobow, absolutnie nie nadaja sie do *zwyklej* pracy
biurowej.

--
Mark

Data: 2009-06-02 10:22:57
Autor: BQB
Mark pisze:

Wiec, sorry, ale cale Twoje pisanie to zwykle bajanie - w Polsce MAC-i to
komputery wylacznie dla snobow, absolutnie nie nadaja sie do *zwyklej* pracy
biurowej.

Mam w pracy Maca i nie powiedziałbym, że jest dla snobów - akurat ten jest do DTP i spisuje się świetnie. Ale nie jest to *zwykła* praca biurowa.

Data: 2009-06-02 14:50:24
Autor: Mark
Dnia Tue, 02 Jun 2009 10:22:57 +0200, BQB napisał(a):

Mam w pracy Maca i nie powiedziałbym, że jest dla snobów - akurat ten jest do DTP i spisuje się świetnie. Ale nie jest to *zwykła* praca biurowa.

Dzieki za podkreslenie kluczowego slowa *zwykla* :)
Nie deprecjonuje bynajmniej MACa jako takiego, tyle ze jego uzywalnosc w
Polsce, poza znikomymi *specjalistycznymi* zastosowaniami w ktorych jest
naprawde dobry - jest znikoma

--
Mark

Data: 2009-06-02 16:22:11
Autor: BQB
Mark pisze:
[...]

Trochę OT, ale * to wytłuszczenie, natomiast do podkreśleń używa się _

Data: 2009-06-02 10:52:31
Autor: |3eR

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:kpu3bjtbdp4p.dlgsmok.wot...
[...]

Stwierdzenie, że to komputery dla snobów pozostawie bez komentarze:P.

Generalnie do pracy biurowej wystarcza pakiet Microsoft office, pewnie nie wiedziałeś do tej porty, że microsoft wydał cały pakiet OFFICE 2008 na komputery apple. Swoja droga jesli praca nad grafika, komputerowa, stronami internetowymi lub szerzej mowiac multimediami to nie jest praca biurowa to co ?.

-- Mark

Data: 2009-06-02 15:10:24
Autor: Mark
Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:52:31 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Generalnie do pracy biurowej wystarcza pakiet Microsoft office,

Generalnie, to sie mylisz. Akurat MS Office nie jest czyms niezbednym

pewnie nie wiedziałeś do tej porty, że microsoft wydał cały pakiet OFFICE 2008 na komputery apple.

Pewnie Cie zdziwie, ale sadze ze mam lepsze rozeznanie w branzy IT niz Ty. I
doskonale sie orientuje ze MS Office zostal wydany w wersji dla Mac-a.  Nie
wiem tylko czemu przytaczasz to jako argument wyzszosci tego ponoc
*kompletnego* systemu nad produktem MS, skoro w podstawowym zastosowaniu
msi sie posilkowac produktem MS. Bo chyba nie pokusisz sie na twierdzenie ze
Mac ma cos co dorownuje MS Office?

Swoja droga jesli praca nad grafika, komputerowa, stronami internetowymi lub szerzej mowiac multimediami to nie jest praca biurowa to co ?.
W typowych racach biurowych na ogol sie nie pracuje *nad* grafika, stronami
internetowymi czy tworzeniem "multimediow". Tym sie zajmuja specjalisci. A w
pracy biurowej sie tego po prostu *uzywa*, do czego na ogol potrzebna jest
przegladarka internetowa, przegladarka grafiki czy odtwarzacz audio. Oraz
klient pocztowy. DO tego dodaj pierdyliard roznych programow i programikow -
do ksiegowania, fakturowania, rozliczania, monitorowania, rozne Płatniki i
inne takie - z czego 95% nie jest na MAC-a.

--
Mark

Data: 2009-06-02 10:44:57
Autor: Grzegorz Krukowski
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
On Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

Za 341 zł moĹźesz kupić wersje tkz Family Pack, ktĂłra uprawnia cię do zainstalowania tego na 5 mac-ach. Lub jednÂą wersję leoparda wraz z ilife 09( cały pakiet do pracy na multimediach) + iwork 09 ( macowki office) za 799 zł. Cena nie wiele wieksza od GOŁEGO Xp PRO ktĂłre defakto technologia jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko tÂą wersje w ogĂłle moĹźna rĂłwnać z osx  to osx z całym pakietem wychodzi jeszcze taniej. Wiec o czym tutaj więcej gadać?.

Tak po prawdzie, to prawdziwej ceny MacOS to nie znasz, gdyĹź kaĹźdy Mac
ma system w cenie komputera, to co podajesz, to są chyba ceny
uaktualnień - tak więc porównanie jest trochę nie na miejscu.

Wada Maca dla mnie - mało popularny więc i mniejszy wybór programów.
Jeżeli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczająca, to OK, lecz
nie jest tak dla kaĹźdego.

Szoda z jednej strony, że nie można kupić maka do każdego PC,
szczególnie teraz, kiedy sprzętowo Maca niewiele różni od zwykłego
blaszaka. Z drugiej strony MacOS stracił by na łatwości konfiguracji -
to co wychodzi przy 20 różnych komponentach na krzyż nie musi się udać
przy 2000 ;) A jeżeli chcesz spotkać ,,bezobsługowego'' windowsa to
szukaj markowych PC a nie składaków - z reguły takie PCty mają
dostrojonego windowsa do sprzętu.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-06-02 23:14:53
Autor: Giecze
Grzegorz Krukowski wrote:

On Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

Za 341 zł możesz kupić wersje tkz Family Pack, która uprawnia cię do zainstalowania tego na 5 mac-ach. Lub jednÂą wersję leoparda wraz z ilife 09( cały pakiet do pracy na multimediach) + iwork 09 ( macowki office) za 799 zł. Cena nie wiele wieksza od GOŁEGO Xp PRO które defakto technologia jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko tÂą wersje w ogóle można równać z osx  to osx z całym pakietem wychodzi jeszcze taniej. Wiec o czym tutaj więcej gadać?.

Tak po prawdzie, to prawdziwej ceny MacOS to nie znasz, gdyż każdy Mac
[...]

nie jest tak dla każdego.

                                           OS Xa oczywiście
                                            vvv
[...]

Absolutnie podzielam Twoje zdanie, dla siebie Maca bym nie kupił bo
używam zbyt wielu małych pomocnych narzędzi (i kilku większych) i
szkoda by mi było marnować pieniędzy. Ale znam osoby, którym Mac by
pewnie przypasował, gdyby musieli sami zadbać o swój komputerek (nawet
w opozycji do markowych PC), głównie przez lepiej skrojoną ofertę "dla
opornych" (czy MS oferuje cośtakiego jak iWork/iLife?) i salony gdzie
pewnie w potrzebie oprogramowanie by zainstalowali (wcześniej
sprzedali) i pomogli. Imaaż, "wyjątkowość" i przynależność do klubu
gratis (dla wielu bezcenny) ;)

Grzegorz

Data: 2009-06-03 00:09:50
Autor: |3eR

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości news:4a259643news.home.net.pl...
Grzegorz Krukowski wrote:

[...]

Wszystko zalezy co robisz na kompie.
Owe male programiki pomocnicze dostepne tylko na windows, moga byc hamulcem zeby nie przesiadac sie na osx.
W takim przypadku zawsze mozna miec dwa kompy mac-a i pc. Swoją drogą jeśli korzystasz z programiki które chodza tylko na windows można od uzyc wirtualna maszyne na osx. Parallels oprogramowanie na ktorym mozesz emulowac windowsa ma ciekawa opcje. Mianowicie jesli potrzebujesz pracowac tylko na jednej aplikacji z windows, pozwala ukazac tylko okno tej wlasnie aplikacji na systemie OSx bez koniecznosci wchodzenia calkowicie na system emulowany. Malo tego, mozesz sobie zrobic skrot do aplikacji z emulowanego windowsa na pasku zadan osx, w momencie odpalenia windows odpala sie szybko w tle a tobie ukazuje sie okno aplikacji windows tak jak by chodzilo na osx natywnie.
http://www.youtube.com/watch?v=rN9jNNeEd98
Swoja droga Parallels 4.0 korzysta z maxymalnej ilosci rdzeni w macu a nie z 2 jak jest to w przypadku vmware na PC.

Grzegorz

Data: 2009-06-03 13:58:27
Autor: Giecze

Grzegorz Krukowski wrote:

[...]

Ale po co się wogóle przesiadać na OS Xa? Ja nie mam potrzeby, bo
obsługa PC nie jest dla mnie problemem, wręcz jego "ficzerowatość" mi
pasuje. A jak się zacznie czarować z maszynami Windows na maku, to
szlag trafia tę prostotę i sprawność w działaniu maka z pudełka, która
dla niektórych może być argumentam "za".

Grzegorz

Data: 2009-06-03 14:11:55
Autor: |3eR

Grzegorz Krukowski wrote:

[...]

"ficzerowatość" ? masz na mysli " features " jesli tak to w tym przypadku wiele rozwiazan i ficzerów ktore ma vista sa zjechane od osx wlasnie ;). Podobnie jak inne firmy produkujace telefony komórkowe popuguja wszystko od designu do obsługi telefon iphone firmy apple. Dopiero po roku HTC wydał tel, który moze w ogole stanac na ringu z iphonem. Tak samo bylo z vista w 2006 osx wydał leoparda a w 2007 microsoft wydał viste w ktorym zjechal ile sie da.

Tak dla tego windows na maca to uzywac ale od biedy ;P.

Grzegorz

Data: 2009-06-03 00:01:48
Autor: |3eR

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:d4p9251e5u1uudf0hmilis4jk3d778naj04ax.com...
On Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

Za 341 zł możesz kupić wersje tkz Family Pack, która uprawnia cię do
zainstalowania tego na 5 mac-ach. Lub jedn? wersję leoparda wraz z ilife
09( cały pakiet do pracy na multimediach) + iwork 09 ( macowki office) za
799 zł. Cena nie wiele wieksza od GOŁEGO Xp PRO które defakto technologia
jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko t? wersje w
[...]

Mysle wlasnie ze gdyby osx mial byc dostepny pod kazdego blaszaka stalby sie bardziej awaryjny. Bo wlasnie zamknieta ilosc sprzetu jest powodem dlaczego ten system tak dobrze i stabilnie pracuje z sprzetem apple. Tak jak wspomnialem wczesniej paradoksalnie zguba windowsow sa sterowniki firm 3 i ilosc podzespolow bazowych.

-- Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-29 17:57:08
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
ps. http://www.youtube.com/watch?v=KNnX6XRQBec

    http://www.youtube.com/watch?v=VuqZ8AqmLPY

    http://www.youtube.com/watch?v=PxLgBx3W9Ss

tymi spotami skonczmy to i pozostanmy przy swoich przekonaniach.

Data: 2009-06-01 03:57:35
Autor: Szymon von Ulezalka
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Data: 2009-06-01 13:54:57
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:36798473-6f16-4a11-8a6c-5795253bc85ar13g2000vbr.googlegroups.com...
On May 29, 4:57 pm, "|3eR|<0" <.@.> wrote:
ps.http://www.youtube.com/watch?v=KNnX6XRQBec

http://www.youtube.com/watch?v=VuqZ8AqmLPY

http://www.youtube.com/watch?v=PxLgBx3W9Ss

LOL

niezle prawda i ile w tym prawday.

Data: 2009-06-01 14:28:22
Autor: Szymon von Ulezalka
Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczyn...@googlemail.com> napisal w
On May 29, 4:57 pm, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

> ps.http://www.youtube.com/watch?v=KNnX6XRQBec

>http://www.youtube.com/watch?v=VuqZ8AqmLPY

>http://www.youtube.com/watch?v=PxLgBx3W9Ss

LOL

niezle prawda i ile w tym prawday.

ja bym dodal do tego jeszcze 3i gatunek prawdy: g***o prawda ;)
a tak na powaznie: jak kupie se maka to tez bede taki cool i wporzo
jak ten gosciu :? bo w zasadzie tylko to te reklamy sugeruja...

Data: 2009-06-02 10:54:21
Autor: |3eR
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:63d143c5-1596-4d47-9cf9-38282de41bc9e21g2000yqb.googlegroups.com...
On May 29, 4:57 pm, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

> [...]

a tak na powaznie: jak kupie se maka to tez bede taki cool i wporzo
jak ten gosciu :? bo w zasadzie tylko to te reklamy sugeruja...

jesli tak plytko odbierasz te spoty.

Data: 2009-05-28 21:25:09
Autor: maX
[...]

Dopóki 64-bitowe wersje programów nie będą RZECZYWIŚCIE szybsze od 32-bitowych - nie warto. Pozatym na Win64 wciąż jest dużo różnych problemów z kompatybilnością istniejącego oprogramowania 32-bit.

Data: 2009-05-28 15:57:56
Autor: Szymon von Ulezalka
On May 28, 8:25 pm, "maX" <a...@wywaltointeria.pl> wrote:
> [...]

32-bitowych - nie warto. Pozatym na Win64 wciąż jest dużo różnych problemów
z kompatybilnością istniejącego oprogramowania 32-bit.

no, czesc oprogramowania na 64 bitach dziala duzo szybciej
(kompilatory, programy do obroki multimediow, bazy danych) - wiec
nalezaloby wiedziec, do jakich celow watkotworca kompa wykorzystuje

Data: 2009-05-29 09:33:38
Autor: Mark
Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
Dnia Thu, 28 May 2009 14:20:56 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na windows xp 64 ?.

Nie warto. Albo Vita/7 x64 albo "zwykly" XP. Osobiscie wybralbym 7.
XP 64-bitowy traktowany jest troche po macoszemu w porownaniu do swoich
mlodszych, 64 bitowych braci.

--
Mark

Data: 2009-05-29 18:04:25
Autor: Jacek
[...]

Nie. Core 2 Duo jest na 2-bitowce. Do XP64 musisz kupic Core 32-Duo lub
64-Single:P

Data: 2009-05-29 18:10:53
Autor: |3eR

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1qy83y6fq2j83$.ty4rakxv343.dlg40tude.net...
[...]

NTG lol, może pokreciło ci sie to z opakowaniem 32 tabletek tegretol.

Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?