Czy jest taka taryfa?

Data: 2016-09-27 08:10:37
Autor: Pawel
Czy jest taka taryfa?
Witam grupę.
Troszkę poszperałem w necie ale nie za bardzo mi to wychodzi. Postanowiłem więc zapytać tutaj.
Czy istnieje jeszcze w jakiejkolwiek sieci taka taryfa jak dawniej w Play chyba Fresh sie to nazywało gdzie jak ktoś dzwonił do mnie to nabijał mi minuty i jednocześnie przedłużał wazność wychodzących. Nie miałem tej taryfy ale wiem ze słyszenia, że coś takiego było ale nazwy dokładnej nie znam.
Ogólnie oczywiście chodzi o taryfę na kartę, najdłużej ważną(najlepiej rok) i darmowe rozmowy w sieci.
Wiem, że raczej żądam cudów ale może gdzieś, przypadkiem coś, ktoś odkrył???

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2016-09-27 09:31:39
Autor: J.F.
Czy jest taka taryfa?
Użytkownik "Pawel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsd2ha$p48$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Chyba nie ma.
Spadly bardzo oplaty MTR, ktore operator pobieral od innych operatorow za rozmowy przychodzace, i nie ma juz z czego fundowac wychodzacych.

Ogólnie oczywiście chodzi o taryfę na kartę, najdłużej ważną(najlepiej rok) i darmowe rozmowy w sieci.

W paru sieciach jest dluga waznosc.

Virgin, nju, Orarnge.

J.

Data: 2016-09-27 13:10:16
Autor: dizel
Czy jest taka taryfa?
Pawel expressed precisely :
[...]

Nie ma w żadnej sieci. Ta usługa w play fresh to zbieraj minuty, kto nie zmienił taryfy i miał tą usługę włączoną jak była opłata jednorazowa to korzysta do tej pory.
Jedyna opcja to znalezienie używanej karty na portalach aukcyjnych z włączoną tą usługą, ale podejrzewam że takie karty nie są tanie.

Czy jest taka taryfa?