Czy jest średni format 6x6 z AF ?

Data: 2009-09-25 17:14:21
Autor: Magdalena W.
Czy jest średni format 6x6 z AF ?
Starość nie radość, wzrok mi się pogarsza :)
W związku z tym trzeba sobie życie ułatwić, fotograficzne również.
Pytanie jak w temacie - czy istnieje jakiś średni format 6x6 z autofokusem, inni niż Rollei 6008 ? Rollei jest dla mnie za duży i za ciężki.
Coś mi świta, że czytałam o takim aparacie, ale nie pamiętam.

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ... ?

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2009-09-26 13:56:29
Autor: Rob
Czy jest średni format 6x6 z AF ?
Magdalena W. pisze

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ... ?

Hej, z tego co wiem to poza Rollei 6008 nie istnieje inny system 6x6 z AF, a przynajmniej nie słyszałem o innych. Z AF są tylko 6x4.5 - Mamiya, Fuji, Pentax.

Data: 2009-10-12 12:53:27
Autor: Grzegorz Pędzich
On 2009-09-25 17:14:21 +0200, "Magdalena W." <psiamac@gazeta.pl> said:

Starość nie radość, wzrok mi się pogarsza :)
[...]

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ... ?

pozdrawiam
Magdalena

Sinar Hy6
:)

--
pozdrawiam, Grzesiek

Data: 2009-10-12 13:46:19
Autor: Rob
Czy jest średni format 6x6 z AF ?
Grzegorz Pe;dzich pisze:
Sinar Hy6
:)

fakt, nie pomys'la?em o nim, moz.na podpinac' dupki na film równiez... Ale cena odstrasza :)

Data: 2009-10-12 19:58:35
Autor: Magdalena W.
Czy jest średni format 6x6 z AF ?

Uzytkownik "Grzegorz Pedzich" <info@studioczekolada.pl> napisal w wiadomosci

Sinar Hy6
 :))))
Myslalam raczej o czyms osiagalnym cenowo :)

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2009-10-13 19:19:33
Autor: Grzegorz Pędzich
[...]

używane można kupić w podobnej cenie co Rollei 6008
coś koło 10k PLN za komplet
ale może niebawem stanieją, obu firm już nie ma ;)

--
pozdrawiam, Grzesiek

Czy jest średni format 6x6 z AF ?