Czy jest szansa na zadośćuczynienie

Data: 2010-06-24 23:18:16
Autor: Jackare
Czy jest szansa na zadośćuczynienie

Urząd skarbowy założył zajęcie egzekucyjne na moim rachunku bankowym.
Zrobił to bezpodstawnie na skutek bałaganu jaki panuje w US.
Poszedłem z awanturą do US, otrzymałem pismo o uchyleniu zajęcia i informację że takie samo pismo zostało wysłane do banku (mBank) . Pismo które ja otrzymałem, było adresowane do mnie a nie do banku.
Mija tydzień od mojej wizyty w US, a zajęcie nadal widnieje na rachunku. Rozmowy z mLinią nic nie dają poza podnoszeniem mi ciśnienia na skutek debilsko wymuszonej uprzejmości konsultantów maskującej niewiedzę i podejście mamciewdupie.
Złożyłem dyspozycję wyjaśnienia sprawy - bank ma na wyjaśnienie 5 dni wg gostków z mLinii.

Tak sobie sądzę, że pismo które US wyłał do banku, nawet jeżeli dotarło, mogło być w nagłówku adresowane do mnie i np bank może nadal nie podjąć żadnych czynności w mojej sprawie bo to pismo do mnie a nie do banku.

Gdyby się tak okazało, jaka jest szansa uzyskania na drodze sądowej zadośćuczynienia od Urzędu Skrabowego i jaka może być jego realna wysokość ?
--
Jackare

Data: 2010-06-24 16:29:14
Autor: witek
Jackare wrote:

[...]

mBank potrzebuje średnio 2 miesiące na dokopanie się do kopert z bieżącą korespondecją. Zadzwon do nich za 2 miesiące.

Szans na zadośćuczynienie nie masz żadnych.
Na odszkodowanie i owszem. W ogólnym przypadku odsetek.
Jakbyś potrafił wykazać, że mógłbyś zarobić na tym więcej np na giełdzie, to tez, z tym, ze wowczas spuszczą sie z wodospadem, bo "mógłbys" jest mało interesujące.
Jak natomiast weźmiesz kredyt w tej samej wysokosci, to możesz się upomniec o zwrot kosztow tego kredytu. To ma realny wymiar i to przejdzie.
Tylko, ze narazie nie wiesz kogo scigac, czy US czy bank.
W praktyce kiepsko to widzę, bo winy banku w tym nie ma, po za ewentualnym zbyt dugim przetwarzaniedm dokumentow. Co mu kazali to zrobił.
A US? z US sie mozesz latami kopac jak masz ochotę.

Data: 2010-06-25 00:15:08
Autor: Jackare
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i00imm$c03$15inews.gazeta.pl...

Szans na zadośćuczynienie nie masz żadnych.
Na odszkodowanie i owszem.
No właśnie myslałem o zadośćuczynieniu jako zapłacie za straty niematerialne: stres, utratę twarzy przed bankiem i dorobienie mi łatki klienta wysokiego ryzyka któremy US wchodzi na konto z powodu swego wewnętrznego bałaganu.
Nie widzę tu na razie żadnej winy banku a co do kopania się z US przed sądem - nie mam nic przeciwko, nawet jeżeliby to trwało dwa lata - mam sprawy które dłużej trwają i wcale mnie to nie zniechęca....
--
Jackare

Data: 2010-06-25 03:47:53
Autor: VoyteG
On 25 Cze, 00:15, "Jackare" <jack...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "witek" <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomościnews:i00imm$c03$15inews.gazeta.pl...

[...]

To moze moglbys opowiedziec dla wiedzy i odwagi innych?
Czesto Urzedy sa silne, poniewaz ludzie nie znaja i nie domagaja sie
swoich praw
Zas rozne pozytywne doswiadczenia moga osmielic niejednego :)

Data: 2010-06-25 17:03:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
Czy jest szansa na zadośćuczynienie

mBank potrzebuje średnio 2 miesiące na dokopanie się do kopert z bieżącą
korespondecją. Zadzwon do nich za 2 miesiące.

nieprawda

Szans na zadośćuczynienie nie masz żadnych.

a czemu nie , przeciez w oczach mbanku klient wyglada na niewiarygodnego i juz pewnie zadnego kredytu tam nie otrzyma

--
http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
Faktury + rachunki + paragony + księga + ryczałt

Czy jest szansa na zadośćuczynienie