Czy jest solidarność?

Data: 2010-08-20 16:14:09
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
,-- -- [  ]
| Dlaczego właściwie tak otwarcie zaangażował się pan w kampanię
Komorowskiego?
za ludzie. W Komorowskim nie ma agresji, jest rozważny i bardzo
odpowiedzialny. Jarek jest jego przeciwieństwem. Opowiem panu sytuację ze
strajku w stoczni w 1988 r. Na polecenie Wałęsy już od lutego namawiałem
robotników, żeby złożyć w sądzie legalny wniosek o zarejestrowanie
NSZZ "Solidarność" Stoczni Gdańskiej. Nie ogólnokrajowego związku, tylko
organizacji zakładowej. Ale 15 osób musiało podpisać się pod tym wnioskiem
własnym nazwiskiem. Wie pan, jak trudno było zebrać taką grupkę? Chłopaki
zwyczajnie się bali. Ale udało się, i w dużej mierze dzięki temu w maju
można było rozpocząć strajk. Przyjechał Jarek Kaczyński i nic mu nie
pasowało. Bo za cicho jest. On najchętniej chciałby, żeby sprowokować
zomoli, żeby weszli do stoczni, spuścili nam wpierdol, to wtedy świat się o
nas dowie. Przyszli do mnie robotnicy i mówią, że trzeba go usunąć ze
stoczni. Bo ma radykalne pomysły, boją się go. Poszedłem z tym do Lecha.
Ale Wałęsa, jak to Wałęsa, fuknął, że on sobie z nim poradzi, no i kazał go
zostawić. Jarkowi chodzi wyłącznie o walkę. Bronek najpierw sto razy
zastanowiłby się, co się stanie z ludźmi, za których jest odpowiedzialny.
`-- --
http://wyborcza.pl/1,75478,8273069,Nie_ma_juz_solidarnosci.html?as=2&startsz=x
ale za to na krótko i tylko i wyłącznie na użytek kampanii wyborczej p.
Jarosław może założyć na siebie "owczą skórę". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 16:24:39
Autor: u2
Czy jest solidarność?
,-- -- [  ]
| Dlaczego właściwie tak otwarcie zaangażował się pan w kampanię
Komorowskiego?

"Marek Wąs: Jest pan ciągle członkiem "Solidarności"?

Jerzy Borowczak: Nieprzerwanie od 30 lat. Od 1 września 1980 r. Przez
cały ten czas, również w stanie wojennym, regularnie opłacałem składki.
Jestem szeregowym członkiem związku.

Ale jest pan też gdańskim radnym, politykiem PO.

- To w niczym nie przeszkadza."

Nie przeszkadza, a nawet POmaga :)

Data: 2010-08-20 16:50:05
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 16:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

,-- -- [  ]
> [...]

Jestem szeregowym członkiem związku.

Ale jest pan też gdańskim radnym, politykiem PO.

ale nie stał po stronie ZOMO. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 16:55:58
Autor: u2
Czy jest solidarność?
Nie przeszkadza, a nawet POmaga :)
ale nie stał po stronie ZOMO.

A tego nie wiesz na pewno.

Z wyglądu przypomina mi Lewandowskiego Janusza, również z pełobandy.

Data: 2010-08-20 17:01:25
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 16:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
A tego nie wiesz na pewno.
Z wyglądu przypomina mi Lewandowskiego Janusza, również z pełobandy.
na pewno to wiadomo, że wszyscy kiedyś będziemy martwi i że bedziemy płacili
podatki.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 17:15:08
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Powtarzasz jak papuga slogan za kimś. A ja twierdzę, że będziesz żył
wiecznie i nie będziesz płacił PO-datków :)

Data: 2010-08-20 17:23:30
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 17:15 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Powtarzasz jak papuga slogan za kimś. A ja twierdzę, że będziesz żył
wiecznie i nie będziesz płacił PO-datków :)
potrafisz to udowodnić? zwłaszacza to z życiem wiecznym, aby to udowodnić
musimy czekać całą wieczność. a to jest bardzo długo.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 17:26:51
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

W twoim małym rozumku to bardzo długo. Nie umiesz się otworzyć na
nieskończoność dlatego nie będziesz świadomy, że żyjesz wiecznie :)

Data: 2010-08-20 17:29:43
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 17:26 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
W twoim małym rozumku to bardzo długo. Nie umiesz się otworzyć na
nieskończoność dlatego nie będziesz świadomy, że żyjesz wiecznie :)
więc wytłumacz jak na mój mały rozumek przystało. skoro mamy przed sobą całą
wiecznośc, więc nawet Twoje tłumaczenie do mnie dotrze.  :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 17:33:47
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

No cóż, skoro nie trafia do ciebie moje tłumaczenie to co ja biedny
żuczek mogę ? Prędzej wieloryb przejdzie przez ucho igielne niż do
ciebie dotrze mój message. :)

Data: 2010-08-20 17:48:10
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 17:33 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
No cóż, skoro nie trafia do ciebie moje tłumaczenie to co ja biedny
żuczek mogę ? Prędzej wieloryb przejdzie przez ucho igielne niż do
ciebie dotrze mój message. :)
rzecz w tym, że jeszcze nie zacząłeś nic udowadniać. tylko mówisz mi:
otworzyć się na wieczność, nieskończonośc itp... aby udowodnić istnienie
wieczności należy to sprawdzić. rzecz w tym, że z samej definicji
nieskończoności wynika to, że nigdy się nie kończy. więc dowolnie długie
oczekiwanie nie jest w żadnej mierze dowodem na istnienie takowej, ale Ty
może jesteś w posiadaniu dowodu na istnienie w naszym wszechświecie czegoś
co jest nieskończone. acha jak sam powiedziałeś jestem niedźwiadkiem o
bardzo małym rozumku więc miej wyrozumiałość. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 19:36:46
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Skoro masz siłę mi się przeciwstawić toś nie w ciemię bity. A ja jestem
number one :)

Data: 2010-08-20 19:45:30
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 19:36 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Skoro masz siłę mi się przeciwstawić toś nie w ciemię bity. A ja jestem
number one :)
a dowody na istnienie tego co powiedziałeś?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 19:47:43
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Dowodem jestem ja, number one, second to none :)

Data: 2010-08-20 19:53:44
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 19:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Dowodem jestem ja, number one, second to none :)
więc jesteś dowodem na istnienie wieczności? a czy potrafisz udowodnić, że
istniejesz od zawsze , ponieważ wiecznośc to coś jakościowo innego od
czegoś bardzo długo trwającego? masz chyba jakiś dowód na to? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 19:55:46
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Chłopie, ja jestem od zawsze, chcesz tego czy nie :)

Data: 2010-08-20 20:06:15
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 19:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Chłopie, ja jestem od zawsze, chcesz tego czy nie :)
rzecz w tym, że ja ani chcę ani nie chcę tego żebyś Ty istniał zawsze.
interesują mnie tylko jakiekolwiek dowody na wieczność. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 20:08:08
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

A co ty chcesz to mnie nie interesuje. Mówiąc krótko : możesz mi
naskoczyć :)

Data: 2010-08-20 20:13:16
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:08 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
A co ty chcesz to mnie nie interesuje. Mówiąc krótko : możesz mi
naskoczyć :)
więc za dowód traktujesz tylko swoje głębokie przekonanie. ciekawe. więc ile
jest dwa plus dwa. ?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 20:17:05
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Nie chodziłeś do szkoły ? Nie nauczyli ciebie prostej arytmetyki ? :)

Data: 2010-08-20 20:21:48
Autor: u2
Czy jest solidarność?
W dniu 2010-08-20 20:17, u2 pisze:
[...]

No i nadal popełniasz tragiczne błędy gramatyczne. Wątpię abyś był Polakiem.

Data: 2010-08-20 20:24:09
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie chodziłeś do szkoły ? Nie nauczyli ciebie prostej arytmetyki ? :)
czego mnie nauczyli, tego mnie nauczyli. chcę znać Twoje zdanie. ja
przedstwiłem dowód na niemożliwośc udowodnienia, że wieczność istnieje. Ty
wolisz, żeby Ci ktoś naskakiwał. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 20:28:23
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Sądzisz innych po sobie, maluczki człowieczku. :)

Data: 2010-08-20 20:31:08
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:28 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Sądzisz innych po sobie, maluczki człowieczku. :)
,-- -- [  ]
| A co ty chcesz to mnie nie interesuje. Mówiąc krótko : możesz mi
| naskoczyć :)
`-- --

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 20:34:09
Autor: u2
Czy jest solidarność?
> [...]
,-- -- [  ]
| A co ty chcesz to mnie nie interesuje. Mówiąc krótko : możesz mi
`-- --

Możesz mnie pocałować tam gdzie Słońce nie dochodzi, dupku :)

Data: 2010-08-20 20:48:19
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:34 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Możesz mnie pocałować tam gdzie Słońce nie dochodzi, dupku :)
czy to wszystko na co Cię stać? skoro jesteś nr 1 to wymagany dowód powinien
być prosty. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-20 20:55:59
Autor: u2
Czy jest solidarność?
[...]

Prostszy nie może być, ale ty możesz mi tylko naskoczyć tam gdzie możesz
mnie pocałować.

BTW Zrób coś z tymi swoimi fatalnymi błędami gramatycznymi. Widać, żeś
nie Polak.

Data: 2010-08-20 21:30:03
Autor: Marek Czaplicki
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
BTW Zrób coś z tymi swoimi fatalnymi błędami gramatycznymi. Widać, żeś
nie Polak.
pracuję nad tym. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-21 16:34:14
Autor: u2
Czy jest solidarność?
u2 w piątek, 20 sierpnia 2010 20:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
BTW Zrób coś z tymi swoimi fatalnymi błędami gramatycznymi. Widać, żeś
nie Polak.
pracuję nad tym. :-)

Marnie tobie to idzie :)

Czy jest solidarność?