Czy jest taki telefon?

Data: 2010-01-11 14:57:22
Autor: Kuba
Czy jest taki telefon?
Ktory posiada automatyczny tryb glosnomowiacy?. Krotko mowiac chcialbym jednym klawiszem odebrac rozmowe i miec ja od razu na glosniku (najlepiej w formie jednego z profili). Pozostale wymagania niewielkie ;):
- obudowa klasyczna (raczej nie smartfon, wiem ze istnieje takowa aplikacja dla pda)
- mile widziana podwyzszona odpornosc, latarka i byle jaki aparat + radio
Zdaje sie ze Samsungi B2100 i B2700 takiego trybu nie posiadaja. Nie wiem jak nowa "oporna" Nokia 3720. Obecnie korzystam z 5500 ale widze zblizajacy sie kres jej zywota i w.w. tryb, a wlasciwie jego brak, jest w zasadzie jedyna jej wada.

Pzdr,
Kuba

Czy jest taki telefon?