Czy jest tu jaki mądry?

Data: 2010-04-14 11:49:52
Autor: Antenka
Czy jest tu jaki mądry?
Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
obowiązki Prezydenta RP?
Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
w ubiegłą sobotę.

Antenka

Data: 2010-04-14 12:52:32
Autor: Antenka
Czy jest tu jaki mądry?
On 14 Kwi, 20:57, "Rycerz Okraglego Stolu"
<Don.Kisz...@okragly.stol.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:dd788a1a-9afa-4e1b-9642-8fca06137b31u21g2000yqc.googlegroups.com...

> Kto obejmuje obowi zki po zmar ym Marsza ku Sejmu, kt ry sprawowa
> obowi zki Prezydenta RP?
> Pytam, bo wypadki chodz po ludziach, o czym si wszyscy przekonali my
> w ubieg sobot .

Wicemarsza ek.
Jeden zgin - Marsza ek Szmajdzi ski - ale jest jeszcze jeden.

No ja się doczytałam, że pozostało jeszcze dwóch.  Boże zachowaj mnie
od wariatów!

Antenka :-(

P.s. Chyba zacznę się modlić za Komorowskiego.

Data: 2010-04-14 21:55:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Czy jest tu jaki mądry?

--
To niezly pomysl.

AR

Data: 2010-04-14 21:13:40
Autor: Tomy M.
Czy jest tu jaki mądry?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dd788a1a-9afa-4e1b-9642-8fca06137b31u21g2000yqc.googlegroups.com...

Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
obowiązki Prezydenta RP?
Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
w ubiegłą sobotę.

.... zastanawia mnie po czym agenci obcych wywiadów
rozpoznają się w tym tłumie. Będzie ich tam jak
mrówków.
 Kadedra na Wawelu to dobry pomysł również ze względów
bezpieczeństwa. Gdyby terroryści byli cwani to 5 minut
po informacji o katastrofie minowaliby Powąski. Kilka
głównych alei zaminowanych i zdalny detonator.
 Na Wawelu się to nie uda, za późno informacja została
upubliczniona.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 21:22:04
Autor: zenek
Czy jest tu jaki mądry?
Tomy M. pisze:
[...]

Ty nie pierdol glupot bo w tym tlumie i szczerych mordach na km widac odmiencow.

Data: 2010-04-14 21:31:54
Autor: MH
Czy jest tu jaki mądry?
Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
obowiązki Prezydenta RP?
Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
w ubiegłą sobotę.

================

Opanuj się , nie rób tego !!!

MH

Data: 2010-04-14 13:17:46
Autor: Antenka
Czy jest tu jaki mądry?
On 14 Kwi, 21:31, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
> obowiązki Prezydenta RP?
> Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
> w ubiegłą sobotę.

===============>
Opanuj się , nie rób tego !!!

Czego? Puknij się w głowę trzy razy. Inni to mogą zrobić. Chcesz, żeby
wariat objął obowiązki głowy państwa???

Antenka

Data: 2010-04-15 08:18:06
Autor: cirrus
Czy jest tu jaki mądry?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5dd58829-2527-41ad-a80b-793586767085q15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

"O mamo ja wariat" jak najbardziej do ciebie pasuje, wicemarszałka Ewę Kierzkowską też uśmiercilaś?

--
stevep

Data: 2010-04-14 23:25:23
Autor: Polok_prawdziwy
Czy jest tu jaki mądry?
Antenka wrote:

Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
obowiązki Prezydenta RP?
Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
w ubiegłą sobotę.

Jojezem AMTENKO...

- jo i moze jesce poru, wturym troseckem rozsondku łostało...

Data: 2010-04-15 00:10:26
Autor: MoRan Gandziajewicz
Czy jest tu jaki mądry?

[...]

Marszałek Senatu. Borusewicz.

Data: 2010-04-15 02:04:22
Autor: the_foe
Czy jest tu jaki mądry?
W dniu 2010-04-14 20:49, Antenka pisze:
[...]

Za posłem PIS : król Polski. Czyli Chrystus.

--
the_foe

Czy jest tu jaki mądry?